Str.: 1, ... 17, 18, 19, 20, 21, ... 23 Psát příspěvky můžete po přihlášení
Poslední příspěvek z předchozí strany:
impuls
Jde o velký problém -vím !! Společnost je závislá ne na nejedné negaci ,ale i na jiných nejenom mě známých zkušenostech .30 l...
impuls 23.03.2024 15:25
756
12
339
PÁR VIDEÍ
Takže Konečná resumé pro představu Viz přiložená Videa
1)Vrtulka na R motorku pro namagnetování vhodného nápoje
2)Samotný R s přiloženým Statorem (4 Takt )
3)Jedna z ideí Použití Domácího Generátoru (motor v řešení )Pro větší zatížení použitých M (z výroby) nutno zvolit příslušný pohon (MM) s vhodnou nástavbou pro nerušení stávajícího Fe kruhu pod nímž jsou připevněny M stávajícího Generátoru -
Ručně poháněný dává součtové U 1 z vinutí až 16 V stř( 3 vinutí ) .Hukot jak u Bediniho generátoru .
Doufám ,že toto se následně podaří v dodání nového 3 D tisku pro 8 takt vyřešení.
2 takt je již minulostí neboť byl jen zkouškou pro nastávající vylepšená řešení ,v neposlední řadě i vysledování dalších dosud nových neznámých parametrů .
Y 0,5A -ot nad 1000 a U od 40V do 24V (měřeno se zátěží 24V zářivky (pro kontrolu )
následně se využije MPP regulátor pro zadané U -dle použité baterie .
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
0
impuls 29.03.2024 10:12
756
12
339
Takže zase nic!!!!
Marnost nad marnost - opět nic
Konečně výsledky pro 4 takt -U 40-25V/v obráceném pořadí -použit regulátor SS U .
Y při klidu /regulátor stažen 700mA -při přidávání U se zvyšuje i Y .Tím pádem se zvýší i indukované U s Y na sekundární straně použité cívky s Fe jádrem (3 otevřené )
Oproti 2 motorům stále nižší Y (3x) ,ale jde o mnohem náročnější konstrukci i zapojení -následně k vyšší poruchovosti .
Jediný motorek ,2 cívky a spínací obvod toť vše .Toto je zatím nejefektivnější zapojení pro
kladný mag tok i nabíjení Baterií v zimním období .
Samozřejmě očekávám ještě lepší zapojení a věřím ,že se to někomu nejenom z mých předloh podaří
Zatím se pracuje na již zmiňovaném 8 taktu -pokud se zadaří opět zveřejním dle možnosti .
Po 1 měsíci se mi podařil i M unašeč se správným p'olováním takže i tyto výsledky s měřením zveřejním .
Věřím ,že se najde i přes mé něco mnohem sofistykovanějšího !!!!!!
0
2
impuls 09.04.2024 09:47
756
12
339
Další využití mého Motorku s M
Při zkouškách jsem vzpoměl na Bediniho dobíjení a ejhle ono to funguje -zatím jen v primární části (Regulátorem řízené) a po úpravě sekundární bude možnost nastavení toho kterého požadovaného U pro příslušnou Baterii s tím ,že půjde o mnohem efektivnější nabíjení než doposud užívané, odběr určují nyní otáčky takže jsem se dostal na hodnotu i 400 mA při počátečních 40V a ještě jsem zjistil jakési samodobíjení do zdroje z motorku - výsledný efekt je při zvyšujících otáčkách menší Y odebíraný z baterie takže nepřekročím 1,2 A což dřívější spínání neumožňovalo .Takže my vyplývá 3 využití a optimální U pro tento Motor s M.
0
0
Správa fóra
Na základě podnětu od autora vlákna byl hledán přesnější název pro toto téma.
Původní název Impulsovo vlákno - Samohyb byl nahrazen názvem novým.
Na sdělení moderátora není povoleno reagovat prostřednictvím příspěvku v tematickém vlákně. Považujete-li za nutné zabývat se tímto moderátorským zákrokem, kontaktujte administrátora fóra prostřednictvím e-mailu admin@omforum.cz.
impuls 10.04.2024 09:41
756
12
339
Velké díky -budu se snažit dávat výsledky -případně podněty
1)Výsledek 4 taktu -při vyšších otáčkách menší odběr přičemž nepřevýší 1,2 A .
2)M pole nemusím měřit jelikož na sekundárním Tr mám 24V pro zářivku .
3)regulátor U s vhodným U vstupu umožňuje efektivní dobíjení téměř všech známých
zdrojů (baterie a pod )nezávisle na jejich počátečním U vyjma podpětí .
U tohoto motorku dochází k jakémusi dobíjení proto se doba vybití prodlužuje -
Zatím nevím čím to je pouze se domnívám ,že jde o zpětné impulsy z motorku
4)při nabíjení vhodného nápoje (magnetismus) dodržujeme již kratší dobu .
5)Schématicky jde o zdroj(nejlépe nabíjecí baterie), Regulátor (kmitočtově řízený) Spínací obvod s předstihem (vhodně nastavitelným),2 cívky (nyní z mikrovlnky -nn)-jde o využití obdelníku TR -E .2Vn cívky možnost využití na výstupní U jako 3 Tr.
Rotor Vhodná volba pro M - 2 :1 abychom mohli nastavit volbu 2,4,6,8, Taktního provozu .2takt byl slabší i málo otáček než 4 takt a nešel regulovat .
6) nelze opomenout napo'lování Cívek pro správnou funkci (statoru)
7)M unašeč ,jelikož normální ložisko nepodporuje chod Motorku ,ale brzdí
8)Osička z pevného ne Magnetického materiálu vložená do trubičky z téhož materiálu
9)Vrtulka na 3 D tisku dle různých výběrů (z motoru na nastartování řemenem )
10) Na osičku je nutno použít ne Cu materiál neboť tento spálí běžná maziva .
11)Vyvarujte se J po'lu M neboť je pro zdraví -škodlivý!!!!!!(též pro použití nepříliš vhodný)_Slabší .
12)První zkoušku nutno provést bez Fe jáder.(Jádra pak posílí funkci motorku ).
13)Prstem nutno roztočit a následně zapnout zdroj (sám se přes počáteční přitažlivost M NA ROTORU k cívkám nebo Fe jádrům NEROZTOČÍ !!!!!
Pokud bych něco opoměl dopíši v rámci možnosti.
0
0
impuls 23.04.2024 12:19
756
12
339
Další z podstatného o motorku .
Při volbě cívek musí být Vytvořen takový M tok aby překonal přitažlivost R k cívkám S který má Fe jádro ,ale tak vhodně zvolený aby nedocházelo k zbytečnému zvyšování klidového Y .Tento by neměl převyšovat 1,2 A .Zkoušel jsem 2 Vn cívky ,ale R se neroztočil ,jelikož tato podmínka nebyla splněna .dále jsem chtěl zefektivnit T na darlington( menší spinací Y) ,ale ochranná D mi to zatím nedovoluje .Musím vymyslet lepší obvod pro něj .Vn cívky se využijí v paraelním zapojení pro dostatečný Y na nabíjení v sekundární části Spolu s příslušným regulátorem .Tento musí být vždy F -rekvenční pokud chceme prodloužit životnost baterie ( lepší desulfatace )
Poznámka : Pokud nepoužíváme sek výstup dojde k odlehčení Mot ,ale i většímu odběru Y takže je vhodné i zde zařadit vhodný ss Regulátor .
Zkoušky na 8 takt probíhají coby Model pro přípravu 3 D tisku .
0
0
impuls 25.04.2024 10:57
756
12
339
V čem si myslím ,že je efektivita daného( Motorku )pohonu
Zjištěné výsledky ukazují :(daný model i možnosti)
1)Jednoduchost stavby
2) Sehnatelnost komponentů
3)Nejde o náročnou konstrukci
4)Minimum finančních nákladů
5)Jednoduché seřízení Y i U (předstih)
6)Aplikovatelnost daná - (volbou magnetů ,velikost R i S, M unašeče -velikost Motoru )
7) Základní znalosti geometrie ,matematiky ,elektro techniky
8)Zručnost k sestavení ( je nutná)
9)Volitelnost vstupního U (dosažitelnost různých regulátorů pro jednotlivá U)20 -48 V
10)Úspora dalšího pohonu
11)Lehká opravitelnost
12)Zatím velká neznámá ve využitelnosti (já znám zatím 2)X krát .
Nevýhody:
1)Musí se ručně roztáčet
2)Sehnání Baterií pro pohon ( 24V,40V a 48V) dle potřeby Budeme -li nabíjet jinou
3)Nutnost 3 D tisku
4)Nevyužitelnost (sběrných aj skladů ) které nedají vyřazené -znovu použitelné součásti z nejenom MIKROVLNEK k dalšímu využití (třebas i pro pokusy)
Po znalostech jiných pohonů pro výrobu El energie Mi tento vychází nejen jako Motor ,ale i pro další využití a pokusy nej EFEKTIVNĚJŠÍ po zatím známých stránkách .
Pokud se podaří byť i jediná nevýhoda odstranit pak už nevím co se u tohoto pohonu dá znovu objevit .(Nedávám si nárok na Patent ,ale potvzuji ,že jde o vypuštění podstatných Chyb ať už z neznalosti M polí tak nevidoucnosti jevů v daných obvodech .
Škoda ,že některé základní jevy M se dodnes nevyučují a tím mi dávají za pravdu
-dnes NENÍ ZÁJEM znalosti PROHLUBOVAT Byť by to mohlo posunout nejeden směr
v rozšíření - znalostí v poznání NEW !!!
V předešlých příspěvcích lze najít co postavilo základ daného - nejen pohonu .
Ač nemám něco dokončeno věřím v nové objevení skrytých sil v MAGNETECH ,KTERÉ SE JIŽ NYNÍ tímto DAJÍ VYREGULOVAT .
Šum SVISTU jak jsem to kdysi nazval se blíží !!!!!
0
0
impuls 11.05.2024 11:55
756
12
339
Další velmi užitečný poznatek v MAGNETISMU-Využití cívek (2 pole )
Pokud napájíme cívku na E plechu vytvořeného otevřeného jádra vznikne nám 2 různá M pole .Př : střed má S po'l a kraje (slabší ) -dva J po'ly ,což se dá použít u Efektivního M a nejen u něj k zvýšení účinnosti (síle)a zvýšení otáček v správném nafázování (předstihem ). Toto zatím nikdo nevyužil -nebo nechtěl vyzkoušet?
První pokusy s 8 taktem dopadly nad očekávání i když se objevily nečekané problémy v konstrukci pro předstih tak i spínání nefunguje jak slibuje katalog pro příslušný spínač .Asi jde i o nezvyklé zapojení pro něj dosud nepoužívané ,ale každé novum něco objeví a taky něco pokazí -hlavně je důležité slabá místa odstranit a tím zvýšit spolehlivost zařízení .Vždy když jde něco napoprvé mám strach ,ale tady se objevila dvě slabá místa která se dají vylepšovat a shora uvedené tomu velmi pomohou .
Škoda ,že zde v Brně nemám spolehlivého elektronika který by za mě vyřešil El , mechanický spínač na magnetický nebo optický ,čímž se prodlouží doba skutečně spolehlivého zařízení .Jelikož jsem po 8 letech stále optimista věřím ,že i toto se vyřeší .
Pokud dotáhnu 8 takt další následuje 16 takt a je jen otázkou které zařízení bude neefektivnější pro všech mnou požadovaných ukazatelích
0
0
impuls 13.05.2024 09:16
756
12
339
POdle Zafer Yildiz na You Tube máte možnost vyzkoušet
Jeho MM s cívkami je jednou z předloh k Bezkomutátorovému Motoru který má stejnou myšlenku ,ale jiné nedotažené provedení jak můj efektivní Motorek .Motorek proto,že se jedná o model .U jeho verse se otáčky řídí vhodným vsunutím M snímače ,takže možná vyřešil i něco pro moji konstrukci .
0
0
impuls 17.05.2024 16:37
756
12
339
Osmi takt konečně na světě a funguje
V minulých pojednáních jsem naznačil možnost 8 taktu který vychází z dělení kruhu na pravidelné díly dle potřebných taktů -tyto udávají následně rychlost a sílu tahu daného motorku (modelu).Každé dělení má výhody i nevýhody pro konstrukci předstihu jen základ R a S (nepočítáme -li velikost ) zůstává ,takže i ostatní prvky zůstávají zachovány.Změna je v konečném měření odpovídající právě zvýšeným požadavkům R kde vychází více Magnetů ,ale v předešlém pojednání nalezená výhoda E plechů více posílila uzavřenost M pole ,takže se postupně snížil i odbíraný Y ze zdroje (o několik set mA)-takže původní 2A při zcela neukončené versi nyní bere 900mA/30V/ ,proto ji neuvádím jako konečnou .S plným využitím E plechů v závislosti na M rotoru tato hodnota se ještě více zmenší a při vyšších otáčkách spolu se silou Motorku dosáhneme zatím nej po všech stránkách .Již teď když není zcela R v přímce a trochu háže -vykazuje tak jak u předešlého 4 taktu zvyšující se otáčky (kontrola správného chodu -nastavení předstihu ).Tento je nyní vyřešen mechanicky a nemám představu co bude následovat po elektronickém řešení .
8takt motorek -prvotina (Dostupné jen pro přihlášené uživatele)
0
1
impuls 22.05.2024 10:55
756
12
339
DOKONČENO VYZKOUŠENO ,ale u čtyřtaktu
Očekávané se zatím nesplnilo ,jelikož přibil požadavek větší přesnosti v provedení S vúdči R .Potřebná kolečka na R musí krýt hladinu E plechů aby byl energetický přenos co nejefektivnější .I přese všechno první velmi důležitý poznatek je ,že při zatížení Motorku se odebíraný Y nezvyšuje , Odebíraný Sekundární obvod též motorek nezatěžuje i když na něj připojíme zátěž .Takže se tím potvrdila další efektivita využití Magn .pole.Když vezmeme v úvahu brzdění 3 E otevřených Trafo plechů s cívkami nedovedu si představit model MM který by přítah těchto překonal a ještě se roztočil .Tato skutečnost je jistým potvrzením FACE zapojením .Je pravdou potřeba prvního roztočení rukou ,ale přítah začne působit opačnou silou.Jsem přesvědčen i přes nedokončené ,že již nyní dílčí výsledky dokazují víc než očekávané .Je pravdou ,že sekundární i primární cívky dostanou obměnu v průměru drátu ,ale stále jsme v provozu modelu a tento již vykazuje potřebné hodnoty nejen
Fyzikální
8 takt v závislosti na výsledcích 4 taktu bude následně též sestrojen a vylepšen.
0
0
impuls 26.05.2024 10:10
756
12
339
Další oproti běžným ...
4 takt ačkoliv zatím ne moc přesným (rozměrově) R vúdči S ukázal nový zatím u běžně používaných motorů s přibývajícími otáčkami se snížuje odebíraný Y ze zdroje .Nejvíce je to patrné při regulování otáček takže si můžeme nastavit optimum otáček s odebíraným Y .Secundární Tr vůbec tyto otáčky neovlivňuje (přibližováním) k R našeho Motorku a v sestavě 3R dostaneme stabilnější jak U tak i Y při stejném odběru ze zdroje proto jsem jej nazval EFEKTIVNÍ.Nyní dostudovávám poznatky Perenděva a srovnávám s mými výsledky pokud je to u něho někde možné -více keců a mlžení než měření .Teorií bych měl na hodiny .
Nechápu jedince kteří mají přístup k You Tube aby se nepodívali na Perenděvova zapojení při znalosti angličtiny co dělá špatně .Vůdči němu podávám průběžné poznatky Měření i běžná videa a obměnu v jeho chybách které jsou známé pokud máme Elektro technické vzdělání (nejsen Ing ani vyšší )¨pouze vyučen ,jelikož jsem odmítl nesmyslnost Tvz Vyššího školního vzdělávání proti normálnímu životu (nepotřebné-mozek zatěžující )nepoužitelné pro jakýkoliv vývoj kupředu -Tvz všeobecné vzdělání .Právě různá zapojení dávají i různé výsledky samozřejmě i s potřebou zničení různých použitých součástek .Za 8 let je jich dost !!!Kdysi jsem požádal o spolupráci ,ale šlo jen o zneužití a napakování se MAMONEM -jak je to dnes běžné .
Heureka Vertikální verse vysoká valivost ,mnohem nižší spotřeba atd
Vertikální verse mého motoru byla dalším nutným krokem od Horizontální což se podařilo .Ve všech ukazatelích je mnohem lepší i jednodušší .V mých předešlých příspěvcích (v náznacích )jsem pokračoval v převodu na nevyzkoušené -další fáze VERTIKÁL a ono to funguje .Takže ne 2 jádra ,ale jedno s 2 cívkami tak vhodně sestavenými aby všechny E výstupy dávaly požadovaná M pole pro 3 M pole na sestaveném Rotoru a co nejvíce je využívala .Vzal jsem v patrnost modelu pro 8 taktní versi zda bude i ta fungovat .Horizontální verse v závislosti na váze R byla obtížně roztáčející (rukou )a neměla tak velkou valivost k roztočení Motorku (rotoru).Spotřeba ze zdroje a rozsah U potřebný k provozu též nebyl tak dobrý jako u Vertikální Verse .Samozřejmě i výsledné otáčky a síla Motorku nepotřebují tolik energie (regulací U) a dostal jsem se do stádia kdy mohu s větší účinností toto ovlivňovat .Rotor točí přes 1000 otáček při 40 V- 400mA což nám vychází na asi 16 W ,ale pozor při zapojení motorku dochází k jevu jakéhosi dobíjení baterie takže tím dosáhneme prodloužení jejího vybíjení než by bylo dle známých výpočtů.Většinou u staré (Horizontální )při dlouhodobém zatížení motorek zastavil na 30 V což u nového nastává až při 24V kde se pouze sníží otáčky .Tyto poznatky potvrdily v plném rozsahu sílu M pole při co nejvhodnější konstrukci rozložení MAGNETŮ na Rotoru vůdči Statoru v ideálně uzavřeném M poli .
Největším Problémem zůstává Spínání takto zvoleného Statoru ,jelikož cívky mají tendenci špatný spínač protékajícím Y zničit -i když jsou hodnoty Y a A malé .Známé Pí články aj nepomáhají jak by bylo potřebné .Indukce v cívkách Statoru kope asi zbytek energie (neznámé) a tato ničí nejeden známý spínač i když katalogově by měl být spínací .musel jsem vyrobit takový aby byl spolehlivý a vyrobitelný .takže vznikla nutnost co nejvíce zkoušek na trenažeru pro daný obvod -Spínač pro T rafo aby nedošlo k odpálení pak je vhodné zapojit do série ke zdroji vhodnou žárovku (toto je jeden z tajdufů pokud by někdo zapomněl .Rotor nevyzařuje (nebo velmi málo ) M energii do boku ,ale na svém obvodu která je mnohem silnější a tato zaniká postupně takže i valivost Rotoru po vypnutí zdroje je mnohem delší .Nedochází ke snižování odběru při zvyšujícím U ,ale shora uvedené přednosti Vertikálu jsou pro další využití nesporné uvážíme -li připojení vhodného setrvačníku který už je sestrojen a vyzkoušen .Známé vybrace aj negace se neprojevily. . Pokud se zadaří tisk chci vyzkoušet 10 a více taktní verse .
Video vertikál 8 takt (Dostupné jen pro přihlášené uživatele)
vertikál 8 takt tvorba ,setrvačník (Dostupné jen pro přihlášené uživatele)
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
2
impuls 16.06.2024 09:29
756
12
339
Dvě velmi důležité poznání
Pokud se podaří konstrukci dořešit ve všech zatím neznámých pak tento" motorek"může být nejen generátorem ,ale i spolehlivým pomocníkem v jiných oborech .Omluva k předešlému těch 400mA muselo být zvoleno ,jelikož na plný provoz hrozilo vyskočení rotoru proto jsem ani správně neudal U při těchto 400 mA ,ale plnou hodnotu zdroje .Zatím jediná nectnost je příliš velká hlučnost (spínače ),ale i tato se řeší .Zatímní relátka nejsou moc odolná pro Yss a kontakty se upálí .Běžně užívané C se moc neprojevují .Celé video se nepodařilo nahrát -má 10 M a omezením na 6M by nebylo možné natočit i s rozběhem .Výsledné M pole z rotoru nevyzařuje do boku takže celá pevná konstrukce může být provedena i M vodivými materiály .M vyzařování Rotoru je dáno poskládáním M v rotoru což můžeme ovlivnit zapojením cívek Statoru .Hranice 40 V napájení nemusí být konečná ,jelikož požadujeme provoz pro nejméně 10 hod na dobíjení baterií pro Fv v zimě .Ostatní výhody by byly možné využívat při denním provozu .nabíjení nápoje bude určitě kratší než 20 min takže i tento" problém" je vyřešen .A teď k těm poznáním -velmi důležité je nastavení jak kontaktů spínače i jejich mechanická odolnost tak i přesné nastavení předstihu pro správné otáčení rotoru (zvolil jsem hodin ručičky) ,aby se případné matičky při provozu neuvolňovaly .
0
0
impuls 19.06.2024 00:46
756
12
339
Díky jednoduché ELEKTRONICE -efektivní se stalo Velmi EFEKTIVNÍ!!!!!!
To co se Včera událo pouze víc potvrdilo mé poznatky z magnetismu a jsem rád ,že po 8 letech a velké trpělivosti a hlavně Tušení sil v Magnetech ,znalosti základních zapojení T a Elektroniky -]JINAK z Hůry mi dané jsem dokončil práci na MM s "cizím buzením"pokud někdo považuje 5W -7W na 1000 Ot rotoru vážícího něco přes 1 Kg s více jak 90 M na R pak budu rád když se to někomu také podaří .Berte to jako výzvu ,protože teď už víte ,co se v M skrývá jen to využít .Spolu se setrvačníkovým pohonem si můžeme pak dovolit na jedné straně vybíjet baterii a na druhé si můžeme za pouhou hodinu nabíjet druhou ,jelikož využijeme poznatků (moc nevyužitých špatným p'olem )mých předchůdců -většinu známých baterií u nás .V minulém jsem udával údaje z mechanického předstihu a nyní mám velice snadné aplikovatelné zapojení Elektronikou ,které jsem se vyhýbal z důvodů shora uvedenými .Jednoduchost a aplikovatelnost tímto byla ukončena .Nyní nastávají různé zkoušky co "motorek vydrží a Ukáže .Jede 6 hodina a já po 8 letech mohu klidně spát při klidně broukajícím stroji .Navíc v silně Kladném M Poli léčící různé neduhy nejen mého Těla ?!
0
1
Energy1 19.06.2024 16:46
1838
106
1944
To, o čem píšeš a jsi přesvědčený v zisk se točí vše kolem permeability materiálu. Ať už je konstrukce jakákoliv, je to princip Bediniho, tzn. pohon pulzy. Ještě mnohem většího zisku lze dosáhnout kombinací feromagnetického materiálu s vysokou permeabilitou a permanentními magnety, kde elektrické impulzy neslouží k přímému pohonu, ale k zastínění polí magnetů. Práci jako takovou vykonávají magnety a na tomto principu lze těžit obrovské přebytky. Jsi na dobré cestě, ale tvá koncepce nikam nevede, stejně jako u Torrixe. Dám ti tip. Zkus postavit jednoduchý motor, který nebude fungovat pohonem pulzů, ale přitažlivou silou mezi jádry elektromagnetů a permanentními magnety. Elektrické impulzy budou sloužit pouze ke zrušení mag. vazby když se zarovná elektromagnet s centrem magnetu. Pokud to správně navrhneš a postavíš, nemusíš počítat jednotky přebytečných wattů, ale kilowattů.
0
3
fana 19.06.2024 18:27 Bydliště: uprostřed
280
13
174
LÜLING MAGNET MOTOR, REVEALED & BUILT SUCCESSFULLY_PART 1 - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ytCVQ-OZZmM
Myslíě principielně něco takového v provedení elektronickém?
0
0
Energy1 19.06.2024 18:58
1838
106
1944
fana napsal(a):LÜLING MAGNET MOTOR, REVEALED & BUILT SUCCESSFULLY_PART 1 - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ytCVQ-OZZmM
Myslíě principielně něco takového v provedení elektronickém?
Ne, mám na mysli princip podobný Charlessu Flynnovi s rozdílem, že místo vzduchových cívek mezi magnety budou osazeny elektromagnety a ty budou sloužit jednak k vytváření přitažlivých sil a jednak k vypínání mag. vazeb když se zarovnají centra magnetů s jádry elektromagnetů.
0
0
impuls 20.06.2024 08:04
756
12
339
Další velmi důležitý poznatek k správnému provozu .
Konečná fáze k řízení předstihu a dosažení souběhu regulace +zdroj při použití jakéhokoliv čidla je velmi důležitá jeho poloha ,jelikož magnetismus je velmi silný na nalezení správného umístění aby bylo vyhodnocení co nejpřesnější .musíme taky vyzkoušet a nalézt nejvhodnější čidlo ,rád bych řekl něco o mém ,ale kdysi jsem jej dostal a tudíž o něm moc nevím ,snad pouze to ,že není jazýčkové ,ale spíná velmi přesně v působení i malých magnetů ,což v konečném důsledku je přesné pro spínání ,ale velmi náročné k nastavení správného předstihu pro 8 takt .pokud se to podaří (trpělivostí) výsledek je víc než úžasný .pouhým jemným pootočením regulátoru je slyšet závislost otáček a v konečném můj nazývaný ŠUM SVISTU plus síla magnetického pole (jemná sbíječka .Odběr se zvýšil na (40 V x 0,6A ) - 24 W v plném vytočení ,ale můžeme mýt 4 W přičemž otáčky máme víc jak 1000.Na plné vytočení musí odpovídat také pevné uchycení R ,jelikož jde o mnohem vyšší otáčky .Pokud by se podařilo pevná soustava uchycení a neházející kola rotoru pak bychom mohli mít zcela nehlučný motor a pouze svist .Takže konečné vyhodnocení spočívá ve správném SNÍMAČI a následně k němu SPÍNAČI vše elektronicky a vězte ,že jde o velký oříšek ,jelikož ne každý element vyhovuje danému zapojení pro M rotor .Stator je též jeden z ,ale z foto si může každý se znalostmi o M agnetismu tento správně sestavit a propojit .Základem je určení po'lu cívek . Osvědčilo se mi provádět čas zkoušku při 400mA kde je úměrný klidný provoz i když kola trochu háží .TAKŽE ASI 16 W ,samozřejmě U pak klesá a já mohu z výsledku určit Ah a potřebné U pro asi 12 hod provozu pro nabíjení Baterií.Vím ,že jsem psal o 5 - 7 W jenže za regulátorem při špatném nastavení předstihu Bylo 17 V a tudíž jsem si myslel ,že to mám správně ,jenže shora uvedeným jsem dosáhl plynulé regulace a k správným hodnotám pro spolehlivý provoz motorku .DÁLE VELMI DŮLEŽITÉ pokud užíváme elektronický regulátor -NESMÍME DÁT C FILTR na jeho výstup !!! On sám má své kapacity v zapojení .Používám regulaci s Mosfetem ,ale musel jsem vyřešit jeho chlazení -výrobce udává 20A jenže jaksi zapoměl na tento malý detail .
Stále jsem přesvědčen o efektivitě ,jelikož se pohybuji v hodnotách mA a ne A kde jde z mých zkušeností o velmi nespolehlivé zařízení nehledě na dlouhodobý provoz .Nyni mám 1,5 Hod provozu ale jsem přesvědčen ,že zkouška 48 hod DOPADNE .zatím si motorek brouká
0
0
impuls 20.06.2024 08:23
756
12
339
Energy1 napsal(a):To, o čem píšeš a jsi přesvědčený v zisk se točí vše kolem permeability materiálu. Ať už je konstrukce jakákoliv, je to princip Bediniho, tzn. pohon pulzy. Ještě mnohem většího zisku lze dosáhnout kombinací...
Máš pravdu ,ALE....
Ale zde jde o zrušení přitažlivosti M k Jádru .Mám vyzkoušeno i bez jádra a též to funguje jenže jádro vše posílilo a M se též provozem posílí což ferit neumožní .Z mých zkoušek zeslábnou .Bediny používá impulsy z cívek a vůbec nerespektuje P'olové využití ani ne -bezpečnost provozu takže myšlenku máš dobrou ,ale zatím pro mě ne moc schůdnou v amatérských podmínkách .Já se snažím o koncepci na koleně a aplikovatelnost za co nejmenší peníz .Dostaneš T za 160Kč a ten stejný za 10Kč ,též u M u nás asi 100 Kč a jinde za asi 35 a při počtu desítek až 100 pak jde o tisice neuvažujíc ,že jde Pouze MODEL .Kolečko máme pár cm ,ale síla + otáčky nám dávají jakýs takýs poznatek k dalšímu .Jeden můj známý to dělá bez modelu a chybí mu peníze .u mého řešení je zaplacení M a 3D tisku ostatní je Pakatel když uvážíme ,že cívky a Tr máme z mikrovlnky a ne jak Bediny šíleně velké cívky a neznámé baterie v desítkách .Mě postačí 2 mezi sebou výměnné Baterie a poznatky .