, pánové, dovedete někdo přepočítat / nebo alespoň dát odkaz na nějaký relevantně srozumitelný zdroj výpočtu /3f motor z 50Hz na 400Hz. Zajímalo by mě jak se změní výkom motoru a počet závitů na statoru při změně freknece. Vím že například asynchronní generátory v letadlech měli výkom 3kW a byly to nesrovnatelně menčí kočičky než genrátory stejného výkonu na 50Hz. Takže podle mého názoru na tom musí být stejně i motory.
martin11 11.04.2023 20:54 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6539
100
3506
Adam napsal(a):Jojo, student Aubrecht... https://www.omforum.cz/p.php?idx=27792
...jojojo...ale vstoupil jsem do dějin....citoval zde v této práci první verzi mého motoru...
...dokonce jsem si s ním ..Aubrechtem dopisoval....no, byl tenkráte docela překvapen...ale to je dnes již daleká minulost...nyní čekáme na výsledek Torixe...
...jestlipak četl Torix Aubrechtovu práci...???
0
0
lajos 13.04.2023 00:40 Bydliště: Liberec
308
11
248
Martine , studenti bývají schánčlivý co se týče informací ke své VS práci a já se nedivým že si tě všimli, zasloužíš si to.
0
1
impuls 03.06.2023 15:38
623
12
304
Chtěl jsem kdysi ,ale nyní vím ,že i znalosti se dají UKRÁST
Přednášet je jedna věc ,ale dnes se dá zneužít , ukrást kdysi nemyslitelné .ještě že jsem zažil dobu spolupráce a zisk byl na posledním místě .8 let jsem se doposud věnoval nejvíc M ,ale výsledky si nechám pro sebe eventuelně pro dobrou věc a dobré známé .To ,že mohu M nabíjet určitý nápoj je výhra ,ale pouze zatím pro mě ,jelikož i požadovaný dovoz mí známí nikdy nedodrželi a v mém věku jim jej nosit nehodlám .Co z toho plyne nechám na Vás ,proto snad někteří pochopí moje skryté .......o Magnetismu .Varuji však i o tom ,že i nejenom M energie může škodit !!! Sám výrobce i na některé věci u M upozorňuje !!!
0
0
martin11 06.09.2023 08:03 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
Ten má navíc axiální tok elektromagnetického pole místo radiálního, který mají skoro všechny současné elektromobily.
...umí to někdo popsat, o co se v magnetickém toku jedná...zřejmě nějaká novinka
0
0
Energy1 06.09.2023 14:20
608
57
840
Co vím, tak nejmodernější, nejefektivnější a nejvýkonnější elektromotory využívají paralelní mag. obvod. Vynálezce principu je opět Charless Flynn. Technologie se ujala firma QM power v roce 2010 a před pár lety byla schválena žádost o použití. Jedná se o kombinaci permanentních magnetů s elektromagnety a vysoce výkonné mag. slitiny jako rotoru a statoru vytvářející mag. silový obvod. To dovoluje dosahovat extrémní výkony při minimální velikosti a váze. Níže posílám odkaz na patent
V patentu pise max ucinnost 97% no cakal som ze to pojde cez 100% ked su tam pouzite magnety na spôsob Charlsa Flynna.
0
0
Energy1 06.09.2023 16:25
608
57
840
Nemůže to jít přes 100%, protože působí Lenz se všemi negativními důsledky. Tohle není free energy, tohle je technologie dosažení velkých výkonů při malé velikosti pohonné jednotky..
0
0
Nadsenec 06.09.2023 18:01 Bydliště: Mars
68
4
20
A co keby sa pouzil rotor bez magnetov len zelezny na spôsob reluktancneho motoru ?
0
0
Energy1 07.09.2023 12:24
608
57
840
Však motor Charlasse Flynna nepoužívá žádné magnety na rotoru. Rotor je pouze ze železa a má přesně konfigurované zuby pro spojování statorového mag. toku. Magnety jsou pouze ve statoru
0
0
Energy1 20.09.2023 06:40
608
57
840
Výňatek přímo z patentu:
Stroj PMC nemá na rotoru žádné připojené součásti, tj. permanentní magnety. Tato funkce umožňuje udržet menší a konzistentnější délku vzduchové mezery, zvyšuje spolehlivost a umožňuje stroji pracovat při mnohem vyšších rychlostech otáčení, když je provozován jako motor nebo generátor.