Je třeba si přiznat, že máme i temné kouty naši duše a protože jsou naše musíme i ty mít rádi. Mě...
Hana 20.01.2022 14:47
684
47
951
Tma a temnota není to samé.
0
0
Adam 20.01.2022 15:47 Bydliště: Praha
5802
563
5845
Hana napsal(a):Tma a temnota není to samé.
Tak to si pak každý hraje s interpretací slůvek jak chce; tak tedy já raději upřesním, že když jsem se tu zmiňoval ohledně tmy, o které jste začali, tak jsem to v nějakém ohledu mínil i jako temnotu.
Vesmír a vše v něm je dobré přijímjat nebo respektovat kompaktně a ne jen to líbivé a hřejivé, jinak ti dobráci vytvářejí akorát - "paradoxně" - opravdové zlo a škodlivou nerovnováhu.
Tak tedy ještě zkráceně a více k tématu: Pokud cesty do astrálu, je dobré mít poznání temnoty a vyvážený přístup k ní, byť to nemusí být něco, co je pro mnohé nějak extra příjemné. A nebo si rozmyslet a přehodnotit, nakolik vlastně chci opravdu funguovat "vyšším způsobem" mentálně, duševně, "spirituálně" a zda se raději neschoulit jen do nějakého pohodlí světelné oblasti "poznání"...
0
2
Karel 124 21.01.2022 08:02 Bydliště: Praha a okolí
556
41
734
Deset obrazů krocení býka
Dle mého názoru není astrální cestování vyšší způsob poznávání.
Proč není , protože rozvíjí myšlenkový svět.
Ten může být i positivní i negativní, leč tvůrčí mysl to není.
Mnohá díla světové literatury vznikla pomocí astrálního cestování.Určitě jsou přínosná pro svět, to ano.
Tvůrčí mysl je ale vždy zahalena tajemstvím.
Cesta k uskutečnění tajemství se dá vystopovat kde tu.
Např zde :
Deset obrazů krocení býka
čínský buddhistický text z 12. století / . Vyd. v Dokořán 2.,Praha : Dokořán, 2009, 79 s. :
Ve 12. století vznikl v Číně cyklus deseti obrazů a textů k nim, které zobrazují člověka, jenž se vzdálil sám sobě a cosi beznadějně hledá. Spatří však stopy býka, objeví jej, svede s ním zápas, posadí se na jeho záda a vše zmizí. Pak se objeví kruh, vrba a v posledním obraze se člověk vrací zpět mezi lidi, pije rýžové víno a na každém, s kým mluví, ulpívá něco z lesku nebe. Mnoho století nenechával tento text posluchače v klidu a nutkavě se k němu vraceli celý život. Stejně tak V. Cílek, který k textům a obrazům přidal čtyři interpretační klíče. Ty ovšem text nevysvětlují (aby tajemství mohlo žít), ale zvláštním způsobem dokreslují.
Kěž bychom to pochopili.
Uvedenou knížku jsem našel po Novém roce v knihobudce blízko bytu.
Zjistl jsem, že se dá koupit celkem levně , leč pdf jsem nenašel.