p.s. jedním z techniků, kteří zde pracují ...a je i na foto je JOVA /ten s vousy/foto 21...nevím, jestli je naším členem, ale "kdysi" byl. úžasný tvořivý přítel
martin11
0
1
martin11 11.02.2021 13:57 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...starší nežli hlaholice....slované znali runy
více čtěte zde
martin11 napsal(a):...starší nežli hlaholice....slované znali runy
více čtěte zde
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/starsi-nez-hlaholice-slova...
O runách tady možná časem udělám a rozvinu samostatné vlákno... Díky různým okolnostem jsem se do nich hodně "namočil" a hodně do nich pronikl... ...
Každopádně, Slované znali runy jen velmi málo, to hlavně Keltové a Germáni, kterých tu nakonec stejně asi bylo nejvíc, k nim runy vyloženě patří... ...
On je to ve Středné Evropě stejně takový chumel Keltové + Germáni + Slované... Mnohdy to i nerad mezi sebou rozlišuji a často říkám, že ,,se nejedná až tolik o různé národy, ale o více méně jeden národ, mající jen různé frakce a odlišnosti hlavně v nábožensko-filozofických směrech... ...a Slované, těmi je ve skutečnosti Střední Evropa jen tak líznutá, ti patří trochu víc směrem na východ..."
Každopádně - je to nádherný a velmi výjimečný nález run na území ČR (jedná se o verzi run
nejspíše - tzv. Starý Furthark)
Jsem za takový nález velmi vděčný... ...
0
1
minsc 24.10.2021 18:37 Bydliště: Příbram
619
51
669
Proč mluví Italové slovensky ?
Když není na nějakou otázku odpověď, pokrčí rameny a řeknou "boh".
Sami nevědí odkud se slovo vzalo a co vlastně přesně znamená, protože do jejich jazyka prostě nezapadá... https://www.youtube.com/watch?v=56CvtFSX9rw
,,K verzi, že jde o dílo přírody, se nicméně přiklání i geolog a geofyzik z univerzity v Birminghamu Tim Reston. Podle něj jde o přirozený jev, kdy na skálu působí externí tlak a poté se uvolňuje. Jde tedy o stejný proces, který popsala Lewisová."
(Pro jistotu mají v článku dokonce i blbě název té skály...)
0
2
Píďalka 08.11.2021 14:15 Bydliště: ČR
1379
446
1788
Adam napsal(a):Takhle to funguje všude a neustále...
Tak... Nejprve tento obrázek...
https://curiosmos.com/wp-content/uploads/2019/03/Al-Naslaa-R...
Jo, než jsem viděl tu fotku, napadl mne blesk. Ty dovedou taky půlit balvany. Jenže rovný řez napříč, vrstevnatou strukturou kamene definitivně není dílem náhodných sil, stejně jako není jejich dílem viditelná strana dvoukamene vyhlazená do rovné plochy (opět přes vrstevnatost). Kecaj a vědí to.
Nicméně, vypadá to na vápenec a pokud, dá se říznout i dost primitivními nástroji. Spíše mne udivuje, že ty dvě části, sedící na celkem tenkých krčcích, se jestě nesvalily na sebe, nebo naopak neodpadly, či neodklonily se od sebe.
Ahoj Píďalka.
0
2
martin11 08.11.2021 14:45 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Píďalka napsal(a):Jo, než jsem viděl tu fotku, napadl mne blesk. Ty dovedou taky půlit balvany. Jenže rovný řez napříč, vrstevnatou strukturou kamene definitivně není dílem náhodných sil, stejně jako není jejich dílem viditelná strana...
...je to divný...opticky je každá půlka jiná - levá členitější na rozdíl od pravé a praskliny v pravé "nepokračují" do levé....vypadá to jako zdařilá fotomontáž....jeden by to musel vidět na vlastní oči....a ještě i opticky je vidět že podstavec pravé je více vlevo....divné že pravá stále drží "mezeru"
p.s. ....jaký asi UFOni nebo kdokoliv měli důvod kámen dělit???? - jedině snad proto, že TO ...původně bylo něco jiného
pss...tím, že to má v každé polovině jinou strukturu, tak to třeba mohl být akumulátor vlevo + vpravo minus....no a že to je vápenec...to odpovídá....prostě sulfát...
0
0
Adam 07.09.2022 14:45 Bydliště: Praha
5794
563
5843
Hledání, dávná technologie a jak se pomocí falzifikátu odstraňuje pravda
Jak na mém webu, tak i tady na Omfóru, budu muset časem "zarazit" (jaksi zakončit) mnou
sepisovaný seriál "Hledání pracivilizace", který obsahuje některé střípky mého pídění se
za různými velkolepými (a většinou hmatatelnými) záhadnými fragmenty hlubší historie. https://www.omforum.cz/forum.php?t=305
Zarazit, zakončit, protože v posledních letech jaksi vygradovalo to, že za svou zvědavost
jsem to schytal přesně tak, jak jsem si zasloužil. Celkem drsně jsem narazil na zeď toho,
že mé "Hledání pracivilizace" ve skutečnosti poukazuje na tak strašně titěrné fragmenty
z toho všeho, co kolem nás je a také, co vše současnému lidstvu předcházelo.
Těm zdejším čtenářům, kteří mě moc neznají, bych chtěl na vysvětlenou zmínit,
že u mě v posledních letech nakonec došlo ke zpřístupnění a skloubení různých
poměrně dost unikátních zdrojů informací, které jsou nesrovnatelné třeba s většinou knížek
nebo s videi či články na internetu; plus jsem do řady některých záležitostí i více osobně zapojen.
Zmiňuji to s maximální pokorou a hlavně na vysvětlenou toho, že co níže napíšu a budu tvrdit,
bohužel k tomu opravdu nemohu dodat žádný název knížky nebo odkaz
na nějakou stránku.
Obrázky, které vidíte dole v příloze - některé z nich jsou buďto falzifikáty (u kterých se podvrh
prokázal), nebo jde také o uměle vyrobená umělecká díla. Něco z toho možná umění či podvrh
není, ale berte, prosím, raději všechny ty obrázky spíše jako ilustrační. Bohužel o tom
v tuto chvíli nemám nějaké větší podrobnosti, a to třeba o tom, jakou to zcela přesně
mělo funkci, ale můj dnešní dárek veřejnosti je alespoň taková skromná zmínka,
že i když se takováto "věc" dnes ovinula podvrhy a pouhým smyšleným uměním,
přesto zhruba ten vzhled, který vidíte na fotografiích, patří reálné a vysoce vyspělé
technologii, která zde na Zemi skutečně kdysi existovala.
Tato má zmínka má ještě jeden - ukázkový - důvod. Takhle se to totiž přesně dělá.
Nebo zkrátka, je to jedna z metod, kterou se zakrývá skutečnost. Něco skutečného se napojí
na situaci, kde se uměle nachystala nějaká falzifikace. Ideálně falzifikace, kterou pak
lze i nějak "dobře" prokázat. Spoustu lidí pak to "prozření" o podvrhu zklame
a celé to téma zahodí s tím, že je to zkrátka opět jen další klam a že už nevědí,
čemu tedy věřit. Ideálně, když navíc existuje nějaké i umělecké dílo, ať už objednané
na zakázku v rámci celého tohoto, nebo vzniklé z jiných důvodů. To má také velkou sílu
zlomit myšlenkové nastavení lidí. Nechají se tím často dost odradit. Většinou v tomto všem
působí jednoduché myšlení a tíhnutí k jedné straně (fotka je pravá) nebo
k druhé straně (fotka je falzum = celé je to falzum). Takto se zneužívá myšlenkových
pochodů, aby se nějaká skutečnost zcela zdehonestovala pouhou cedulí "art" či "fake".
Musí to začít hlavně u nás, u lidí, abychom se naučili být vůči tomu rezistentní,
neukvapovali se, snažili se jít více "středem" a s větší rozvážností.
Podotýkám těm s opatrnou myslí, že nikdo není nucen mým slovům důvěřovat.
Ten, kdo mě trochu víc zná, moc dobře ví... A ti ostatní, vezměte si čas
a zkuste "slepě" ani nedůvěřovat, ani důvěřovat.
Spousta skutečností se nakonec (ještě za našich životů) rozhalí...
Toť můj titěrný dárek veřejnosti. Z luhů a hájů, které mám k dispozici.
p.s.....prohlédněte fotografie....výzkumník v červené kombineze je ...JOVA....
...my starší ho pamatujeme na jiném foru....
0
1
Adam 14.10.2023 22:31 Bydliště: Praha
5794
563
5843
Příběh o cestě dávných Inků
Obrázek níže... Je to snímek z vrcholků peruánských And, za dávné doby velmi unikátní civilizace Inků.
Nic není zcela jisté, ale pojďme na vlně částečné pravdy a částečné fantazie
zmiňovat teď ten příběh tak, jako kdyby to byla skutečnost...
Inkové byli civilizací, která dokázala udržet zvláštní rovnováhu mezi svým růstem,
různými společenskými problémy a současně i s přírodou a s určitou vyšší moudrostí.
A s úctou ke všemu. Měli však výhodu. Byli mezi nimi namícháni vysoce moudří a prozíraví
lidé, kteří pocházeli z jiného kontinentu, dnes již téměř ztraceného. Zbyla z něj jen maličká
náhorní plošina, která se udržela nad hladinou Tichého oceánu až dodnes. Někteří původní
obyvatelé tohoto kontinentu mu říkali názvem Mu, jiní mu říkali Hau Maca.
Inkové si nejvíce vážili "vůdčí" bytosti z tohoto kontinentu, kterého nazývali Apu-Kon-Tiki-Viracocha,
nebo zkráceně jen Viracocha. Měl takovou úroveň moudrosti, že měl umožněno provádět i naprosté
zázraky. Například i zcela měnit realitu. Ale vždy věděl, že to není jen tak, že každá změna
je kauzální a vede k nechtěným vedlejším jevům. A čím významnější zásah, tím výraznější
vedlejší nechtěný jev. Proto tuto moc prakticky ani nepoužíval, ale ochraňoval ji v sobě.
Celý národ Inků, který byl kombinací velmi mírných původních domorodých Inků,
hluboce uctívajících principy přírody a celého vesmíru, v kombinaci s tímto vyspělým národem
ze ztraceného kontinentu, měl pak jako celek tak zamotaný příběh, že vzhledem k tomuto všemu
měli drobný kontakt i s bytostmi, které nebyly zcela pozemské. Tyto bytosti jim občas různě pomáhaly
a inspirovaly je, například v rámci vědomostí a technologií. Souvisí s tím třeba známá
tajemná pláň Nazca, na severu Peru, která je plná obrazců viditelných pouze z opravdu velké
výšky nad zemí. A nebo třeba různé nálezy lebek na území Peru a Bolívie, které nebyly
jen nějak deformovanými lebkami lidskými, ale byly to lebky zcela jiné anatomie,
jiného celkového objemu mozkovny a tak dále.
Inkové zažili ve své historii určitý moudrostní a technologický milník, když pochopili
některé metafyzické energie "vody a kamene". Vybudovali tehdy spoustu jakýchsi
labyrintů ve skalách a v kameni. Nechali vodu protékat v drážkách, které měly
specifickou geometrii, aby se ty (pro současný svět nyní neznámé) energie projevovaly
a aby s nimi hospodařili. V souladu s přírodou, v souladu s úctou. Další milník nastal,
když pochopili, jak mentální cestou (soustředěnou myslí) ovládat hmotu a tvarovat ji
podle libosti. Mistři tohoto umění uměli později přenášet a vytvarovat i kamenné balvany
těžké stovky tun pouze myšlenkou, jako kdyby někdo tvaroval v ruce malý kousek měkké
plastelíny. Dodnes jsou výsledky tohoto "řemesla" dochované například v masivním zdivu
dávného chrámu Sacsayhuaman a na spoustě dalších místech nejen v Peru,
ale třeba i na území dnešní Bolívie. A toto zvláštní řemeslo jim pomohlo i v tom, že ještě více
pochopili unikátnost zlata. Nikoli unikátnost, kterou ve zlatu vidí současný moderní svět.
Vnímáme jeho estetickou hodnotu a hlavně jeho vzácnost, co se týče jeho celkově malého
výskytu, oproti jiným prvkům a rudám. Oni si však zlata cenili hlavně pro jeho éterickou,
spirituální, metafyzickou povahu. Podobnou unikátnost má i stříbro a měď, ale zlato je
z této trojice nejvýznamnější. A tak se nám příběh blíží ke konci a zpět se vracíme k našemu
obrázku, pocházejícímu z té jedinečné doby a z těch jedinečných andských míst,
ve výšce několik tisíců metrů nad mořem. Když si Inkové zcela osvojili technologii
mentálního ovlivňování hmoty, vytvořili z obrovského kusu skály jakési vejce,
které bylo nakonec ve svém plném objemu pouze z ryzího zlata. Původní skálu však nejprve
otesali do tvaru vejce postaru. Primitivními fyzickými nástroji. Udělali to tak v úctě
ke svému vývoji, ke své historii a k velmi dávným předkům, kteří to uměli jen tímto
obyčejným způsobem. Udělali to tak i v rámci symboliky k trpělivosti a k pomíjivosti času.
Následně kamenné vejce mentální silou přetvářeli ve zlato. Postupně se na toto přetvoření
podíleli všichni tehdejší mistři a učenci tohoto unikátního řemesla. Tím do této tvorby
přenesli další elementy jejich společnosti a moudrosti. Prvky spolupráce a společného
utváření celku. Kámen přeměňovali ve zlato všichni, kteří to uměli. Bez ohledu na jejich povahu,
záliby, vnitřní postoje, názory, postavení ve společnosti a tak dále. Z jedné z nejvyšších hor
pak zářilo toto zlaté vejce do neskutečné vzdálenosti a pokorně odráželo a posílalo dál
paprsky slunce, což mělo pro Inky také velmi vznešený a vyšší smysl, jelikož měli vztah
a pochopení i pro jakýsi metafyzický význam Slunce a jeho paprsků. Toto gigantické zlaté vejce
nevytvořili pro sebe. Nevytvořili ho skrze pýchu jako symbol pozlátka či nadřazenosti.
Vytvořili ho pro Všechno. Jako uctivou ikonu Všeho - společného Vesmíru, společné Přírody,
společného vývoje, společné moudrosti a společného bytí všeho se vším.