Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Matematická polemika     (str. 3 z 3)
Sekce: Přírodní zákony, fyzika a teorie konvenční i nové
   |   Rolovat dolů
Matematika a její podstata, význam, nedokonalosti a různé způsoby jejího využití pro popis světa a dějů kolem nás  Str.: 1, 2, 3

Psát příspěvky můžete po přihlášení

martin11   
16.05.2018 19:37
Bydliště: u Mělníka
1753 45 1194 
  MichalM napsal(a):    Máš tam chybu :-) lichý +lichý = sudý, nebo se pletu?

...nepleteš...ale Impulz to má "jinak"...
jako třeba např....z hlediska logiky je výraz...."když je tráva zelená, tak po Praze běhají brontosauři"...je výrok pravdivý...
...já vím, někdy je to složité..... martin11
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

impuls   
16.05.2018 23:06

77 33 
  martin11 napsal(a):    ...nepleteš...ale Impulz to má "jinak"... jako třeba např....z hlediska logiky je výraz...."když je tráva zelená, tak po Praze běhají brontosauři"...je výrok pravdivý... ...já vím, někdy je to...

Tak tem lichý je jak
 
17+17je sudá omlouvám se -někdy se mi myšlenky pletou s tím co píši (anebo se chybička vloudí ).Doufám ,že i ostatní sem tam něco popletou -mě šlo spíš o tu celistvou cestu kterou si musíme jakobi vybudovat k ulehčení když něco nejde jak bychom chtěli -Mnemotechnické pomůcky atd .V matematice toto přepsání proto hlídá zkouška -díky za pochopení .A abych to trošku napravil tak si můžeme ulehčit (mocnění )u dvou cif čísel končících 5 -např 45 pak na konec vždy můžeme psát 25 a před je číslo o 1 vyšší jak první cifra (4X/4+1/=5 ) pak je výsledek 2025 atp u dalších .doufám ,že je to tentokrát -bez chyby .
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

E_man   
17.05.2018 06:24
Bydliště: Kde lišky dávají dobrou noc
828 49 771 
  impuls napsal(a):    .....A abych to trošku napravil tak si můžeme ulehčit (mocnění )u dvou cif čísel končících 5 -např 45 pak na konec vždy můžeme psát 25 a před je číslo o 1 vyšší jak první cifra (4X/4+1/=5 ) pak je výsledek 2025 atp...

Tak, a teď už zbývá probrat jen zbývajících ∞-1 možnosti ze světa matematiky.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

Jiřka   
17.05.2018 07:53
Bydliště: Praha
109 116 
A proč by nemohlo být 17+17 ve výsledku opět liché?
17+17=34 a pak 3+4=7;
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

martin11   
17.05.2018 10:32
Bydliště: u Mělníka
1753 45 1194 
  Jiřka napsal(a):    A proč by nemohlo být 17+17 ve výsledku opět liché? 17+17=34 a pak 3+4=7;

21+21=42 ....... 4+2=6
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

Adam   
17.05.2018 11:40
Bydliště: Praha
2298 289 2078 
Zbytečně nad tím špekulujete. Existují různá pravidla a finty, ale jakmile do toho zamícháte další výpočet, který navíc ještě vychází ze součtu jednotlivých číslic předešlého výsledku, tak to přeci celé postrádá smysl.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

martin11   
17.05.2018 12:43
Bydliště: u Mělníka
1753 45 1194 
  Adam napsal(a):    Zbytečně nad tím špekulujete. Existují různá pravidla a finty, ale jakmile do toho zamícháte další výpočet, který navíc ještě vychází ze součtu jednotlivých číslic předešlého výsledku, tak to přeci celé postrádá smysl.

...no právě na to jsem chtěl upozornit...
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

impuls   
18.05.2018 06:54

77 33 
  martin11 napsal(a):    ...no právě na to jsem chtěl upozornit...

Spouta lidí ani neví -nebo k tomu nedospěla
 
Kdysy kdosi řekl VŠE JE JINAK -trošku Vám to přiblížím .Chceme vědět co je nula dobře tak jesliže ji budeme chtít přiblížit -jediná možnost o ní bude zlomek ,takže 1/ 0,1 =10 a to jsme pouhou jednu desetinu od 0 .takže pokud se budeme chtít přiblížit k 0 pak výsledné číslo je 1 a za ní spousta 0 ,ale při tom nemáme čistou 0 takže se sešli kdysi Matematici a ti se DOMLUVILI na 0 jako uprostřed a doleva BUDE - a napravo +. Aspoň tolik jsem se dozvěděl o naší nynější "MATEMATICE" .protože ne všichni jdou po PUDLOVI věci - pak nemohou potom rozvíjet různé "šílenosti " nejenom v tomto oboru a jejich vnímání Světa -dostane klapky .Přečtěte si něco o TARTÁRII aj věcech a objevíte možná i jiné pohledy na svět a ne ty v" " .Máme i jiná poznání a ne to co se nám dávalo a dává jen těmi "Povolanými"ať už ve škole nebo kléru ,ale to patří zase jinam .INTERNET JE DÁVÁ -JENOM JE NAJÍT ,proč si myslíte ,že najednou začínají hledat různá OMEZENÍ???!!!
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

impuls   
19.05.2018 06:31

77 33 
  Adam napsal(a):    Zbytečně nad tím špekulujete. Existují různá pravidla a finty, ale jakmile do toho zamícháte další výpočet, který navíc ještě vychází ze součtu jednotlivých číslic předešlého výsledku, tak to přeci celé postrádá smysl.

Vždy ,ale ne
 
Podívejme se na tyto součty a kdo je používá "PRIMITIVNÍ NUMEROLOGOVÉ " oni si myslí ,že mystika čísel je tak jednoduchá ,že mohou pouhým sečtním vidět svět JINÝ -no to je největší hloupost popírající vhled největších Mystiků a lidí zabývajících se opravdovou NUMEROLOGIÍ .JEDNODUCHÁ ZKOUŠKA NA TYTO SAMOZVANÉ -co ti říká číslo 2,3,8 a pokud nic tak o číslech nejen s numerologií souvisejících nic neví ,protože zde se projeví i jejich neschopnost v kombinatorice aj znalostí ,které spolu souvisí -opět se ,ale dostáváme do jiných kruhů poznání a tady můžeme otevřít někomu něco co by mohlo ublížit -i čísla mohou ....Raději si s nimi hrejme na úrovni různých her v normálu.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

impuls   
19.05.2018 07:00

77 33 
  E_man napsal(a):    Tak, a teď už zbývá probrat jen zbývajících ∞-1 možnosti ze světa matematiky.

No a v tom je MATEMATIKOU KRÁSNÁ
 
Kde se a v jakém oboru našeho dění může lépe využívat logika čísel a postupy k vyšším cílům než v Matematice -nemám rád geometrii (špatně se mi kreslí),ale představivost které se mi dostává (co nač a k čemu patří anebo by se hodilo na to či ono)mi zase nadhodí znalost MATEMATIKY a kdybych tuto nezvládl( spolu s velkou náhodou) tak se moje nové -neroztočí a to nemluvím o mých zkušenostech v předešlém řešení nejenom MM a pravidla stanovená rád porušuji ,protože vím ,že nezakrnu a dozvím se spoustu nových věcí a to pouze se znalostí M. Když mám čas tak se zabývám KOMBINATORIKOU A pravděpodobností čísel a po mnoha letech kdy počítače nebyly jsem objevoval jak čísla spolu souvisí a pokud přijde "kvalita času " pak se právě nejvíc musím zamyslet i nad touto neobjevenou závislostí ,protože tady by se dalo hodně věcem pomoci .S nástupem Pc (ne HRÁČOPAČEM ) jak to někteří "HLUPÁCI " užívají se mi podařilo zlikvidovat spoustu záznamů v sešitech a tento mi s příslušnými programy umožňuje moji hru s čísly v jiných sférách než u sešitů .Nyní jsem se dozvěděl o možnosti nasadit grafiku a výpočty by mohli potvrdit moji tézi soudržnosti čísel aj tušené poznatky .Bohužel jsem nepoznal zatím žádného NADŠENCE (programátora), stejně hledajícího aby se výpočet mohl nejenom potvrdit ,ale i mé TUŠENÉ za ty roky HŘÍČEK .ZATÍM MOHU PRACOVAT s malým počtem (asi 3 miliardy čísel -jejich kombinací za 1,5 hodiny ),ale i ten už vykazuje ,něco ve vzduchu -zatím .
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

  Str.: 1, 2, 3

Psát příspěvky můžete po přihlášení

Warning: mysql_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/web/virtuals/107124/virtual/www/forum.php on line 855

 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte nás   |   Vytvořil: 2015-2018 Adam Benda
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License