...dobrý technický výraz "specielní magnet"...já bych se s tím videem nějak moc netráp...
hejkal2 20.03.2017 11:16 Bydliště: Slavkov u Brna
5
0
4
Martin11: Do M pístového stroje bych se nepouštěl. Moc složité a náročné na výrobu a finance. Co když jsou všechna videa podvod? Na vymyšlení něčeho mého nemám znalosti. Myslím, že ventilátor je také podvod, ale i tak ho vyzkouším. Aspoň si budu mít s čím hrát, když koupím magnety. Zatím mám jen válcové.
0
1
martin11 20.03.2017 14:43 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
ten pístový motor dělám už asi 10 roků...a znalosti také nemám...
p.s. válcové magnety stačí na cokoliv...
p.s.s. až sestrojíš cokoliv, tak to vyfoť a dej sem...ať se poučíme....
0
2
ourel 08.04.2017 14:38 Bydliště: Praha
627
79
1078
Oren Gertel - Magnetická hejblata
Zdravim vsechny magnetare. Na Youtube se objevil kanal izraelskeho konstruktera Orena Gertela, na kterem je vetsi mnozstvi magnetickych hejblatek. Podle nej se daji vyuzit k zesileni ucinku mechanickeho pohybu, jako je slapani na kole, bez potreby baterie. Jina jeho hejblata jsou pohanena mensim elektromotorkem a na vystupni hrideli je zvyseny vykon o magneticky ucinek, takze je mozne pohanet treba silnejsi generator a dobijet baterii. Vetsina jeho hejblatek je dost hlucna a ma silne vibrace.
To urcite jsou. Jenze tenhle chce za povoleni kopirovat jeho patenty a vynalezy 200M v dolarech...
0
0
martin11 09.04.2017 10:08 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...kdybych na to měl, tak si to také nechám patentovat....již deset roků čekám, kdo mě to ukradne a nechá si to patentovat.....
0
0
ourel 14.04.2017 20:09 Bydliště: Praha
627
79
1078
Tak jsme vcera rozpohybovali nasi magnetickou prevodovku. Cilem je sestavit generator podle francouskeho hodinare Hatema, kdy na jednom kole je pripojen hnaci motor a na ostatnich generatory. To jeste zbyva dodelat.
martin11 14.04.2017 21:23 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
ourel napsal(a):Tak jsme vcera rozpohybovali nasi magnetickou prevodovku. Cilem je sestavit generator podle francouskeho hodinare Hatema, kdy na jednom kole je pripojen hnaci motor a na ostatnich generatory. To jeste zbyva dodelat.
Tady je video, jak se to toci
? ...........
0
0
martin11 14.04.2017 21:26 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
p.s. ....jaksi mě uniká souvislost mezi magnetickým motorem a magnetickou převodovkou....
0
0
ourel 14.04.2017 23:10 Bydliště: Praha
627
79
1078
No, souvislost je ta, ze az to bude hotove, mel by to byt magneticky generator. Mel jsem za to, ze tohle vlakno je o zdrojich energie na principu magnetu.Neni to sice pistove, ale rotacni a chtel jsem ukazat nas vytvor ve stadiu polotovaru.Magneticke prevody maji ve vyssich otackach vytvaret vyrive pole, diky jehoz vlivu muze jeden motor pohanet vice generatrou, aniz by pocitil zvysenou zatez. Mozna jsem to spatne zaradil, tak se omlouvam. Taky me zajima, jestli nekdo nema s podobnym zarizenim nejake zkusenosti tady..
0
1
martin11 15.04.2017 07:42 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
....aha tak jo...jak jsi mě to vysvětlil tak je to jasné....takže a jsem zvědav, co se vám na stole "urodí".
On vlastně jakýkoliv i náhodný úkaz, který zpozorujeme u magnetizmu sem určitě patří....tak zdar vašemu konání a dejte vědět...zdraví martin11
0
0
ourel 15.04.2017 08:56 Bydliště: Praha
627
79
1078
Martine, jak si pokrocil se svym pistovym motorem ? Behem procitani vlakna jsem si vsiml jedne veci: Zminujes, ze si vyuzil pritazlivou silu. Kdyz jsem kdysi prochazel vsemozna magneticka udelatka, vsiml jsem si, ze snad vsechny pouzivaji silu odpudivou (Belamachina, rusky pistovy motor, atd.).
Nemuze byt tady zakopany pes ?
0
0
martin11 15.04.2017 12:55 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...nepokročil...jsou důležitější činnosti např moje účast na Rally...
...k otázce funkčnosti MM. v principu je jedno jestli přítah či odpuz. kdysi jsem tady někde četl, že jedna z těchto sil je nepatrně větší. jinak se stále musí počítat s oběma a to je právě ten problém. Moje teorie vychází z toho, že jednu sílu z toho "kolotoče" eliminuju vlastním působením magnetů ale opačně ...a to se mě myslím u toho mého MM podařilo. celé to bohužel ale musí počkat až nebudu mít náladu závodit v autě a budu sedět někde doma v koutku. Jediné na co mám čas je občas sledovat kdo kde co a jak bastlí a protože se tomuto věnuji už více nežli deset roků, tak něco už i vím....jako např, jak zmiňuješ ten ruský písťák s vytahováním clonky...to je zcela názorný úplný nesmysl...tu clonku mezi dvěma magnety nevytáhneš ani párem koní....natož tou směšnou pružinkou...a že jsme to zkusili na pokusech...prostě na papíru či animace vypadá moc hezky....ale skutečnost je zcela, ale zcela jiná...zatím ahoj...připravujeme auto na Rally Klatovy ...příští týden... martin11
0
1
sae 03.05.2017 09:31
119
5
80
martin11 napsal(a):...vidím, že jsou ještě větší blázni nežli je martin11
..a tohle. je tak kráááásně mechaniky nádherné....
https://www.youtube.com/watch?v=1Mt1qm4MG38
.. tomuto by som skúsil pridať väčší zotrvačník...
0
0
martin11 03.05.2017 10:19 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...setrvačník je akumulátor energie...a u MM "téměř" nic nevyřeší...
setrvačník má význam u spalovacího motoru, kde je v jistém okamžiku energie přebytek...
0
0
Poota 03.05.2017 10:44 Bydliště: Praha
9068
603
7583
Setrvačník bych nepodceňoval ani u MM, který má ve svém cyklu většinou "určité místo", kde se pravidelně zastavuje. I u něj má tedy v nějaké části cyklu/otáčky přebytek energie, která mu v jiné části chybí.
Použití více "válců" bez setrvačníku tento problém nevyřeší, protože má v některých místech energie více, než může momentálně zužitkovat a ta mu pak jinde schází - právě setrvačník mu ten přebytek "uskladní" na chvíli, kdy ho bude potřebovat.
0
4
ourel 13.05.2017 19:14 Bydliště: Praha
627
79
1078
Prikladam fotku ruskeho pistoveho magnetickeho motoru s ceskym popisem fuknce, nejen pro Martina11.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
2
ourel 13.05.2017 19:31 Bydliště: Praha
627
79
1078
Jeste davam odkaz na stranky tureckeho konstruktera magnetickych motoru. Muammer Yildiz je vyslouzily policejni dustojnik, ktery dal velkou cast svoji policejni renty do konstrukce mag. motoru. Ten ma kolem 1200 magnetu. Obcas s nim jezdi po ruznych veletrzich, tvrdi, ze tam neni zadna skryta baterie ani jiny zdroj energie. Investor v Nemecku, ktery mel rozjet seriovou vyrobu, zahadne zemrel. Mrknete do sekce Foto a Video. Stranky driv byly i v anglictine, ale ang. verze uz nefunguje. V nekterych zemich jsou tyhle stranky na black listu a neda se na ne dostat.
Prikladam patent v Nemcine.
martin11 14.05.2017 09:00 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
k snídani jsem prostudoval "patent".. vypracované to je do detailu ...
...kouzelně jednoduché...
...po úvaze docházím k jedinému závěru: pokud se na rotoru projeví jakýkoliv rotační pohyb, tak tento vznikne jakousi silou...tato energie roztočí nějak hmotný rotor a protože je "nevyčerpatelná" MUSÍ rotor zákonitě zrychlovat. pak je jediné vysvětlení, proč je na videu vidět ta vrtulka....jediný spotřebič, který celý system brzdí, udržuje v konstantních otáčkách....protože KAŽDÝ MM musí bez zátěže...spotřebiče...zákonitě zrychlovat....protože "dodávaná" energie nemá limit
0
1
Adam 14.05.2017 14:26 Bydliště: Praha
5793
563
5842
martin11 napsal(a):...protože KAŽDÝ MM musí bez zátěže...spotřebiče...zákonitě zrychlovat....protože "dodávaná" energie nemá limit
Otáčky nezatíženého magnetického motoru
Trochu to upřesněme. Každý stroj (včetně magnetických motorů nebo jiných zařízení "volné energie") má nějaký výkonostní limit. Jinými slovy, má nějaké maximální zatížení. A jakmile roste rychlost otáček, roste také výkon, který dané zařízení zrovna vykazuje. Pokud je magnetický motor nezatížený, jeho otáčky mohou růst do velmi vysokých hodnot, ale protože v zařízení vždy existuje tření, byť třeba jen zcela nepatrné, není možné uvažovat tak, že otáčky by rostly do nekonečna. Tření představuje pro stroj "zátěžovou sílu", která je ekvivalentní k energeticky velmi nenáročnému spotřebiči. Vlivem tření se tak nakonec otáčky vždy ustálí na nějaké konkrétní hodnotě. Může to být však hodnota velmi vysoká a pokud nechceme, aby se nám stroj rozletěl na kusy, měli bychom mít jasno v tom, kde má dané zařízení kritický bod otáček a zda ho pro jistotu nezatížíme nějakým přídavným spotřebičem. Byť třeba jen tou vrtulkou.
Výsledný výkon bude zařízení vykazovat stále stejný, ať už bude výrazně zatížené třeba dynamem, nebo bude zatížené jen s vrtulkou, nebo pokud poběží zcela naprázdno. Při stále stejném výkonu a odlišné "zátěžové síle" se tomu otáčky vždy samy přizpůsobí.