Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Motoristické vlákno     (str. 52 z 52)
Sekce: Doplňková vlákna - Různá
   |   Rolovat dolů
  Str.: 1, ... 50, 51, 52

Psát příspěvky můžete po přihlášení

martin11   
06.05.2022 14:18
Bydliště: u Mělníka
5243 87 2661 
...náčrtek nové a především laciné elektro Škodovky...

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/levny-elektromobil-skoda-prijede-za-tri-roky-vyrabet-se-bude/r~c38b6f30cd1411eca06bac1f6b220ee8/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-2&utm_campaign=Aktualne

p.s....na pohled hezké auto....překvapením bude jeho cena při vzestupné inflaci
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

martin11   
09.05.2022 13:27
Bydliště: u Mělníka
5243 87 2661 
Jakou mají souvislost záchodové prkénko a Trabant....to není vtípek ale drsná realita ...
...milovníci Trabantů...a asi nás tu mnoho není...možná jsem sám ...si jistě se zájmem přečtou něco z historie těchto vozítek

https://automix.denik.cz/magazin/dnes-jsou-z-nej-zachodova-prkenka-v-ndr-z-nej-delali-auta-co-je-to-duroplast-202.html?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_content=-magazin-nova-auta-ojeta-auta-testy-zivot-ridice&utm_campaign=newsletter&pnespid=WrYk_x9C_HQDkU.Ls5KOHFBI8Qxlmrtz8AwUBLgNL5bKcazz2svByDZrkqc7C0J_R6EI9ao

p.s
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

martin11   
11.05.2022 10:11
Bydliště: u Mělníka
5243 87 2661 
tajemství VIN kodu na vašem automobilu

https://automix.denik.cz/zivot-ridice/vin-kod-vymysleli-v-americe-co-se-z-nej-o-aute-muzeme-dozvedet-20220510.html?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_content=-magazin-nova-auta-ojeta-auta-testy-zivot-ridice&utm_campaign=newsletter&pnespid=X6wt.kUAsHwPn1DIsY7IT0xZuhIzz7gp8ARdRf0PbMDKpo40.7lPkHCSEqe1AL80ZEHF_sU
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

martin11   
15.05.2022 21:09
Bydliště: u Mělníka
5243 87 2661 
..kdo brzdí nevyhrává...aneb, pískají vám brzdy?
Škoda Rs ze 100km/hod zabrzdí na 33metrech.../ Můj Rally Trabant z 50km/hod na nulu za 13metrů/
zkuste někde v klidu zabrzdit z 50ti ...pojednání o moderních brzdách....pro laika nezáživné čtení

https://automix.denik.cz/zivot-ridice/jak-se-chovat-k-brzdam-a-proc-piskaji-odpovedi-od-expertu-bremba-a-skody-2022051.html?utm_source=traqli&utm_medium=email&utm_content=-magazin-nova-auta-ojeta-auta-testy-zivot-ridice&utm_campaign=newsletter&pnespid=VqJ171kHsX1Kk0uT74uNBF5Urxw_nux18AxWQ6JbIIjKrxcORKAreCwAcirGjoJGAwOCJSo
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

pavelv   
20.05.2022 09:00
Bydliště: Praha
301 133 623 
Přelomový rozsudek rakouského soudu o elektromobilech
 
EU vnucuje lidem elektrická auta všemi prostředky a výrobci se s ní rozhodli jet na jedné lodi. Protože jde o z podstaty nekonkurenceschopná auta, malují jejich schopnosti narůžovo a zamlčují podstatné informace. Rakouský soud teď už pravomocně rozhodl, že to dále nelze tolerovat.

Letos tomu bude už pět let, co Evropská unie změnila metodiku měření spotřeby a emisí aut. V rámci do té doby používaného režimu NEDC totiž výrobci dosahovali až absurdně nízkých čísel, kterých motoristé na reálných silnicích neměli šanci dosáhnout. Nová procedura WLTP to změnila k lepšímu, i v jejím případě lze ale realitu ohýbat, pakliže je to žádoucí. A výrobci toho využívají hlavně u elektromobilů, jejichž akumulátory uloží - zvlášť vzhledem k jejich hmotnosti - velmi malé množství energie. A tak na dojezd má výrazný vliv kde co - od zapnutého rádia či klimatizace až po venkovní teplotu.

Právě proměnlivé podmínky se mohou snadno stát Achillovou patou pomalu všech elektrických aut. Není to nová informace, už jsme si nejednou ukázali, jak obrovský vliv na dojezd má pokles teploty o pouhých 9°C, to ale uvádíme my a některá další média. Od výrobců aut se nic takového nedozvíte - u elektromobilů svítí jako udávaný dojezd obvykle číslo dosažené za naprosto ideálních podmínek. V praxi jej zopakovat lze, ne že ne, ale jen jízdou, kterou nikdo běžně nepraktikuje, a za teplot, které panují pár dnů v roce. Jindy je moc zima, popř. moc horko.

Že to je značně zavádějící, nejnověji rozhodl vyšší krajský soud v rakouském Linci. Ten se totiž postavil na stranu majitele Volkswagenu e-Golf, který měl dle továrních údajů zvládat na jedno nabití 230 kilometrů. Tak tomu nicméně bylo jen za optimálních, tedy rozumějte za laboratorních podmínek. Onen motorista ovšem žije v horské oblasti, kde jsou nižší teploty, a kde tak dojezd klesal na 110 až 120 kilometrů.

Více zde: https://www.autoforum.cz/predstaveni/prelomovy-rozsudek-rakouskeho-soudu-je-tezkou-ranou-pro-elektromobily-lzi-a-pretvarka-neprojdou/
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasy Označit příspěvek Zarážka - Až sem mám přečtenoCitovat a odpovědět

  Str.: 1, ... 50, 51, 52

Psát příspěvky můžete po přihlášení

 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte nás   |   Vytvořil: 2015-2022 Adam Benda
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License