cocot 17.09.2018 14:04 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Water4You - pohon auta na vodu - kombinace voda nebo nafta.
Jedná se o možnost "pomoci" svému autu k čistším emisím, vynikajícímu spalování a hlavně úspoře paliva.
O co se jedná - na plast materiál /viz foto/ se natočí vodivý drát a jeho konce se vyvedou ven, na dva póly, jeden bude plus a druhý mínus. Do víčka se udělá dírka na hadičku, kudy bude proudit "plyn" do válce/ců.
Co nejblíž vstupu sacího potrubí do hlavy válců se udělá dírka, kterou bude vstupovat "plyn" dovnitř a to v podobě vodíku a kyslíku, která umožní vstup plynu, který bude spálen uvnitř.
Z víčka se vyvedou dva dráty a spojí se jeden s plus a druhý s mínus pólem na baterii. Po zapnutí zapalování nastane díky spirále ve vodě ve sklenici "rozklad" vody na H2 a O a sání motoru si to vcucne dovnitř, kde to shoří.
Toto se montuje jak na benzíny, tak diesely - lehce si najdete na YOU TUBE. U kamionů se dá na každý válec jedna lahev s vodou, tedy - 6 válců, 6 lahví. U malé Toyoty stačí jedna lahev pro 4 válce, protože obsah motoru je jen 999 cc. Samozřejmě, pokud by měl každý válec svou lahev, o to více se sníží spotřeba a také se zlepší výkon - akcelerace, díky rychlejšímu spalování kyslíku a vodíku.
VAROVÁNÍ!
Vše udělejte VELMI přesně a pečlivě, aby nevznikl únik vodíku s kyslíkem ven. Dostalo by s na jednu hlášku typu:Poslední bitva vzplála:)
Celé zařízení vyndejte před STK, aby ho neviděli a dírku do sacícho potrubí zaslepte, nemohli by natočit emise a nebo by byly špatné:(((
OPAČNĚ - v případě emisí při zapnutém vývinu vodíku a kyslíku jste KRÁLOVÉ silnic, protože by tomu ani nevěřili, jak je máte nízké, nebo skoro žádné:)))
Během provozu si jen zkontrolujte na kolik km vám vystačí voda, abyste ji včas doplnili. Lze to kombinovat s velkou kapacitou ostřikovače. Pokud jedete na 4 nádrže třeba Chorvatsko 1200 km, tak jednu minimálně ušetříte!!! Je taky jasné, že se to nevyplatí dělat na auta, která mají hodně najeto a jejichž pístní kroužky a tlaky nevykazují dobrou úroveň těsnosti válců.
Celé zařízení lze udělat "samo dómo", ale pro jistotu jsem vložil to, že se to i prodává, ale né u nás - samozřejmě a podle toho lze vše vyrobit!
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
1
martin11 17.09.2018 21:13 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cocot napsal(a):Jedná se o možnost "pomoci" svému autu k čistším emisím, vynikajícímu spalování a hlavně úspoře paliva.
O co se jedná - na plast materiál /viz foto/ se natočí vodivý drát a jeho konce se vyvedou ven,...
...tento "vyvíječ" jsme už řešili....
...bohužel to nikdo nezkusil...a u Trabanta to nejde....není jak mazat...
p.s. je tu někdo, kdo to zkusí???
0
0
martin11 18.09.2018 08:59 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...nová norma emisí Euro6 a dodatky...
...která auta mají jaké motory...aneb, co koupíme v blízké budoucnosti...
cocot 24.09.2018 13:11 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Čech pečuje o vůz mistra světa rallye. Ogierovi radí a nastavuje mu auto...
VELMI vás to asi udiví jako mně, ale byl jsem tím překvapen, kam až se naši "inženýři" dostanou...
Skutečnost, že je to právě Ogier je VELMI lichotivá, ale na druhou stranu zodpovědná!
Já osobně jsem VELMI "nadšen" tím, jak se dá krásně okecat, že jsem dostal daleko větší pytel peněz, než co mi mohl dát Malcolm WiIlson:
čtěte prosím, je to VELMI poučné:)))
"Jsem nadšený z vidiny toho, že mě čeká nová výzva s Citroenem. Už teď se nemohu dočkat, zejména když vím, že se jedná o tým, který mě dal jako první šanci závodit v mistrovství světa. Mé rozhodnutí ovlivnilo několik věcí. Líbí se mi myšlenka, že budu zase pracovat s lidma, se kterými jsem spolupracoval již před pár lety a zároveň jsem nadšený z výzvy pokusit se stát mistrem světa se třemi značkami. Sice nelze brát nic jako dané, ale jsem přesvědčená, že auto má určitě potenciál a lidem v Satory věřím, že odvedou dobře svou práci," říká Sébastien Ogier, který by se chtěl vyrovnat Juhovi Kankkunenovi, jenž je zatím jediným jezdcem v MS v rally, jenž byl mistrem světa se třemi značkami – Peugeotem, Lancií a Toyotou.
0
0
martin11 28.09.2018 20:41 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cocot napsal(a):Právě jsem se vrátil ze SRN a po shlédnutí toho základního jsem otevřel EWRC.CZ, kde jako rána z čistého nebe je tato informace:
Seb se vrací tam, kde vše začalo.
...
... eva a martin stále zůstávají ..i v sezoně 2019 u Trabanta P 60
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
2
milda 28.09.2018 21:45 Bydliště: Milky Way
1830
18
1262
Sakra dědku, vždyť si už dvakrát říkal, že končíš....
Tak ať se Ti točej kola a prdlá vejfuk!
0
0
cocot 28.09.2018 22:04 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
milda napsal(a):Sakra dědku, vždyť si už dvakrát říkal, že končíš....
Tak ať se Ti točej kola a prdlá vejfuk!
Není umění být mladej, když je ti 20 ...
Charlie Chaplin
MARTINE, ať se ti kola ještě pořádně točej!!!
cocot
0
0
milda 28.09.2018 23:14 Bydliště: Milky Way
1830
18
1262
cocot napsal(a):Není umění být mladej, když je ti 20 ...
Charlie Chaplin
Jj, když mi bylo 20, zcházelo ještě 5 let do doby, než začnu jezdit závody do vrchu.
(A2 1150ccm a A21300ccm.)
Někdy z té doby se s Martinem známe a tak věřím, že ode mne vezme, když mu řeknu "dědku". Já jsem totiž dědek asi tak stejně starej.
0
0
Adam 29.09.2018 03:45 Bydliště: Praha
5802
563
5845
milda napsal(a):Sakra dědku, vždyť si už dvakrát říkal, že končíš....
To jsou ty nekonečné derniéry, pomocí kterých na sebe celebrita systematicky strhává stále větší pozornost.
0
1
martin11 29.09.2018 07:46 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Adam napsal(a):To jsou ty nekonečné derniéry, pomocí kterých na sebe celebrita systematicky strhává stále větší pozornost.
...ono to "odcházení" není tak jednoduché. V mém případě jsou dva faktory: Zdravotní stav Evy a technická možnost Trabanta. 12.října se jede Rally Příbram, poslední soutěž Mistrovství republiky. Nejedeme. Zdraví sice slouží , ale musím auto pošetřit, po každé soutěži vidím jak to celkově hyne. Náhradní díly nejsou a udržet pohromadě vozík starý 55 roků, zvláště pak na Rally, kde tratě nejsou hladký asfalt je téměř nemožné. Možná opáčíte že jsou starší auta k vidění. Máte pravdu, ale ta auta nebyla vyrobena v NDR, kde se v té době opravdu šetřilo na všem. Takže asi tak je to u mě s tím "odcházením". Příští sezonu /2019/ jsou naplánované dvě soutěže...Rally Klatovy a Bohemia Rally...vše navíc bude jen bonus. eva & martin
0
0
cocot 29.09.2018 08:38 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Odcházení - u někoho to jde pomalu, u mně to šlo až MOOOC rychle:)))
Hlavně že jsme zdraví a chutná nám - důchodcům:)))
Ono se to stane dřív, než řekneš švec, proč zrovna toto povolání nevím, ale ten šije boty, ale to moje auto už nesešil NIKDO .)))