Odcházení - u někoho to jde pomalu, u mně to šlo až MOOOC rychle:))) Hlavně že jsme zdraví a chutná nám - důchodcům:)))
Ono se to stane dřív, než řekneš švec, proč...
martin11 29.09.2018 13:50 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cocot napsal(a):Hlavně že jsme zdraví a chutná nám - důchodcům:)))
Ono se to stane dřív, než řekneš švec, proč zrovna toto povolání nevím, ale ten šije boty, ale to moje auto už nesešil NIKDO .)))
...jo, hezká *bouda*...ale to auto, ani *rána* není z Rally...ale jako tréningová zkušenost dobrý....myslím, že to znám...kdysi se mohlo trénovat neomezeně a vedlo to k takovým koncům...názorný případ škodováků kdysi...Kopejsko -Pavlovský... také v treningu...
no, ty rány k tomu tak nějak patří....a jak nedávno poznamenal Poota ..."nepřizpůsobil jízdu kvalitě a povrchu vozovky"
p.s. ale auto šlo pojistit na Rally u České pojišťovny /jiná nebyla/...bylo to sice 2x dražší, ale vyplatilo se ...dnes to nikdo nikde nepojistí...
cocot 02.10.2018 09:39 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Konečně oficiálně pravda o ukončení angažmá Norského talentu na autě ŠKODA!
Stojí za přečtení ale nejsem si jist, že to udělal v mladické nerozvážnosti?!
Tím si pod sebou mohl HODNĚ nasrat do vlastních bot, protože si NIKDO už nebude jist jeho loajalitou a mlčenlivostí, pokud mu něco ukážou!!!
A potom pozdě BYCHA honit :(((
cocot 03.10.2018 10:22 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Seb Ogier: Citroen už nedělá věci polovičatě...
Pokud na jedné straně uvidím měšec s penězi a na straně druhé plný kufr, potom je rozhodování jasné:))) HNED se musí rozhodovat mezi hrdostí a blbostí:)))
Jak krásně se dá okecat pytel peněz, který mu Malcolm Wilson dát nemohl je skutečně úžasné:))) Přeju mu to, ale má před sebou výzvu opět na téma svých znalostí a vědomostí, aby další auto v jiné firmě pozvedl nahoru!
Je mu shůry dáno v tom smyslu, že se sveze a ví, co by se mělo změnit. Potom pokud to bude to pravé ořechové, tak se to musí ještě homologovat, to chce nějaký čas a tady je prostor na to, že u Citroenu nemusí zůstat jen rok:)))
Umí dát zpětnou vazbu a doslova si nadiktuje, kde je problém, což VELMI ulehčuje technikům a ing zaměření se na problém.
Málokdo to umí, jen u žen je to VELMI jednoduché:
nevím co chci, ale nedám pokoj, dokud toho nedosáhnu
Jen velká škoda, že Otík Tanaků si tam hned v úvodu "ustlal" a je jen na mechanicích, zda se to povede opravit?! Šel čelně na brzdách do lesa...
0
1
martin11 04.10.2018 13:28 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cocot napsal(a):https://www.ewrc.cz/clanek/32896-wales-rally-gb-2018-shakedo...
Jen velká škoda, že Otík Tanaků si tam hned v úvodu "ustlal" a je jen na mechanicích, zda se to povede opravit?! Šel čelně na brzdách do...
...když se podívám na přiložené video, tak vůbec nechápu co se stalo...vůbec se nesnažil zatočit...ani velká brzda...no konečně v dané situaci bylo lepší jet rovně, nežli bokem urazit přední kolo, nebo se omotat kolem stromu...kdo v tom někdy seděl, tak ví....
0
0
martin11 04.10.2018 13:40 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
martin11 napsal(a):...když se podívám na přiložené video, tak vůbec nechápu co se stalo...vůbec se nesnažil zatočit...ani velká brzda...no konečně v dané situaci bylo lepší jet rovně, nežli bokem urazit přední kolo, nebo se omotat kolem...
...ještě se k tomuto výše vrátím....v dáli je vidět 2x horizont. Na prvním řadí nahoru, na druhém opět nahoru, zdá se že na plný plyn a cca 150m před zatáčkou "jen" ubrání plynu bez řazení/dolu/, přední kola úplně rovně...a žádný "prach" projevující se při brždění...rána to musela být velká, podle toho jak se zvedla vysoko záď vozu....no stane se...skoro bych řekl, že dostal špatnou informaci o tvaru zatáčky a držel auto pod plynem do poslední chvíle než zjistil, že je "něco" jinak.....
0
0
martin11 04.10.2018 13:44 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
Ford nepřišel, tak Seb odešel
Sébastien Ogier o tom, proč opustil M-Sport a o tom, jak je to se zapojením Fordu do podpory cumbrijského týmu.
O návratu Sébastiena Ogiera k Citroenu už byly napsány megabyty a megabyty textu na webu, ale většinou se řešilo, co na Citroenu francouzského jezdce zlákalo. Nyní se však pětinásobný mistr světa rozhovořil o důvodech, proč odešel od M-Sportu a opět je skloňována podpora Fordu britskému týmu. Automobilka s modrým oválem ve znaku sice pro letošek přidala na technické podpoře, Fiesta WRC byla například v USA ve Ford Performance ve větrném tunelu, aby se vylepšily její aero prvky, ale to pořád nebylo ono. Sébastien Ogier se nechal slyšet, že Ford nedokázal plnit potřeby M-Sportu a zároveň mu dal ultimátum, aby přidal M-Sportu na podpoře, to se však nepovedlo a i proto Francouz odešel do Citroenu, který je tradičním továrním týmem pod patronací automobilky.
"Na konci loňské sezóny se zdálo, že ve Fordu mají motivaci se víc zapojit do naší podpory a pomoci nám dostat se letos dál, ale bohužel jsem z této stránky věci byl nakonec lehce zklamaný. Dal jsem Fordu ultimátum: buď dostaneme oficiální podporu nebo je zde slušná šance, že budu mít zájem poohlídnout se po jiném týmu," říká Sébastien Ogier o vývoji vztahu M-Sportu s Fordem a přiznává, že se mu moc nechtělo M-Sport opouštět, "bylo to obtížné rozhodnutí. Udělat takové rozhodnutí ale není nikdy snadné. V M-Sportu jsem zažil dva výborné roky a společně jsme dokázali velké věci. Není žádným tajemstvím, že jsem se v týmu cítil dobře a spolupráce s Malcolmem a ostatníma pro mě byla potěšením."
Jak však rodák z Gapu pokračuje, právě omezená podpora od Fordu, i přes některé sliby automobilky, byla tím hlavním, proč zamířil před průliv do Francie. "Opustit M-Sport nebylo snadné rozhodnutí. Na druhou stranu, bez větší podpory ze strany Fordu to začínalo být stále těžší držet tempo s ostatními. Finální rozhodnutí jsem musel udělat já, ale na tom, že takhle se dál pokračovat nedá jsme se s Malcolmem shodli," uzavírá Ogier, který na právě započaté Wales Rally GB bude bojovat o udržení nadějí na titul, protože aktuálně tři soutěže před koncem sezóny drží třetí příčku.
0
1
cocot 05.10.2018 11:32 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
taky tě svrbí ruce a prdel, jak bys sis do toho POLA R5 sedl a podle hesla: když se v praseti probudí Španělská krev, tak mu i Královskej dvůr je malej:)))
To auto bych prohnal, jen ta ranka Tanaka je NIC proti tomu, co bych z toho udělal já, nebo TY :))) Asi "foukací harmoniku" - Last Model:)))
Možná jsi kultivovanej a disciplinovanej jezdec, ale jak to vidím já, tak pane HUTKA to by byla budka, za studena provedenej design:)))
KRÁSNÝ auto a myslím si, že podle Německý důkladnosti to i pojede, jen mi není jasný, kde na to já vezmu ten RANEC peněz:)))
Jirka S
0
0
martin11 05.10.2018 13:35 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cocot napsal(a):MARTINE11,
taky tě svrbí ruce a prdel, jak bys sis do toho POLA R5 sedl a podle hesla: když se v praseti probudí Španělská krev, tak mu i Královskej dvůr je malej:)))
To auto bych prohnal, jen ta ranka Tanaka...
...no, mám obavu, že bych s tím vWjel asi tak jen na trojku a už bych se bál....Fabia R5 je podobná...
Němci mě nabízeli MOTOR do toho mýho říkali něco kolem sedmdesát koní....byl skoro zadarmo...4000.-*euro/*...nekup to, když je to tak laciný...k tomu ještě přikoupit dvě sady pneu * za další 4000.- *euro*..koupit pětikvalt / pro čtoucí, Trabant už měl ...má 4 rychlosti - dopředu/...odlehčit celou stavbu.../ to zn. nový ochranný rám, sedačky, makrolonová okna...takže do toho nasypat tak 400 000.- a je auto na docela dobrý svezení
0
0
milda 06.10.2018 08:20 Bydliště: Milky Way
1830
18
1262
Koupíš auto se stočeným tachometrem - jako podvedený budeš mít problémy. Podezřelý může být původní majitel, překupník, který auto doveze "zvenku", nebo autobazar. Při přetáčení nikoho za ruku nechytli, tak potrestají postiženého. Jak jednoduché..
Jestlipak někoho napadne udělat třeba kontrolu občas v autobazarech?
milda napsal(a):Koupíš auto se stočeným tachometrem - jako podvedený budeš mít problémy. Podezřelý může být původní majitel, překupník, který auto doveze "zvenku", nebo autobazar. Při přetáčení nikoho za ruku nechytli, tak...
Spíš to na mě dělá dojem, že je to nástroj na odrazování od nákupu ojetin, aby se zvýšil prodej nových aut. Protože, co je státu do toho s jakým počtem km na tachometru kdo jezdí? Kdyby se nedělaly T.K, pak by to mohl být, sice pofiderní, ale ukazatel stavu vozidla. Když vozidlo projde TK, je to údaj k ničemu. A ochrana spotřebitele je nesmysl, to jak je vidět, tímto vlastně přiznávají, že stejně nedokážou.