...dobrý, ale neangličtím...nejde přeložit...napiš vo co gou....
ourel 11.02.2023 12:22 Bydliště: Praha
627
79
1078
martin11 napsal(a):...dobrý, ale neangličtím...nejde přeložit...napiš vo co gou....
Info zatím pouze v Angličtině. V prohlížeči Chrome pravé tlačítko a Přeložit do jazyka Češitna.
PI – ELEKTRICKÁ MOBILITA NOVÉ GENERACE – SBĚR ENERGIE Z OKOLÍ
ENERGIE PÍ
Car Pi: Neviditelné záření přeměněné metamateriály bude pohánět elektrická vozidla zítřka
Po celém světě jsou spotřebitelé motivováni k nákupu elektromobilů pod záminkou, že tyto typy vozidel jsou lepší pro životní prostředí. I když je pravda, že elektromobily mají potenciál snižovat emise, nabíjení baterií elektromobilů konvenčními elektrickými sítěmi, které primárně využívají uhlí k výrobě energie, by mohlo ve skutečnosti zhoršit krizi způsobenou emisemi fosilních paliv.
Nedávno byla Neutrino Energy Group hrdá na to, že mohla přivítat Dr. Bharat Bhanudas Kale z Pune v Maháráštře do své mezinárodní organizace průkopnických vědců v oblasti energetiky. Dr. Kale byl vybrán, aby se stal součástí vedoucího projektu Car Pi společnosti Neutrino Energy Group.
Dr. Bharat Bhanudas Kale s více než 20 patenty na své jméno má více než 250 mezinárodních časopisových publikací a téměř 30 let zkušeností v oblasti udržitelné energie a nanomateriálových technologií. Dr. Kale je jedním z nejvýznamnějších indických výzkumných vědců v některých světových nejvýznamnější vědní obory. Je zakládajícím členem Center for Materials for Electronics Technology (C-MET) v Pune a v roce 2020 byl uznán jako člen Royal Society of Chemistry v Londýně.
Díky rozsáhlým zkušenostem v oblasti udržitelných energetických technologií se Dr. Kale skvěle hodil pro Neutrino Energy Group, ale byla to jeho další odbornost v oblasti nových nanomateriálů, která skutečně uzavřela dohodu. Neutrino Energy Group se již nějakou dobu pokouší vyvinout zcela novou metodu spotřebitelské dopravy, která využívá energii neutrin namísto elektřiny vyrobené z uhlí nebo fosilních paliv, a výzkum metamateriálů z Dr. Kalea z něj udělal dokonalého vědce, který tento projekt uskutečnit.
martin11 11.02.2023 14:56 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
ourel napsal(a):Info zatím pouze v Angličtině. V prohlížeči Chrome pravé tlačítko a Přeložit do jazyka Češitna.
PI – ELEKTRICKÁ MOBILITA NOVÉ GENERACE – SBĚR ENERGIE Z OKOLÍ
ENERGIE PÍ
Car Pi: Neviditelné...
...na stejných stránkách....Švýcarsko plánuje zakázat elektromobily....
...důvod je jen jeden...více v textu
Ano, Švýcarsko plánuje zákaz dobíjení elektromobilů, pokud bude v energetické síti nedostatek elektřiny a síť by mohla zkolabovat. Ale PI cars nebudou čerpat elektřinu ze síťe, budou mít uvnitř na palubě nezávislý zdroj energie na principu Neutrinovoltaiky, který bude neustále dobíjet baterii 24 hodin denně. Tedy pokud nedopadnou, jako Infinity SAV a další.
0
1
martin11 11.02.2023 18:08 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
ourel napsal(a):Ano, Švýcarsko plánuje zákaz dobíjení elektromobilů, pokud bude v energetické síti nedostatek elektřiny a síť by mohla zkolabovat. Ale PI cars nebudou čerpat elektřinu ze síťe, budou mít uvnitř na palubě nezávislý zdroj...
...Pi zatím není...takže el. auta...co...živě si přestavuji, že u kohokoliv v ulici či paneláku stojí třeba 10 elaut. Síť to nemůže unést...máme auta, ale není čím je krmit..a Pi...to je jen další bublina,,,,něco jsme již zde zažili....a pálit benzin nebo uhlí je téměř jedno...
...pár jedinců má elektro auto...jízda v něm je kouzelná, měl jsem možnost, fotil jsem Teslu, reklamní fotky....
..ale co dále...nic...budoucnost, zcela nedaleká...tj deset roků...a nikdo neví co bude...žádné vize, žádné reálné řešení...nic ...mlha...
martin11 11.02.2023 19:57 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
cimirek napsal(a):A co tohle?
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/obrovsky-dojezd-a-tankovani-za-3-sekundy-vod...
...tohle...je bezvadný...ale: kde budeš v česku tankovat...v Neratovicích...no to by šlo, mám to tam 8 km...to auto mít tak jsem za vodou....ale stále se musí H2 nějak vyrobit..
...a to je ten problém všech alternativních paliv
0
2
Macintosh 13.02.2023 16:04 Bydliště: SK
205
5
108
Zdravím fandov spaľovacích motorov !
Kto má chuť, môže posúdiť/oponovať jeden z mojich zlepšovákov 4-taktného motora. Jedná sa o prídavný ventil s prídavným kompresným priestorom v hlave valcov. Činnosť je znázornená v priloženom obrázku.
Cieľom je znížiť zápornú prácu motora pri kompresii a tým zvýšiť výkon, znížiť spotrebu, kultivovať chod motora.
Vpravo hore v hlave motora sú klasicky dva ventily - nasávací, výfukový
a vľavo je prídavný, činnosť je rozfázované v 4 taktoch:
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
1
1
Poota 13.02.2023 16:51 Bydliště: Praha
9069
603
7583
Tvoje řešení je naprosto nové a pokud vím, tak zatím ještě nikde nepoužité
Předpokládám, že to buď ještě nikoho nenapadlo - a nebo pokud ano, tak na to zase raději honem zapomněl. Spalovací komůrka v hlavě nebo pístu se osvědčila jen u vznětových motorů, ale tam měla úplně jinou funkci.
Navíc se snažíš komplikovat motor s vnitřním spalováním v době, kdy už má všechny svoje problémy vyřešené a navíc se další vývoj přesouvá k elektromobilitě.
0
3
Macintosh 13.02.2023 17:32 Bydliště: SK
205
5
108
@Poota, ďakujem za odozvu. Ano máš pravdu, VŠD - katedra motorov potvrdila novosť myšlienky.
Spaľovacie motory tu budú s nami ešte hodne dlho, ale je tu ešte jedna
veliká a bohatá organizácia - armáda, tam si elekromobily budú môcť dovoliť len čiastočne.
0
1
martin11 13.02.2023 19:47 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Macintosh napsal(a):Zdravím fandov spaľovacích motorov !
Kto má chuť, môže posúdiť/oponovať jeden z mojich zlepšovákov 4-taktného motora. Jedná sa o prídavný ventil s prídavným kompresným priestorom v hlave valcov. Činnosť je...
...ač motorista, tak jsem to nepochopil...asi tím, že já jen dvoutakt..ale:
první cyklus
1...nasává....pomocný ventil jest uzavřen
2...komprese...stlačování paliva...ventil otevřen ...nasátá směs paliva se stlačuje, část směsi
se dostává do pomocné komory.../ tím se zmenšuje objem nasátého množství /
3...zápal ....palivo expanduje, hoří ...koná práci... /pomocný venti jest stále uzavřen vč.
směsi uzavřené v pomocné komoře.
4. výfuk...píst vytlačuje zplodiny hoření, pomocný ventil uzavírá stále čerstvé palivo v
pomocné komůrce.
další 2 cyklus
1...viz výše
2....komprese, pomocný ventil otevírá komůrku, kam neproudí žádné palivo - směs, protože
jest již naplněna od minulého cyklu.
3....viz výš
4....viz výše...
další 3 cyklus
viz výše 2 cyklus
....kde udělali soudruzi chybu???? prosím pokud můžeš ...oprav mě
0
0
Macintosh 13.02.2023 20:45 Bydliště: SK
205
5
108
@martin11, zmes v prídavnom kompresnom priestore sa cyklicky vyprázdňuje a znova naplňuje čerstvou zmesou. Prídavný ventil sa otvára
okamžite po režime nasávania, teda keď piest dosiahne dolnú úvrať a praáve sa zatvoril nasávací ventil. Je to z dôvodu natlakovania prídavného priestoru z predchádzajúcej kompresie.
Spaľovací motor je účinnejší s vyšším stupňom kompresie, na prvý pohľad sa zdá, že prídavný priestor kompresný pomer znižuje, ale všimni si,
v okamžiku výbuchu je prídavný ventil zavretý, čiže kompresný pomer zostáva vysoký. Pointa je v tom, aby odpor piesta pri stláčaní zmesi pri pohybe k hornek úvrati bol menší = záporná práca motora sa znížila, piesty behajú ľahšie.
0
1
martin11 13.02.2023 21:40 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Macintosh napsal(a):@martin11, zmes v prídavnom kompresnom priestore sa cyklicky vyprázdňuje a znova naplňuje čerstvou zmesou. Prídavný ventil sa otvára
okamžite po režime nasávania, teda keď piest dosiahne dolnú úvrať a praáve sa...
aha...tak takto je jasné, pak dotaz...jak velká je ta "komůrka" ?? tedy v poměru k obsahu válce???...je větší nežli objem válce??? ...o kolik % se zmenší dle tvého odhadu protisíla vznikající kompresí???...a pak ještě, pokud je "komůrka" 1:1 s válcem, tak ve spodní úvrati pístu před sáním, kdy se pomocný ventil otevře se přepustí natlakovaná komůrka, vytvoří protitlak na píst,palivo ve válci je nasáté,ale ta vzniklá protisíla tu již je, pravděpodobně poloviční, když komůrka i válec mají stejný objem, tudíž stejný tlak po kompresi...takže se žádná úspora se z hlediska tlaků ve válci nekoná...
...nebo mě toto vyvrať...popiš jak probíhá tlak ve válci...myšleno je to dobře, ale popsal jsem pravděpodobný průběh tlaku ve válci...
0
0
martin11 13.02.2023 21:50 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
martin11 napsal(a):aha...tak takto je jasné, pak dotaz...jak velká je ta "komůrka" ?? tedy v poměru k obsahu válce???...je větší nežli objem válce??? ...o kolik % se zmenší dle tvého odhadu protisíla vznikající kompresí???...a...
...napsal jsi ...
..v okamžiku výbuchu je prídavný ventil zavretý, čiže kompresný pomer zostáva vysoký.
...jenže, ty jsi tím uzavřením ventilu pouze rozpůlil vzniklý tlak kompresí....
a pokud je komůrka stejná jako válec svým objemem, tak bude komprese poloviční, tedy kompresní tlak...
0
0
Macintosh 14.02.2023 09:44 Bydliště: SK
205
5
108
@martin11 ahoj,
veľkosť prídavného priestoru je len malá časť celkového objemu valca, pri návrhu sa počítalo približne s 1/3 objemu spaľovacieho priestoru keď sa piest nachádza v hornej úvrati. U atmosfericého motora do 20%, v prípade turbo-motora do 35%. Veľkosť komunikuje s nákresom v prílohe.
Nejedná sa o drastickú zmenu parametrov, ale optimalizáciu hlavne pri malom a strednom zaťažení motora, podobne ako napríklad variabilné časovanie ventilov alebo premenlivá dĺžka sacieho potrubia.
0
1
martin11 14.02.2023 15:49 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Macintosh napsal(a):@martin11 ahoj,
veľkosť prídavného priestoru je len malá časť celkového objemu valca, pri návrhu sa počítalo približne s 1/3 objemu spaľovacieho priestoru keď sa piest nachádza v hornej úvrati. U atmosfericého motora...
...aha...a co s tím tedy celkem získáš, že zmenšíš nějaké síly panující v motoru...
...snížíš spotřebu, nebo zlepšíš kvalitu výfukových plynů...u spalovacího motoru nejde a nikdy nešlo o nic jiného...pokud by komůrka snížila spotřebu o cokoliv, tak ano, pokud by motor šel rychleji do otáček, tak ano/ např u závodníckejch motorů/,
...takže, jaká je výhoda komplikovat motor další vačkou, ventilem a "komůrkama"???
...odpověď na toto by mě jako závodníka opravdu zajímá....
p.s ...ale i přesto mě to dalo brouka do hlavy...jak TO využít...u dvoutaktu
0
0
Macintosh 14.02.2023 17:03 Bydliště: SK
205
5
108
Citujem z prvého príspevku:
"Cieľom je znížiť zápornú prácu motora pri kompresii a tým zvýšiť výkon, znížiť spotrebu, kultivovať chod motora. "
- u dvojtaktu toto riešenie nie je možné implementovať, ty určite vieš prečo
- čo sa týka zvýšenia výkonu z pohľadu závodníka na dvojtakte, určite by som odfrézoval z hláv motora v zmysle našej komunikácie SZ.
0
1
martin11 14.02.2023 17:51 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Macintosh napsal(a):Citujem z prvého príspevku:
"Cieľom je znížiť zápornú prácu motora pri kompresii a tým zvýšiť výkon, znížiť spotrebu, kultivovať chod motora. "
- u dvojtaktu toto riešenie nie je možné...
...dobře, asi , kdyby tu komůrku někdo zrealizoval a proměřil motor po stránce úspor a dalšího jak píšeš, bylo by to fajn.
osobně jsem se závoděním přestal. už na to nemám roky...jen mě napadla taková blbost u dvoutaktu...ale zatím to dělat nebudu...ani zkoušet....momentálně hlavně studuji teorii elektromagnetizmu...Figuera....
0
1
Macintosh 14.02.2023 18:23 Bydliště: SK
205
5
108
Veľa šťastia s Figuera ! Ako sa hovorí, nie je nutné vyhrať, ale zúčastniť sa...
0
2
martin11 16.02.2023 09:33 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...tak, a je to odhlasované...od roku 2035 jen čistě elektrická auta...Ourel má radost...
Pečlivě si přečtěte tento článek, týká se nás všech...
p.s. ...naštěstí mě bude 85...ale jsem zvědav
...pravděpodobně bude v této době nedostatek liščích ocasů a ebonitových tyčí....
0
1
Macintosh 16.02.2023 14:41 Bydliště: SK
205
5
108
...žiadna kaša sa nechlípe tak horúca,ako sa uvarí...
Pôvodný zámysel EÚ znel zákaz spaľovákov v r.2030, takže to odložili
a ani 2035 neni moc reálny. /potrebná nabíjacia sieť, dostupnosť elektriny/
....motivácia vymyslieť ľahký generátor free energy raketovo stúpa...akcie automobilky, ktorá získa patent na vynález vyskočia do nebeských výšin
a samotný vynálezca-génius bude oslavovaný viac, ako štadión oscarových celebrít...