Ale tady se vede řeč o efektivní výrobě vodíku, skutečně efektivní s indexem 1+. Všemožné modifik...
Adam 23.01.2023 12:13 Bydliště: Praha
5794
563
5843
Energy1 napsal(a):Ale tady se vede řeč o efektivní výrobě vodíku, skutečně efektivní s indexem 1+. ... ... tečka
Sice se tady vede řeč ohledně vodíku zaměřená na generátory energie,
ale prostor je tu pro všechny členy a všechny jejich (věcné) myšlenky.
Dudko přidal své postřehy, které se týkají elektrolýzy a je to dobře stejně
jako v případě kterýchkoli jiných tematicky náležících poznatků.
0
0
martin11 23.01.2023 13:15 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Dudko napsal(a):HH plus je nejaka chemikalia ktora sda bezne pouziva v chovatelstve na to aby zmakli kopyta som niekde cital
Elektrolyt. Hydroxid draselný KOH - Čistota 90%, 500 g
Vynikajúci elektrolyt je veľmi...
...se k tomuto vrátím...HH+, záhadná chemikálie...
...při výrobě H2vody ...zdravím La ...myslím, že technici../ Ilem ../ vymysleli nejúčinnější výrobu vodíku. nasycený roztok hydroxidu, vývin plynu v podtaku - vakuu...
...já v amaterských podmínkách z bezpečnostních důvodů jsem používal uhličitany...
...nyní řešíme, jak "zapálit" vodu...ve spalovacím motoru běžné koncepce je využití vody nerealizovatelné z mnoha důvodů, výš zde popsaných...
H2 tedy spalovat za podmínek, z hlediska amatera mého typu, pomocí plazmy...extremní podmínky...pak SNAD...se může něco podařit...jak podotýká E-mann hledáme HIDRINO...něco, co dá energii navíc...
...v minulých dnech jsem nastudoval jediný zdroj, kde se v amaterských podmínkách dá dosáhnout 7 000°C / sedm tisíc/...
...pro zájemce, nastudujte WIKI...oblouková lampa...
...zde jsem se dozvěděl velmi překvapivou informaci...za prvé, proč je ve všech automobilech minus na kostře vozu.../ mám pocit, že to skoro nikdo neví.. ...já to nevěděl /
..a poté jsem vyčetl ...slovo...Plazmotron..." ...Oblouk hoří ve vodní páře..."
...takže, když si všechny údaje nějak poskládám, tak mám jakýsi základ, že by snad šlo něco sestrojit a z vody jejím rozložením přeci jen něco získat...moje znalosti jsou ve fyzice, matematice a chemii...mimo chemii klasické foto...nulové.
...jediným mým kladem je vybavená dílnička a zručnost...to však bohužel nestačí...
...přemýšlím o koupi plazmové řezačky, přístroj, který jest schopen udržet el. oblouk dostatečně dlouho k pokusům ...investice nevelká..2500.- e-shop LIDL - plazma řezačka..jen netuším, jaká teplota v řezacím oblouku panuje...mám obavu, že tak max 2000°C...a to je pro naše účely málo...no, tak poraďte, jak přiložit pod kotel...
...zkoukněte a napište co si myslíte...a třeba jak na to...nestyďte se napsat i "blbost"...
...brainstormingová diskuze vítána.... martin
p.s. když tak na SZ
0
1
martin11 23.01.2023 13:20 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
Spalovacími motory a využití vody jako paliva jsem se zabýval 8let. Prošel jsem od Joe Cell přes plazmové spalování až po Stanley Meyera. Joe cell - nefunguje, moje blbost, že jsem se nechal napalit. Nejedná se o klasickou fyziku, ale spíš o paranormální jev. Plazmové spalování vody jsem dělal s kámošem automechanikem a tady byl "úspěch" . Vodu jsme vstřikovali do sání pod tlakem 8bar, každý válec měl svůj nerezový vstřikovač od Grade. Místo zapalovacích svíček měděné elektrody (soukruží). Voda byla zapalovaná vysokoteplotní plazmou ze zdroje 100V/20A. Motor jsme rozjeli se slušným výkonem, ale objevily se dva neřešitelné problémy. Tím prvním je rychlé opalování elektrod, tím druhým je zavodňování mazacího oleje. Oba problémy se nedalo překonat, tak jsme od toho upustili. Pak následoval Stanley Meyer/plynný systém. Tady byl také úspěch, částečně. Musel jsem vyrobit celou řídící jednotku s jiným časováním a vstřikováním. Motor jsme dostali na 4tis ot/min a čas od času to v sání bouchlo a motor se zastavil. Ventily motoru nikdy neutěsní dokonale expanzi a plamen se prošlehne přes ventil, přes vstřikovač až do Common railu, kde se vznítí vodík pod tlakem. Z tohoto důvodu jsme přešli na druhý systém Stana přímého vstřikování vody, který je stále ve výstavbě a odložený na 2 kolej, nicméně je těsně před dokončením. Takže pokud chce někdo zkušenosti s vodním palivem, rád předám
1
3
Energy1 23.01.2023 20:07
1034
79
1224
Ačkoliv se to nezdá, tak motor na vodu není výhra. Do stacionárního režimu výroby proudu se nehodí, protože dochází k velkému opotřebení. V dynamickém režimu v autě, nejsou emise z daleka nulové, při vysokých teplotách spalování vznikají oxidy dusíku, čímž je potřeba vstřikovat do katalizátoru adblue. K tomu všemu by bylo potřeba z dlouhodobého potřeba vstřikovat do sání olej, protože vodík je velmi suché palivo. Navíc evropská unie tlačí na zákaz spalovacích motorů. Suma sumárum, motor na vodu není přínosem, pokud se sečtou všechny náklady na výrobu a ošetření motoru včetně výfukových svodů proti korozi, cena převýší cenu paliv za celou dobu životnosti. Mám rozpracovaný systém přímého vstriku vody do válců, ale vypadá to že už se k tomu asi nevrátím, protože lze generovat přebytečný výkon z magnetismu bez jakéhokoliv pohybu, údržby a opotřebení
0
2
Energy1 24.01.2023 06:54
1034
79
1224
Jak jsem si všiml tak tady panuje silná nedůvěra a pochybnosti v druhé, které jsou nazývány mými teoriemi. Takže není problém doložit fotografie příp. i nějaká videa motoru. Není to nic, co by mě ohrozilo, dotovaný mám jiný projekt. Nedělám domácí čuchtání malých modelů na stole a nějaké ověřování teorii, ale skutečný vývoj, velkotonážních strojů, který spolykal 1,5 míče
0
0
Adam 24.01.2023 11:20 Bydliště: Praha
5794
563
5843
Energy1 napsal(a):Jak jsem si všiml tak tady panuje silná nedůvěra a pochybnosti v druhé, které jsou nazývány mými teoriemi. Takže není problém doložit fotografie příp. i nějaká videa motoru. ...
Pokud Ti to bylo konkrétně zmíněno / naznačeno třeba nějakými 1-2 zdejšími lidmi,
nabízí se, že jde jen o jeho / jejich způsob myšlení a určitě tím
nezastupuje / nezastupují celé fórum.
Já vždy doporučuji, aby se tu nepřemýšlelo o lidech a jejich příspěvcích rovnou tak,
zda věřit vs. nevěřit. A v souvislosti s tím podle mě není dobré ani to,
aby toto "věřit vs. nevěřit" tlačilo nějakého člena stylem: ,,Tak to dokaž!"
Omforum jsem budoval k tomu, abychom tu s lehkostí vše probírali,
všechny různé možnosti, naše poznatky a zkušenosti. Což poskytuje smysluplnost
různého druhu. Třeba já osobně ničemu "nevěřím". Slovo "věřit" nepoužívám,
tedy snažím se vyhýbat svému vlastnímu škatulkování jiných lidí a jejich tvrzení,
protože tím bych mohl snadno obelhávat sám sebe. Případně, pokud nějak
odhalím, že se ten člověk v něčem silně mýlí nebo si špatně interpretuje jev,
o kterém píše, tak to je pak zase něco jiného. To se pak "zaškatulkování" nevyhnu.
Tedy, abych to už zkrátil. Za mě doporučuji: Nikdo z nás ať se tu nemusí před
ostatními "obhajovat". Pojďme spolu vše jen sdílet a spolupracovat buďto myšlenkově,
nebo jakkoli jinak. Máš-li obrázky, videa atp., bylo to moc fajn už od podstaty
věci, aby všechny Tvé zde sdílené poznatky tím byly pestřejší, názornější atd.
To nakonec přidá i na té důvěře, ale nemělo by to být primárně o tom,
že se tu budu "muset" "obhajovat".
...přístroj - výrobek, cenu se sice nedozvíte, ale přístroj je velmi zajímavý, prolistujte...
0
0
Energy1 24.01.2023 15:12
1034
79
1224
Zní to až moc idealisticky. U ideálních zařízení je vždy nějaké "ale", které veřejnosti neřeknou. Třeba výměna drahých membrán nebo doplňování drahých zinkových tablet, hliníku atd. Vodík se sice vyvíjí, ale za jakou cenu? Životnost, spolehlivost, pořizovací náklady, údržba, výměna dílů atd. jsou základy a priority
Pár slíbených foto z odloženého projektu. Jedná se o 2 generaci systému Stan Meyera - přímý vstřik vody do válců. Řídící elektroniku mám zvlašť, řízení zajišťuje řídící a zapalovací jednotka, elektronický distributor a ionizační modul plynového procesoru
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
5
4
ourel 28.01.2023 19:47 Bydliště: Praha
627
79
1078
Energy1 napsal(a):Pár slíbených foto z odloženého projektu.
Teda, jestli je to Tvoje práce tak klobouk dolů. Můžu se prosím jen zeptat, proč to nedopadlo a bylo odloženo ? Nefungovalo to podle představ ?
0
1
Energy1 28.01.2023 21:27
1034
79
1224
Je to má práce, většinou. Motorovou generálku mi dělal kámoš automechanik. Jedná se o motor škoda 1.3, všechny části, které přichází do styku se spalováním vodíku jsou z nerezu. Vzhledem k cenám energiím jsem byl donucen najít jiný zdroj energie, který se hodí do stacionárního režimu. Vodní turbína která mi napájí celý dům je vyhovující, má dlouhé servisní intervaly a jede nepřetržitě. Tento motor už má něco naběhaný s plynným systémem Stana a se spalováním vody plasmou. Vodní vstřik je momentálně těsně před dokončením, bohužel, nebo spíš bohudík se k němu asi nikdy nevrátím a zůstane v zapomnění. Generátor Figuery může být totiž po optimalizaci zdrojem i v elektro autě, protože lze dosáhnout vysokých výkonů na malou plochu a váhu
0
2
martin11 28.01.2023 21:40 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Energy1 napsal(a):Je to má práce, většinou. Motorovou generálku mi dělal kámoš automechanik. Jedná se o motor škoda 1.3, všechny části, které přichází do styku se spalováním vodíku jsou z nerezu. Vzhledem k cenám energiím jsem byl...
jako "řemeslník" velmi kladně hodnotím pečlivost zpracování...musí za tebou stát dobře vybavená dílna a trpělivost při práci...o penězích nemluvím...
...těším se na Figueru....začínám studovat...kdy ji alespoň zdálky ukážeš...???...moc se těšíme...a rádi si přečteme patentový spis
0
1
ourel 31.01.2023 20:52 Bydliště: Praha
627
79
1078
Energy1 napsal(a):Tento motor už má něco naběhaný s plynným systémem Stana a se spalováním vody plasmou. Vodní vstřik je momentálně těsně před dokončením, bohužel, nebo spíš bohudík se k němu asi nikdy nevrátím a zůstane v zapomnění.
Super práce, vypadá to dost profi. Můžeš prosím trochu přiblížit praktickou provozní stránku generátoru ? Fungovalo to jako kogenerační jednotka pro vytápění domu plus výroba elektřiny ? Nebo elektřina samostatně, bez tepla ? Jak dlouho to mohlo běžet v kuse bez zastavení, třeba kvůli přehřátí, nebo servisnímu intervalu ? Bylo to dostatečně spolehlivé ? Palivo pouze voda, nebo nějak upravená (sůl, KoH) ? Práce s plynným vodíkem podle Stana vždy OK, nikdy to nebouchlo ? Kolik KW to dávalo ?
Promiň, že mám tolik otázek, ale jsem tím doslova fascinován......
0
1
Energy1 31.01.2023 21:53
1034
79
1224
Otázek je teda spousta. Začnu tím, že motor na vodu byl primárně určen do dynamického režimu pro pohon auta. Začínal jsem s plazmatickým spalováním, motor byl ve Felicii 1.3 MPI a dával slušný výkon, na brzdě to nebylo ale řekl bych že šel stejně za plynem jako s benzínem. Takže výkon určitě desítky kW. Bohužel se vyskytly nepřekonatelné problémy, které jsem už zmiňoval. Pak jsem přešel na plynný systém Stan Meyera, potřeboval jsem k motoru lepší přístup, tak šel z auta ven na testovací stolici. Motor na vodík šel ochotně do otáček, výkon nebyl změřen. Bohužel se taky vyskytl problém a tak jsem celý systém překopal na přímý vstřik dle posledních podkladů Meyera. Spalování vody jako paliva přináší mnoho problémů, zejména rychlé opotřebení částí a zavodňování mazacího oleje. V současné době je motor zaprášen a odsunut na druhou kolej
1
5
ourel 01.02.2023 00:18 Bydliště: Praha
627
79
1078
Energy1 napsal(a):Jedná se o EPG generátor ( elektrický pulzní generátor) Stočená PVC hadice s cívky po obvodu a magnetickým akcelerátorem. Účinnost 300% což několikrát převyšuje účinnost palivových článků.
Zde více info k EPG generátoru podle Stanley Mayera. Vypadá jako takový malý Hadron Collider, takový malý CERN urychlovač .....doma na stole.
Stan Meyer pracoval i na přeměně efektivně vyrobeného vodíku na elektrický proud. K tomu slouží EPG generátor. Jde o elektrický částicový generátor, vysoce efektivní palivový článek. Na tento typ generátoru se nevztahuje Lenz, proto generuje více než se vloží. Jde o smotek PVC nebo měděných trubek s částečně uzavřeným okruhem, dále elektromagnetického akcelerátoru a plynového procesoru. Stan zjistil, že ionizovaný vodík se stává magnetickou částicí, která pohybem kolem cívky indukuje proud. Na ionizaci vodíku používá procesor - ionizér a na pohyb těchto částic ve smotku sekvenční akcelerátor. Účinnost má dosahovat 300%.
Technologii potvrdili rusáci, na tomto principu vytvořili obří generátor s čistým přebytkem 1,5MW. Místo plynného vodíku používali jako médium ozařované deuterium. Většina světa o tomto pokusu nic neví
0
5
Energy1 01.02.2023 11:10
1034
79
1224
Je vždycky zvláštní, jak se po takových technologiích a experimentech slehne zem. Nikdy se neobjeví články ve veřejné doméně, vše si musí každý pracně dohledat. To čím nás neustále krmí je energie z jádra, a to proto, aby jsme všichni uvěřili, že jiná možnost energie tu není a musí se za ni těžce platit. Autoři těchto strojů se zveřejněním vždy dostanou do problémů a často skončí pod drnem. Hlavní vývojář hydrogenerátoru na principu EPG Meyera je už taky v hlíně. A takhle dopadnou všichni, co se budou snažit rozšířit tyto věci dál než pro své potřeby. Podléháme tvrdé cenzuře, poslední dobou se cenzura dostává i na darknet, je těžké se dostat ke skutečným informacím