| martin11 27.09.2017 08:51 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
|
| ...viz výše...něco z mé osobní zkušenosti s magnety:
je to asi deset roků, co jsem se o MM začal zajímat. Různé kolotoče,
V- gate, které byly "jako" zacyklovány, Perendev a apol. mají jednu společnou vlastnost...Všechny konstrukce se na konci 1 cyklu opakují. a nepomůže žádné "bájné" stínění, ani "posilování" systemu v místě, kde se to sekne dalšími magnety. Nepomáhá ani různé tvarování , seřezávání či šikmé ukládání magnetů. Vzniká "SMOT", který nemá řešení.
Po této základní úvaze /a zhlédnutí snad všech dostupných videíí na netu/ jsem hledal systém, který by se sám od sebe vyvedl z rovnováhy.
Zpětné ..."automatické" hledání magnetu se uvést do rovnovážného stavu je vlastně podstatou MM. Všechna řešení co znám jsou...přítah odpuz...a to si myslím je špatně, stále máme ziskovou nulu. Hledal jsem řešení v NEKONEČNÉM PŘÍTAHU výsledek je pístová verze.
Jarin's provedl nějaká měření a "snad " je to trochu nadějné, ale poslední "nápad" je v tom, že v motoru bude jen jeden magnet na přítah a ostatní jen Fe . kdo se problémem MM zajímá tak prosím jakékoliv reakce a připomínky k tomuto pojednání....Všem děkuje martin11 |
|