| martin11 28.03.2018 14:49 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
|
| ...tak tady je "nová" verze mag motoru...pístového.
včera jsem za celý den udělal jen stahovák na rotorové magnety a tyto jsem trochu stáhl k sobě....kdo nikdy nedával neodym N42 kvádr 10x20x40 odpuzem k sobě tak nemá o magnetech představu...podařilo se stahnout na mezeru cca 2-3mm...a poté není síla, jak to dotlačit k sobě.../ na srazu si o tom popovídáme/
...co na fotce vidíte...rotor s magnety ještě před stažením k sobě mezera cca 1,5 cm...více rukou neuděláte, 3x sestava pístů s dvoupatrovými ojnicemi a písty osazené pouze Fe /tesařské podložky 6x30/...nové je vedení pístů lineárně...zatím ke zkoušení to stačí, ale pravděpodobně to stačit nebude, protože již dorazili pístové magnety průměr 300mm x10 N38 s otvorem 6.
vlevo na sestavě je vidět 1 ks lineárního ložiska 10cm "kolejnice" 100.- ložisko-domeček 300.- koupil jsem to jen 6x i když plánuji 12ti píst.
Dnes večer budu zkoušet...opatrně namontovat pístový magnet na sestavu...doufám, že se nebude opakovat situace z 1.4 před mnoha roky, kdy se MM roztočil a havaroval a poničil kuchyň...toto je též montováno v obýváku....v dílničce je zima...pokračování příště
p.s ptejte se co vás zajímá
pro fandy...celý motor je založen na přítahu magnetů....to je připomínka pro ty, kdož fandí "odpuzu"
|
(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra) Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
|
|
|