Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Motoristické vlákno   (str. 14)
 
cocot   
17.09.2018 14:04
Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419 84 1304 
Water4You - pohon auta na vodu - kombinace voda nebo nafta.
 
Jedná se o možnost "pomoci" svému autu k čistším emisím, vynikajícímu spalování a hlavně úspoře paliva.

O co se jedná - na plast materiál /viz foto/ se natočí vodivý drát a jeho konce se vyvedou ven, na dva póly, jeden bude plus a druhý mínus. Do víčka se udělá dírka na hadičku, kudy bude proudit "plyn" do válce/ců.

Co nejblíž vstupu sacího potrubí do hlavy válců se udělá dírka, kterou bude vstupovat "plyn" dovnitř a to v podobě vodíku a kyslíku, která umožní vstup plynu, který bude spálen uvnitř.

Z víčka se vyvedou dva dráty a spojí se jeden s plus a druhý s mínus pólem na baterii. Po zapnutí zapalování nastane díky spirále ve vodě ve sklenici "rozklad" vody na H2 a O a sání motoru si to vcucne dovnitř, kde to shoří.

Toto se montuje jak na benzíny, tak diesely - lehce si najdete na YOU TUBE. U kamionů se dá na každý válec jedna lahev s vodou, tedy - 6 válců, 6 lahví. U malé Toyoty stačí jedna lahev pro 4 válce, protože obsah motoru je jen 999 cc. Samozřejmě, pokud by měl každý válec svou lahev, o to více se sníží spotřeba a také se zlepší výkon - akcelerace, díky rychlejšímu spalování kyslíku a vodíku.

VAROVÁNÍ!
Vše udělejte VELMI přesně a pečlivě, aby nevznikl únik vodíku s kyslíkem ven. Dostalo by s na jednu hlášku typu:Poslední bitva vzplála:)
Celé zařízení vyndejte před STK, aby ho neviděli a dírku do sacícho potrubí zaslepte, nemohli by natočit emise a nebo by byly špatné:(((
OPAČNĚ - v případě emisí při zapnutém vývinu vodíku a kyslíku jste KRÁLOVÉ silnic, protože by tomu ani nevěřili, jak je máte nízké, nebo skoro žádné:)))

Během provozu si jen zkontrolujte na kolik km vám vystačí voda, abyste ji včas doplnili. Lze to kombinovat s velkou kapacitou ostřikovače. Pokud jedete na 4 nádrže třeba Chorvatsko 1200 km, tak jednu minimálně ušetříte!!! Je taky jasné, že se to nevyplatí dělat na auta, která mají hodně najeto a jejichž pístní kroužky a tlaky nevykazují dobrou úroveň těsnosti válců.

Celé zařízení lze udělat "samo dómo", ale pro jistotu jsem vložil to, že se to i prodává, ale né u nás - samozřejmě a podle toho lze vše vyrobit!
 


(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 


(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 


(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 


(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra) 
 
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
 
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License