| martin11 14.11.2018 08:22 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
|
| ...čtu a viz výše, tento MM jsem nepochopil jak pracuje, i když jsem pročetl patent, kde je vše do posledního šroubu popsané. Je to jeden z mála motorů, které jsou z mého hlediska věrohodné. Na videu opravdu grandiózní .
...toto video jsem již viděl dříve cca 3 roky zpět, když jsem filtroval všechny MM které mají písty a klikovku, protože se ubírám jen a jen tímto směrem.
...a odpověď pro sae...letos zjara jsem předělal motor, resp pohyb pístů na nová lineární ložiska, tím se velmi zpevnila konstrukce. Jenže se stalo něco nepředpokládaného : Pokud jest instalován jeden píst, rotor se pootočí jeho silou o cca 140°. hezké...namontuje se další píst na obvodu vzdálený 240°...a rotor se pootočí o 250°...za tohoto předpokladu třetí píst na pozici 360°....což je tedy píst č1 by měl uzavřít cyklus....
...ouha...neuzavře...rotor se zastaví na 350°....strávil jsem u toho týden....a na nic jsem nepřišel....od jara jsem na to nekoukl....mám bohužel jiné starosti....takže asi tak...
....co bude následovat /až bude čas/...nainstalovat více pístů - připravena je montáž 12ti pístů/....možnost mám : 3 písty, 4 písty, 6 pístů, 9 pístů a plné osazení = výhoda čísla 12/
...no...pokračování je 4 písty....snad se k tomu během zimy dostanu. / bohužel MM mě chleba nedodá/ martin11 |
|