 | Poota 12.12.2015 19:13 Bydliště: Praha
|
| U obou bočních dílů se narýsuje se strany značek u horního okraje 1 cm široký proužek, tentýž proužek dole a s druhé strany 5 mm široký proužek u obou "svislých" hran. U bočních dílů se odstřihnou v rozích ty zhruba obdélníkové části, které by při ohýbání překážely.
Pro ohýbání se plech vždycky upíná čárou nahoru a ohyb se dělá také nahoru!
U předního i zadního dílu se u "svislých" hran se narýsuje 5 mm široký proužek a u zadního dílu ještě dole 1 cm široký okraj. S druhé strany se u obou dílů narýsuje horní okraj v šířce 15 mm. Obdélníky v rozích se vystřihnou pouze u dolního okraje zadního dílu, nahoře je u obou dílů přesah nutno zachovat a dělá se nástřih pouze se strany. Provedou se od nástřihu dolů oba boční ohyby, které směřují na vnější stranu, a přes distanční pruh se ohyb dokončí do protisměru, čímž vznikne spojovací přehyb. Tyto spojovací přehyby je potřeba dělat natolik přesně, aby byly funkční.
Horní okraj se u obou stěn přehne na vnitřní stranu a dolní okraj zadní stěny šikmo na vnější stranu.
 |  Pro rýsování okrajů lze použít přípravek (Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 Ohyb končí u nástřihu (Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 Ohýbáme nahoru (Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra)
 Ohyb dokončujeme s citem, aby šel distanční pruh vyndat (Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra) Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
|
|
|