Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Torixovo vlákno - Magnetický motor   (str. 4)
 
martin11    Uživatel podléhá schvalovacímu režimu
14.07.2022 21:32
Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832 109 3636 
  Torix napsal(a):    .... a ako som sľúbil cez víkend to odfotím a fotky odprezentujem aby magnety ľudia videli.

zdravím...k magnetům, zdroji energie motoru...osobně jsem postupoval trochu jinak...vycházel jsem z toho, jaké magnety jest možno koupit v "konfekci" tj. běžně dostupné tvary....a tomu jsem přizpůsobil, tedy těm magnetům, konstrukci motoru...nic jsem s tím neztratil, magnety byly za celkem příznivou cenu.../ otázka je, co je příznivá cena...za jeden magnet je basa piva /
...tento postup bych radil i ostatním konstruktérům....ztráty jsou tímto minimalizovány... ...protože je stále předpoklad, že výsledný "stroj" nebude pracovat....t. zn, že se neotočí o kýžených 361°.
...Torix a ...Docent...se vydali opačnou cestou...vymysleli jakousi třípatrovou konstrukci sice opřenou o matematické výpočty, ale v praxi velmi nejistou....magnety jsou "mrchy klouzavý"...kdo zkusil potvrdí...
...kterak je uchytit k podložce také není legrace....Torix, nezmínil jsi se jak jste to vyřešili...
pokud lepíte, tak to nikam nevede...každé lepidlo časem povolí....že o tom něco vím....takže já je osobně přišrouboval!!!!...prostě dírka a nerez šroubek...jiné řešení není....pokud někdo zvolí jiné konstrukční řešení, časem mu motor zhavaruje
...Torix píš...jakou zvolili mezeru mezi magnety....zajímavý přístup, budiž...zase mluvím jen za sebe...snažil jsem se mezeru maximálně zmenšit...empiricky...pokusně....žádná matematika, žádní Docenti...spolupracoval jsem jen s jedním profesorem Hradeckokrálové university....Gromit ..ten jen dělal animace a radil mě jak se sestava magnetů asi bude chovat...vše vypadalo nadějně ...do okamžiku sestrojení....magnety vykazovaly větší síly nežli se plánovalo...konstrukce motoru se začala hroutit pod vlivem si magnetů ...krize....oprava a posílení konstrukce, v mém případě vodiče pístů - ojnice, vedení pístů...a další problémy...laborování, laborování....když se vyřešily tyto problémy, stejně motor nepracuje....s přestávkami více nežli deset roků práce....mám další řešení, co udělat jinak....hlavně se nesmí nic dalšího na stávající konstrukci věšet....smot se stává ještě více smotem...
...jo, abych nezapomněl...můj MM pracuje pouze s přítahem!!!! ...prostě se mě podařilo odstranit odpuz!!!! což je vlastně základ všech MM...myslete si o mě co chcete, ale k tomuto časem jistě sami dojdete....cesta je trnitá, stojí spoustu peněz....já to mám za sebou, tak se zamyslete a nevyhazujte čas a peníze nesmyslnými "kolotoči"
...můj motor by měl pracovat jen na přítahu magnetu k Fe. pokud by to někoho opravdu zajímalo, projděte si toto vlákno...opakovat se nebudu. Tak, to je můj příspěvek k řešení energetické krize ....momentálně nemám na motor čas, dělám veterána...Trabanta z roku 1960...docela kuriozita....případné dotazy sem nebo na SZ... m11
p.s. docent by si mohl přečíst vlákno mag. pístové motory, pak by možná pochopil,kde dělá chybu v úvaze....je to vopruz, ale poznatky zde jsou zdarma a i pro docenta, pokud se chce poučit dobré
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License