 | Poota 09.03.2016 13:09 Bydliště: Praha
|
| Jarin's napsal(a): Popis je fajn, ale chtělo by to alespoň hrubý náčrtek, jinak se v tom trochu ztrácím. |
Takže ten hrubý náčrtek.
Tenhle typ motoru se dělal většinou s osou setrvačníku rovnoběžnou s osami válců, což si vyžaduje na klikách kulové čepy a komplikací je i těsnění pístních tyčí při průchodu čelem válců.
Uspořádání válců do dvou řad umožní i u šestiválce jak použití běžného klikového ústrojí, tak i stejně krátké propojení posledního válce s prvním.
Na náčrtku není znázorněné skládání teplosměnných desek ze dvou částí kvůli frézování vodorovných částí přepouštěcích kanálů. Klikové ústrojí je také znázorněné jenom schematicky, pro šestiválec je setrvačník tak vysoko, aby se docílilo vzájemného úhlu 60o.
Aby nebylo potřeba skákat mezi popisem a náčrtkem, tak přidám náčrtek i k popisu.
 | 
(Dostupné jen pro přihlášené uživatele fóra) Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
|
|
|