Určitě. 14,8lb/7,4kg tlaku/síly mezi jádry na palec čtverecní vygeneruje 1kw výkonu. Po převodu p...
Energy1 04.01.2024 13:00
1838
106
1944
Jsou dva způsoby indukce, buď uzavřený mag. obvod, kdy mag. pole je protahováno přes sekundár, síla 14,8lb se tedy dělí mezi dva dipóly a druhý způsob indukce otevřeným mag. obvodem viz. podvodník Liberty engine, kdy je zapotřebí mezi dipólem síla celých 14,8lb. Je velmi důležité připočíst, resp. odečíst oslabení mag. pole vlivem vzduchové mezery mezi rotorem a statorem. I mezera pod 1mm výrazně oslabuje mag. tok! Proto se musí dipóly více budit, musí mít rezervu, aby mag. kompresní tok účinně přešel vzduchovou mezeru mezi jádry.
0
0
Energy1 04.01.2024 14:21
1838
106
1944
Je na místě také něco vypíchnout z teorií N.I. Plavjuka. To, na co přišel tento vynálezce není nic nového. Jde o vyrušení reakce lenzu dualitou proti silou polí. Z fyzikální stránky tohle fungovat bude, což dokazuje také patent Rotovertru a Muller dynama. Obě konstrukce potlačují brzdné síly lenzu při odběru sekundárního proudu. Má to jedno velké Ale, jak navrhnout a zkonstruovat generátor s otevřeným mag. obvodem, aby generoval výrazné emf? Konvence používá uzavřený mag. obvod, kde mag. pole je protahováno statorem mezi dvěma póly. Tato koncepce je z hlediska indukce ideální, bohužel však sebou nese i velmi negativní účinky lenzu. Otevřený obvod dokáže lenz obejít, ale dojde k výrazné redukci indukce. Proto jsem v minulosti zavrhl no-lenz generátory. Osobně si myslím, že je lepší se soustředit na efektivní tvorbu točivého momentu ve spojení s klasickým generátorem než naopak.
0
0
Energy1 04.01.2024 15:36
1838
106
1944
Často se stává, že určité fyzikální teorie fungují dobře na papíru, ale jakmile se provede zhmotnění privilegia na stroji v reálu, tak se objeví spousta problémů. A do této škatulky bych zařadil no-lenz generátory. Každý si může vyzkoušet a ověřit, jaké to je generovat proud otevřeným mag. obvodem a možná změní svůj názor na tuto problematiku. To také dokazuje, proč replikujicí nejsou úspěšní, když je to vlastně tak "jednoduché". Uvedu důvody na kterých končí replikanti neúspěchem. Vlastní stavba domácího generátoru s permanentními magnety vyžaduje potlačení cogging efektu, jinak generátor bude mít velký brzdný moment i bez odebraného proudu a to nikdo nechce. Aby se potlačil efekt ozubení, tak je zapotřebí úhlové překrytí sil, jednoduše spousta rotorových magnetů a spousta statorových zubů/jader úhlově se překrývající. Z toho plyne, že generátor musí mít indukované cívky blízko sebe a u cívek s malou vzdáleností od sebe se přenáší indukovaný nežádoucí tok. Dochází ke spojování mag. polí, které se spojovat nemají. Proto v reálu tyto věci nefungují, není možné je technicky provést tak, aby plnili teorii potlačení lenzu.
0
0
Jirka1or 10.03.2024 11:39 Bydliště: V dílně
126
5
49
kutil napsal(a):Ahoj, to se teda neběháš
Tady vkládám první část z prostředka knihy:
"Plavjukův princip zrcadlové symetrie v elektromagnetických procesech" je následující: když podle...
Aby ti Rotor nebrzdil " Lenzuv Zákon " (o zachování energie) ve Statoru, musí se Stator
jako odběrné místo provést jiným způsobem, než jaký dnes známe ! (tzn.obejít Lenz)
Stator nesmí míti uzavřený magnetický obvod !
Musí být proveden podobně, jak to má Figurea !
Tzn. Otevřené Statorové jádra v sudém počtu - 4, rozmístěné ve tvaru kříže kolem rotoru .
Jádra se musí sfázovat .
Dva jádra proti sobě (180 stupňů) v zátěži brzdí, další dva jádra (180) pohání - vyruší Lenz.
To je slovní teorie, kterou je nutné uvést do praxe .
Tady v tom odkaze níže je video, jak to lze provést :
Samotný příspěvek lze zobrazit pomocí adresy: (Velmi spolehlivé a lze se pak spolehlivě dostat k příspěvku do příslušného tematického vlákna)
Otevřít příslušné tematické vlákno a narolovat na tento příspěvek lze pomocí adresy: (Ve výjimečných případech může fungovat s problémy)
Otevřít příslušné tematické vlákno na začátku lze pomocí adresy:
Energy1 10.03.2024 14:29
1838
106
1944
Jirka1or napsal(a):Aby ti Rotor nebrzdil " Lenzuv Zákon " (o zachování energie) ve Statoru, musí se Stator
jako odběrné místo provést jiným způsobem, než jaký dnes známe ! (tzn.obejít Lenz)
Stator nesmí míti uzavřený...
Co si ale možná neuvědomuješ je, že v případě otevřeného mag. obvodu výrazně klesne indukčnost cívky. Když nebude mít cívka indukčnost, nebude vytvářet brzdné účinky, ale také se nebude indukovat emf. Tohle jsem zmínil již mnohokrát, potlačíš indukčnost - potlačíš generované emf, nebudeš mít brzdné účinky ale také emf. Cílem je vymyslet způsob zachování indukce bez negativních účinků lenzu a to se ti jen tak nepovede, pokud bude existovat pohyb. Infiniti Sav redukci brzdných účinků vyřešilo právě potlačením indukčnosti, kdy bifilarní vinuté cívky jsou zapojené antisériově a magnetické brzdné B pole se téměř vyruší a zbyde pouze skalární A pole. U běžné cívky s běžným zapojením a běžnou indukcí budeš stále v uzavřeném kruhu bez cesty ven.
0
0
Energy1 10.03.2024 15:35
1838
106
1944
Jirka1or napsal(a):Aby ti Rotor nebrzdil " Lenzuv Zákon " (o zachování energie) ve Statoru, musí se Stator
jako odběrné místo provést jiným způsobem, než jaký dnes známe ! (tzn.obejít Lenz)
Stator nesmí míti uzavřený...
Můžeš namítnout, že Figuera má také otevřený mag. obvod a přitom generuje vysoký výkon. Ano, ale Figuera je jiný případ. Ten komprimuje mag. siločáry velkých primárních dipólů v mnohem menším sekundáru pomocí NN polí a dipóly na sobě nesou spousty závitů. Podívej se na Liberty engine, jak malé magnetky mají indukovat výkon a to ještě přes vzduchovou mezeru. Zákonitě tam nemůže být velká brzdná síla, protože se indukuje mizerné emf. V tomto je Figuera geniální, protože komprimuje siločáry na úroveň čtyřpólového generátoru a zároveň zcela postrádá brzdný točivý moment Bemf. Budeš chodit dlouho kolem horké kaše, než nalezneš způsob, jak odebrat výkon z cívky bez projevu brzdné síly, věř mi.
0
0
Energy1 10.03.2024 18:46
1838
106
1944
Rotační generátory mají dva obecné problémy, způsobující index <1. Aby nastal přebytek, musí se tyto problémy odstranit.
1) cogging efect - efekt magnetického ozubení. Magnety pohybující se kolem statorových zubů interagují přitažlivou silou a vytváří brzdné účinky, tento problém se řeší správným návrhem resp. počtem magnetů/vinutých pólů vůči statorovým zubům (nemůže být stejný počet magnetů a statorových zubů, jinak by byl cogging efekt šíleně vysoký.
2) magnetické brzdné síly způsobené lenzem při odběru proudu ze statoru. Tady jde už do tuhého, protože lenz se vždy staví přímou úměrou proti indukci, která jej vyvolala. Není tak vůbec snadné navrhnout generátor, který bude mít cogging efekt na nule a zároveň sníženou interakci lenzu. Liberty engine jak už jsem zmínil je pouze podvodník vydělávající na ňoumech co nerozumí fyzice. Je potřeba vytvořit určitou polopropustnou membránu, která způsobí indukci v sekundáru, ale lenz přitom nevleze do primáru a nepropojí toky.