Nijak neubírám na jeho talentu a umění v 18 letech, které měl nedávno, ale vyhrát třídu , která byla obsazena jen 3 auty mi připadá docela "lehký"!!!
Dějiny se ale na to ptát nebudou a bude tam JEN jeho první místo, z kolika, to by se v tom někdo musel šťourat:)))
Jinak ale už je VELMI zářný jeho výkon v absolutním pořadí, kdy skončil na 9 místě absolutně a tady už klobouček dolů!!!
Jak jsem později zjistil, tak se v diskuzích se mnou ztotožňuje i několik dalších lidí?!
Z diskuzí...
Kalle je takový talent, že jeho si je třeba vyjednat už teď do továrního týmu. Porazit Kopejdu tady u nás doma by možná dokázali ještě Ogi, Ott a Neuville.
Kalle ukázal, že s R5 už má dostatek zkušeností, ten kluk už musí dostat šanci ve WRC, je to talent
Nechci nijak shazovat Kalleho výkon, o tom tenhle příspěvek být nemá (souhlasím s tím, že ten kluk patří do WRC a jsem rád, že to s Tommim upekli). Chtěl bych jen říct, jak se krásně ukazuje nesmyslnost celého WRC2pro. Naprosto nadbytečná věc, šampionát k prdu. Přihlášení 3, z toho jeden soukromník s nominací továrny. Dojeli 2, z toho jeden Camilli, což rozhodně není jezdec pro výhru ve Finsku + ještě s novým a špatně nastaveným autem. Kdyby Kalleho pojel Grijazin, nebo kdyby ho pojel kdokoli, vypadala by tahle tiskovka úplně stejně. Protože zcela upřímně, nic jiného se čekat nedalo, snad jen, kdyby s tím Kalle praštil. Nakonec i tiskové oddělení ŠM pochopilo, že aby ta prezentace k něčemu byla, musí na konec uvést hodnocení i s WRC2, protože by ta tabulka vypadala spíš trapně.
On tam ani velice nemá kdo jet,WRC2Pro vzniklo pro tovární teamy což byla předtím jen Škodovka a aby nebrala body soukromníkům pro které původně WRC2 vzniklo,vznikl další podšampionát,ale M-Sport,Citroen,Hyundai,ti všichni cpou většinu financí do WRC a na WRC2Pro by musel někdo přijít s pořádným balíkem na celou sezónu a to se furt vyplatí víc jet soukromě ve WRC2 kde mezi soukromníky je lepší šance na úspěch než proti Motorsportu Škodovky
M-Sport vlastně startuje jen jako testy nové R5 tím že zajistí servis který stejně zaplatí startující posádka,vývoj tím pádem probíhá tak není velice potřeba nasazovat víc továrních aut .Ostatní asi vědí že ty auta na továrnu Škodovky nemají,ale i tak se prodávají...Vrcholné WRC je pro ně lepší reklama atd. Takže vlastně Škoda Motorsport si jede vlastní šampionát,má titul pro svou reklamu a soukromníci s R5 kama si jedou své WRC2 a spokojenost je jak mezi soukromníky že mají šanci na titul tak i mezi fabrikama tedy spíš jen jednou fabrikou
Na závěr dlužno říci, že od příštího roku bude startovat v týmu TOYOTA
V souvislosti s možností návštěvy této rallye, VELMI pozitivně hodnotím jejich vydání interaktivní mapy, která snad někoho zaujme, stejně jako mně a Martina11...
O moc víc lidí to tady asi moc nečte...
Je to něco, co jsem ještě NIKDY a NIKDE neviděl a je to OPĚT BARUMKA, která je v tomto průlomem a ukazatelem budoucnosti!!!
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
1
martin11 11.08.2019 18:16 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
..a opět trocha historie, tentokráte firmy Glas v tehdejší NSR...
za povšimnutí stojí...kde že Trabant P 50 ke svým pruhům na bocích přišel, nebo že by náhoda???
cocot 17.08.2019 09:16 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
RZ1 SSS Zlín - 9,51 km - 21:15 - 16. 8. 2019
Městská speciálka se stala velmi populární, ale pokud se podíváte dolů, tak se asi budete divit, jako spousta fandů na téma - VIN karoserie Lukaynuka??? kterému ho na auto Citroen ZAPOMNĚL vyrazit:))) Žabožrouti se OPĚT vyznamenali a "pentle" 10 000 euro, jsou asi drobný na pivo:)))
cocot 19.08.2019 17:05 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Platí nová povinná výbava do auta
Už přes půl roku platí nová povinná výbava, ale spousta řidičů stále neví, co do ní patří. Už není potřeba vozit některé dosavadní části, které v ní byly zbytečně. Stále však platí, že zbylé předepsané položky musíte mít i nadále v autě povinně. Pokud vás zastaví policie a vy některou z těchto věcí nebudete mít u sebe, hrozí vám pokuta a přidělení bodů.
cocot 19.08.2019 17:21 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Páni MISTŘI volantu.
Good driving, knowing the truck's capabilities
Pokud někdo z vás někdy jezdil kamionem, tak ví, že couvání do přesně omezeného prostoru je už machrovina!!! Stačí jen nacouvat rovně na reampu!!!
U toho musím poznamenat jedno pravidlo, které tam platí:
buď to naučíš a máš to nějak v sobě, nebo NIKDY!!!
Tito PÁNOVÉ toho umí HODNĚ a mohli by to doslova učit, ale to je v NICH přímo, žádná škola na to doslova není!!!
Jedná se doslova o odhad, abstraktní myšlení a mít to v ruce s tím, vědět, kam točit volantem, aby to couvalo, nebo se to otáčelo, kam JÁ chci!!!
cocot 19.08.2019 17:34 Bydliště: Muslimice - North Bohemia
1419
84
1304
Velkolepé cestování - nejen pro inženýry - proto ten panický strach z Číny
MUSEL jsem toto dát do tohoto vlákna, protože nesmyslnost zabírání zemědělské půdy u nás pro silnice a dálnice je skutečně TRESTUHODNÉ!!!
V zemi, s daleko větší rozlohou staví pilíře s co nejmenší náročností na zastavěnou půdu a přitom "dole" to žije a "nahoře" jezdí!!! Co je ale naprosto šokující, jsou stavební výkony v jakékoliv krajině, jak uvádí jeden ze tří z TOP GEARU, jak ONI dokážou ročně postavit 6000 mil dálnic!!! Pokud to vynásobíme 1.6 km, dostaneme šílené číslo = 9 600 km!!!, kdy naše silnice by MUSELY být v SUPER stavu snad roka?!
S jedním , nebo pár kilometry se serou X let a je to velká sláva, když to vůbec dostaví!!!
Popřemýšlejte o tom, jako já a bude vám z toho ZLE!!!
cocot napsal(a):S jedním , nebo pár kilometry se serou X let a je to velká sláva, když to vůbec dostaví!!!
Popřemýšlejte o tom, jako já a bude vám z toho ZLE!!!
Víme, že posledních 7 let ministerstva dopravy i financí řídí ANO.
Musíme tedy více přemýšlet a pak ano, bude líp...
0
0
Poota 19.08.2019 18:48 Bydliště: Praha
9087
603
7590
cocot napsal(a):... staví pilíře s co nejmenší náročností na zastavěnou půdu ...
No jó, na pilířích je nezlobí žádné nestabilní podloží a vozovka prostě drží