...krade se kdeco...i design...dizajn...viz automobilizmus....
https://zpravy.aktualne...
ourel 15.08.2023 20:31 Bydliště: Praha
627
79
1078
martin11 napsal(a):...krade se kdeco...i design...dizajn...viz automobilizmus....
Martinova slova nezbývá než potvrdit a nemusí to být ani 70 let starý design, ale může to být třeba úplně nový elektrický náklaďák, který se ještě pořádně nezačal vyrábět.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
2
3
Adam 14.09.2023 16:27 Bydliště: Praha
5812
563
5853
martin11 napsal(a):....dnes jsem doladil Trabanta na závody...
....reklama na omforum
....ve čtvrtek se startuje v Mladé Boleslavi
Martine, krása, jenom teda já Tě původně pochopil tak, že to budeš lepit
do té červené části; i podle toho jsem nastylizoval rámeček té reklamy...
Inu tak což, takhle to třeba víc uhodí do oka...
Držíme palce a ještě jednou moc děkuji, že reklama Omfóra
je jediná nálepka, kterou jsi mi sám navrhl, že bys na trabantu snesl.
0
0
martin11 16.09.2023 15:58 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Adam napsal(a):Martine, krása, jenom teda já Tě původně pochopil tak, že to budeš lepit
do té červené části; i podle toho jsem nastylizoval rámeček té reklamy...
Inu tak což, takhle to třeba víc uhodí do oka...
...
...je sobota 14.30...
...k designu...ano mělo to být do oranžového nad linku....ale ..ty oranžové se mezi sebou hádaly...tak je to tady...ale jen pro tyto závody....udělám to pro příště jinak....extra výrazné...
...nechte se překvapit...
...vlastní závody...
....ve startovní listině mimo škodovek všech generací, Mercedesy, Porsche, Ferrari, Audi a další světové značky...
Trabanti jsme zde byli tři...jeden , z poslední výrobní serie 4 takt a pak ta vojenská verze..otevřená karoserie...no a náš model 1960...Návštěvníci v Mladé Boleslavi...procházející parkovištěm se nezastavovali u překrásného rudého Ferrari...
...nestačil jsem o servisní přestávce odpovídat na dotazy...hlavně ...co to je za Trabanta...
...ve čtvrtek odpoledne jsme odstartovali do první etapy...více jak sto km....motor spálil 11 litrů...mno...mohl méně, ale držel jsem ho pod plynem...trochu jsme zabloudili...tak jsme doháněli čas...v cíli vše ok....a šli jsme na pivo...
sobota...kerásné počasí...to je důležité...okolo tratě davy diváků....dopolední etapa cca 90 km...sice bez technických problémů, ale zase....lehké blodění Českým rájem....cíl v Sobotce...
Druhá sekce vedla přes Dětenice, Holé vrchy do MB...místní znají...
...před dojezdem do cíle nějaké podivné trhání v motoru...
...neděle ...dnes...ráno...odstartováno ...směr Krkonoše...první kontrolní bod ...nádraží Mnichovo Hradiště....asi kilometr před tímto bodem motor začal stávkovat...
...zkrátím to...kdo ví jak motor Trabanta vypadá, a co způsobuje, že dovede pohánět auto
tak i zná zapalování...nebudu to nyní rozvádět...prostě: odešel kondenzátor na jednom zapalovacím okruhu...součástka, která nikdy nikomu neodešla...mě nikdy ...za 40 roků s Trabantem v Rally...no, stane se ...doma v šuplíku jich mám asi osm...nový stojí cca 30.- kč....
...kolegové Trabi už byli před námi mimo...nedosažitelní...náhodou jsme lapili ve městě 2 Trabanty....máte kondenzátor...ne....dík ahoj...
....tak jsem se rozhodli dojet zpět do Mladé Boleslavi na jeden válec....17 km...
...no jeli jsme to více jak hodinu...v centru soutěže u Škodováckého muzea jsme chvíli meditovali na tema...proč si nevezmu takovou drobnost jako je kondík zapalování....
...no...zapomn ěl jsem...
...sám ředitel celého podniku nažhavil telefon...obvolal všechny známé ve městě...
...statistika...ve městě Mladá Boleslav není k sehnání ani jeden kondenzátor zapalování do Trabanta...
...končíme...dav lidí si fotí jak nakládáme Trabanta na přepravní vozí...
...ředitel se s námi loučí....snad příště...
...poučení...do náhradních dílů přibalit kondenzátor...
p.s. vím, že ho již nikdy nebudu potřebovat....
...zdraví martin...
fotky z této soutěže jsou snad někde na Zonerrama...info časem dodám
...jak jsem pokukoval...byl jsem jediné auto s reklamou....OMFORUM....
....večer si dám panáka...
....zítra neděle....na opravu do další soutěže mám jeden rok času...
....zítra začínám novou kapitolu svého života....
...začínám pracovat na turbíně Watts...
0
2
martin11 17.09.2023 11:59 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...auta na vodík...aneb když bublina praskne...zrušení vodíkových čerpacích stanic...
...opět vyhrává ekonomika...
Trabant ...OMforum ...parkoviště závodních strojů... (Dostupné jen pro přihlášené uživatele)
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
1
2
Adam 18.09.2023 08:49 Bydliště: Praha
5812
563
5853
martin11 napsal(a):...několik návštěvníků se zeptalo....a co to je ..omforum....????...
...odpověď...
...tak si to zadejte v počítači...
Skvělé
0
0
ourel 18.09.2023 20:29 Bydliště: Praha
627
79
1078
martin11 napsal(a):...auta na vodík...aneb když bublina praskne...zrušení vodíkových čerpacích stanic...
...opět vyhrává ekonomika...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/bori-se-vodikova-bublina-v-dansku-navz...
Tohle mi přijde vcelku logický krok - od počátku jsem hlásal, že budoucnost je v bateriích a ne ve vodíku. Člověk nemusí být zrovna technický génius, ani angličtinář lingvista, aby pochopil, co vyjadřuje tenhle obrázek. U elektrostrojů je drahý dopravní prostředek, ale velmi levné palivo. U vodíku je drahý jak stroj, tak palivo. Navíc v budoucnu půjde elektřinu vyrobit více způsoby téměř zadarmo.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
2
Adam 19.09.2023 10:06 Bydliště: Praha
5812
563
5853
ourel napsal(a):... U vodíku je drahý jak stroj, tak palivo. Navíc v budoucnu půjde elektřinu vyrobit více způsoby téměř zadarmo.
Nejen drahé a složité, ale souvisí to i s tím, že je to proces výroby paliva
s velkým množstvím energetických ztrát, třeba oproti prosté elektromobilitě.
Lze očekávat, že nějaké formy "ekoterorismu", nakonec budou proti vodíku
silně a masivně křičet, že je to vlastně už jenom tím těžce neekologický
a dá se odhadovat, že vodík bude spíše vytlačován jako technický módní
výstřelek, který není nutné násilně udržovat při životě.
0
2
martin11 19.09.2023 10:35 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Adam napsal(a):Nejen drahé a složité, ale souvisí to i s tím, že je to proces výroby paliva
s velkým množstvím energetických ztrát, třeba oproti prosté elektromobilitě.
Lze očekávat, že nějaké formy "ekoterorismu",...
Vodík je snad výhodný jen tam, kde jest přebytek elektřiny, nebo jako u nás, ve Spolaně Neratovice, kde je snad vodík jako odpadní vedlejší produkt nějaké chemické, či jiné výroby.
Zároveň spalovat vodík v pístovém motoru je technický nesmysl, vodík se ve vodíkovém autu mění na elektřinu...a jsme tam kde jsme nyní...elektromobilita....jen trochu ---hodně--- složitější - ve všech směrech -
0
1
martin11 20.09.2023 20:07 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
Dobrá zpráva...emisní pravidla Euro 6
...viz zde..
martin11 napsal(a):Dobrá zpráva...emisní pravidla Euro 6
...viz zde..
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/evropsky-parlament/z-eura-7-je-euro-6-tvrda...
Trabantům to může být úplně jedno...
Tohle je fajn, že to nebudou komplikovat sedmičkou.