S UFkem jsme na tom podobně jako vědové třeba s magnety v tom, že podstatu jevu, na jehož základě...
Poota 13.09.2015 23:39 Bydliště: Praha
9087
603
7590
UF6-2
Jak tak plyne čas, došlo i na další verzi UFkové řady, tedy UF6-2.
Jak je u mých verzí zvykem, změna je sice nepatrná, nicméně jako vždy zásadní :P
Původní UF6ku jsem zjednodušil snížením počtu součástek, které by se mohly vydat do motoru, a to na jedinou - radiální bipolární elektrolytický kondenzátor.
Radiální znamená, že má obě nožičky na jednom čele a je podstatně levnější, než axiální, který má po jedné nožičce na každé straně. Bipolární znamená, že nevyžaduje usměrnění střídavého proudu a může se na něj připojit přímo. Elektrolytický se týká způsobu výroby k dosažení vysoké kapacity při malých rozměrech.
Hodnoty volíme podle toho, co je zrovna v akci, ty bývají tak do dvou korun za kus. Obecně je lepší vyšší kapacita a vyšší napětí - to jenom pokud je v akci více možností a nebo pokud investorovi nezáleží na ceně. Například 10 mikroFaradů/100V a 47 mikroFaradů/35V.
Z rozměrů nás zajímá hlavně průměr, přednost dáváme menšímu, běžně je to 8 mm.
Umístění je koncentricky v konci vnitřní spirály nožičkami ke středu UFka. Konce vnějších spirál je vhodné převést mezi závity vnitřní spirály a připájet k vývodům kondenzátoru. Mechanické zajištění mi připadá nejvhodnější převlečenou smrskávací bužírkou, kterou je na vnitřní spirálu pochopitelně nutné navléknout předem.
0
0
Poota 13.09.2015 23:44 Bydliště: Praha
9087
603
7590
Úspora
Za docela reálnou úsporu paliva lze považovat tak dvě deci paliva na 100 km jízdy.
Pokud se opravdu důsledně přizpůsobí styl jízdy, dá se docílit až dvojnásobku, což je taky "nic moc".
Osobně za mnohem důležitější přínos UFka považuji "spokojenost" motoru i řidiče - kdo UFko vyzkoušel, tak ví, o čem mluvím.
Jenom kvůli úspoře benzínu a potažmo i peněz nemá smysl UFko i přes jeho láci instalovat, protože peníze se dají ušetřit mnohem efektivněji.
Dám příklad a můžete počítat se mnou.
Dejme tomu, že za nějaký peníz který nezapočítávám, docílíme úspory 1 litr benzínu na každých 100 km.
To dělá úsporu řekněme 350,- Kč na tisíc kilometrů, což je 35 000,- za sto tisíc km, které ujedeme řekněme za pět až deset let.
Vypadá to jako dost velká suma, ale jenom do doby, než si uvědomíme, že si za tentýž obnos dokážeme pořídit tak akorát nové brýle a nebo nepříliš velkou opravu našeho chátrajícího chrupu. Jakákoli větší nemoc nebo dokonce operace nás v součtu nákladů a ztrát vyjde nejspíš na několikanásobek této sumy.
Nechci tím samozřejmě nikoho odrazovat od stavby spořiče, ale jenom se snažím naznačit, že včasnou a efektivní péčí o vlastní zdraví se dá celkem jednodušeji docílit stejné a nebo i větší úspory, najmě pak tehdy, když se zvolí některá "nízkonákladová" metoda, jakou jsou třeba cvičení podle Norbekova či kohokoli jiného, urinoterapie, autopatie, rostlinná a syrová strava atp.
0
0
Poota 19.09.2015 23:05 Bydliště: Praha
9087
603
7590
Další vývoj UFka?
Bylo by vhodné ověřit úvahu, že pro funkci UFka není důležitý měděný vodič, ale jeho PVC izolace. Je totiž docela snadno možné, že ona měď je pouze mechanicky nosným prvkem, který pro vlastní činnost buď není vůbec podstatný, nebo ji naopak případně ruší.
Tato změna náhledu vůbec nepopírá vysokofrekvenční oscilace, ale posunuje je k podstatně vyšším kmitočtům a odebíraná energie souvisí (snad) se změnami kmitočtu. Princip se tím přesouvá od "elektrického" názoru spíše ke "světelnému". Předpokládám, že jakékoli napájení elektrickým proudem, ať už přímým galvanickým připojením a nebo kapacitně, není vůbec nutné.
Ovlivňování permanentním vnějším magnetickým polem se zatím osvědčilo a nejspíš ovlivňuje stabilitu frekvence.
Orientace na tažený PVC drát, který je dle Ersepkeho ideálním vodičem pro světelné spektrum, nás navádí směrem k fotonům a naznačuje i kmitočty, se kterými by se mělo pracovat. Z toho již lze, samozřejmě při dostatečných, tedy ne mých, vědomostech i spočítat dosažitelné množství energie. Jistou oklikou se tak dostáváme k principu získávání energie podle Barbatova patentu, kdy jako média přeměny použijeme místo jím doporučované polovodivé vrstvy vrstvu teoreticky "supravodivou".
Zdrojem fotonů, tedy pokud UFko pracuje skutečně s nimi, jsou změny v atomech obsažených v nasávaném vzduchu, tedy i ve tmě sacího traktu. Samozřejmě se nabízí i možnost jejich masivnějšího dodávání pomocí UV diody.
K technickému provedení - současná auta používají většinou "dýchání na dálku", tedy rozměrný vzduchový filtr propojený s motorem dlouhou silnou hadicí, která se zdá být pro umístění UFka velice vhodná. Méně potěšitelné je ovšem to, že zpravidla v polovině její délky je přerušena mřížkou, za níž je čidlo váhy a teploty vzduchu. Protože nevím, jak dalece by "aktivovaný" vzduch svědčil platinovému povlaku čidla, považuji za vhodnější umisťovat UFko až do druhé části hadice, tedy přímo před škrticí klapku. Tím je, například pro mne, dán také maximální rozměr, tedy průměr 55 mm a 130 mm délka. Fixace polohy není nutná, UFko stačí pouze do hadice zastrčit a je držené tím, že rezonanční komora nad klapkou je zploštělá, takže se do ní nebude moci posunout.
Pokud vycházím z posledních modelů, tak mi zbývají dva volné konce, které se samozřejmě přímo nabízí ke svému vzájemnému propojení. Konce míním spojovat lepením šikmých přeplátování, protože mě nic lepšího zatím nenapadá. Na přiložené fotografii je drátěný model nejjednodušší varianty, která má jádro tvořené dvojicí zkroucených vodičů, které jsou na vnější spirále navzájem propojené. Jádro může být tvořené i třemi či čtyřmi vodiči a spirály pláště mohou být spojované různým způsobem, což je na fotografii naznačeno schematickými malůvkami. V nich menší dvojzávity naznačují části jádra a větší závit vnější spirálu pláště. Nenechte se zmýlit zdánlivou tvarovou rozmanitostí variant zapojení - vždycky se jedná pouze o zkroucené jádro a nějak vzájemně poslepované konce vnějších spirál. "Elektricky" se pak jedná vždy o uzavřené obvody, tedy buďto jeden jediný, zahrnující postupně všechny části propojené "do série", a nebo o více samostatných obvodů, připomínajících spíše transformátor.
Tvarování PVC drátu předpokládám docela zábavné, protože je k tomu potřebná teplota přes 90 stupňů, a je nutné nahřívat pouze zcela určitou část. Snad by byl použitelný ponorný vařič s regulací výkonu a možná i nějaká lázeň. Rozhodně nepředpokládám vývoj nijak bleskový, a zatím vítám jakékoli nápady a přípodotky.
0
0
Poota 19.09.2015 23:08 Bydliště: Praha
9087
603
7590
Pro větší názornost jsem přidal zrcátko, aby byl tvar trochu pochopitelnější.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
0
0
Poota 19.09.2015 23:16 Bydliště: Praha
9087
603
7590
UFko a spotřeba
Ke spotřebě - paliva se s UFkem spotřebuje přibližně stejně, nebo jen nepatrně míň, tedy při stejných otáčkách a stejném zatížení. Ale palivo se lépe spálí a docílí se trochu vyššího výkonu, přičemž ten rozdíl je pochopitelně zřetelnější při nízkých otáčkách. K úspoře paliva dochází, aspoň podle mého názoru, hlavně tím, že je možné řadit vyšší převodové stupně dřív, protože motor dobře táhne už od nižších otáček.
Spotřeba motoru se v grafech udává v gramech na jednoho koně (teď už asi na kW) za hodinu při určitých otáčkách. Ta je zpravidla nejnižší v oblasti nejvyššího točivého momentu.
Jenže - pro skutečnou spotřebu je potřeba tuto spotřebu vynásobit počtem koní (kW), které motor v daných otáčkách má - pak dostaneme úplně jinou křivku, například v nižších otáčkách je měrná spotřeba na koně sice vyšší, ale těch koní je podstatně méně. Zatím to byla spotřeba na hodinu běhu motoru.
Proto musíme ještě počítat s tím, kolik za tu hodinu ujedeme, což závisí nejvíc na zařazeném stupni. Za tu hodinu při daných otáčkách ujedeme na jedničku asi tak šestinu toho, co na pětku.
Na překonání odporů potřebujeme na kolech určitý výkon, je to kombinace rychlosti, převodu a otáček motoru. Pokud dává motor v této kombinaci vyšší výkon, než je potřeba, jedeme s přebytkem výkonu, který platíme zbytečnou spotřebou.
Další "zbytečná" spotřeba je každé brzdění - při klidné pohodové jízdě je ho mnohem míň.
Trochu jsem se rozkecal, ale chtěl jsem tím jenom vysvětlit, že vlastně nespoří palivo UFko nebo jakýkoli jiný vehement, ale jenom a pouze řidič, který dokáže nepatrně zlepšených vlastností motoru co nejlépe využít.
0
0
Poota 19.09.2015 23:21 Bydliště: Praha
9087
603
7590
Další námět na laborování
Když už je jedna teorií fungování UFka orgonová, tak proč by nemohlo UFko běhat rovnou v orgonovém akumulátoru?
Stejně je vždycky v nějaké trubce, povětšinou gumové nebo hmotolové (=umělá hmota). Takže by mělo stačit tu trubku omotat nějakou kovovou fólií - stačí tenká a měla by být nemagnetická. Na ní namotat vrstvu silnějšího izolačního materiálu. Podle Reicha, neklame-li mě má náhražka paměti, by mělo být nejlepší ovčí rouno. Nejspíš nebudeme tak striktní a použijeme to, co bude - plsť nebo nějakou pěněnou tepelně izolační fólii. Ve vrstvení můžeme pokračovat, dokud nám nedojde materiál, prostor a nebo trpělivost. Navrch pak magnety pro vytvoření magnetického pole - proto ta kovová fólie nemagnetická.
Ten orgonový akumulátor nejspíš nemusí být nutně jenom kolem UFka, ale může se použít na sacím potrubí kdekoli by to bylo nějak šikovné.
0
0
Sysel 12.01.2016 12:22 Bydliště: Stredni Cechy
176
26
255
Zdravim,
Pred rokem jsem si poskladal uf5. Auto melo lepsi zpotrebu cca o 0.5l. Byl mene hlucny motor. Myslim ze by to mohlo miti lepsi zpotrebu, ale auto bylo plne elektroniky a cidla se asi prenastavila. Kdyz jsem to po roce provozu vyndal ven pri vypnutem motoru, tak pri nastartovani druhy den sok. Rozhazene vsechny ridici systemy. Ridici jednotcetrvalo cca pul hodiny, nez se stav dokazal vratit na pocatek. Ma to urcite funkci.
Diky
0
3
Sysel 14.01.2016 10:48 Bydliště: Stredni Cechy
176
26
255
Konstrukce ufka me dovedla ke starovekym znakum z Egypta.
Jedna se o DNA sroubovici. Kdyz se trosek doladi( jeji levotocivist), vznikl napad jak dodat oronitove pyramide trosek živé onergie. Co se tyce promerovani energií proutkarem bylo pro nas nove vyzarovani techto zářičů jako je anch, meteorit, DNA orgonit.
Rikal, ze se nesetkal jeste s takovou vyzařovanou energií na Zemi.
Vlastne to je jen napul orgonit. Vyuziva se tam spise pyramidalni energie + DNA sroubovice. Jeste musime prozkoumat co provede pozlacení DNA konstruukce.
Pry by se děly i dosti zajimave veci, kdyby si clovek stoupnul do velke DNA sroubovice.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
1
2
martin11 14.01.2016 11:35 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
zdravím, čtu, a prosím dotaz...ta šroubovnice velikosti člověka by měla být vyrobena z čeho....kovu...asi Fe, nebo dřevo?? tedy materiál el. nevodivý...děkuji za odpověď martin11
0
0
Poota 14.01.2016 13:01 Bydliště: Praha
9087
603
7590
Sysel napsal(a):Kdyz se trosek doladi( jeji levotocivist)...
Ještě by se asi měla ta vnější spirála přizpůsobit tvaru té pyramidy a být krapet kónická.
0
0
Sysel 14.01.2016 17:30 Bydliště: Stredni Cechy
176
26
255
martin11 napsal(a):zdravím, čtu, a prosím dotaz...ta šroubovnice velikosti člověka by měla být vyrobena z čeho....kovu...asi Fe, nebo dřevo?? tedy materiál el. nevodivý...děkuji za odpověď martin11
No urcite vodivé kovy. A ušlechtilé. Alespon cerveny kov-slitina. Med,mosaz. Uplne nej by bylo zlato.....ale 😊
Proto i vsechny ty ruzne zarice jako anch atd... byly ze zlata. Pyramidy mely take zlate spice.
0
0
Sysel 14.01.2016 17:37 Bydliště: Stredni Cechy
176
26
255
Poota napsal(a):Ještě by se asi měla ta vnější spirála přizpůsobit tvaru té pyramidy a být krapet kónická.
Diky za napad. Motal bych to asi na kuzelu.
Jinak do te DNA spiraly je zasazena kulatina spojena s miskou, ktera preda energii kouli z ruznych polodrahomamů. Kristal umi vyzarovat super energii, skoryl a sungit umi zase negativni vtahovat. Je to fakt sila. Potom uzasne vlastnosti ma lápis lazuli,malachit,pravy citrin z Konga.