| janko 02.11.2016 10:06 Bydliště: Vlašim
|
| ...že se vám pletu do diskuze...., vidím situaci pružiny jako nástroje, který v sobě uchovává obousměrný potenciál zákona akceREalkce tím, že je zpracovaný dvěma procesy. První proces je uchovaný v materiálu, druhý ve tvaru a úloze prožiny - tedy proces daný lidským faktorem.
Zatím co magnet se stejným obousměrným potenciálem (přitahovat x odpuzovat) svou pozici získal tlakem, což je u feritu jasné, a u horniny je třeba znát celý proces vzniku hmoty (z rezonance hustot, mutací - a oprav chyb začlenením její části do původní struktury).
Takže u magnetu podíl lidské činnosti (tlak na vznik feritu) vede k chápání sil, které na počátku vývoje hmoty formovaly prostor a čas.
Pochopením úlohy času v "rovnici" ... "čas = rychlost pohybu" tak vede k jinému uspořádání paradigmatu, tvarovaného poznávacími systémy, které stály na počátku tohoto letopočtu - latiny + matematiky desítkové/oktávové/ struktury....
..rozdíl mezi pružinou a magnetem je v aktivaci cyklů, pružina ji potřebuje stále, zatímco magnet je obdobou "zdvojeného akumulátoru"...?, vybíjí se postupně z prvního "nabití"..., jinak jsou si dost podobné... |
|