Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Volná energie   (str. 6)
 
E_man    Uživatel podléhá schvalovacímu režimu
19.03.2017 18:01
Bydliště: Kde lišky dávají dobrou noc
2217 84 1820 
  Ilem napsal(a):    ...že vzduch zahřátý stlačením v dieslovém motru pošleš výfukovým ventilem dál, tam jej ochladíš, pak ho necháš expandovat, čímž se ještě více ochladí a sacím ventilem jej naženeš znovu do motoru. Co ti uniko, je to, že ve chv

Zatím jen názor. ale myslím že už zde děláš v chybu ve "virtuální animaci". Já ten stlačený plyn (přehnaný přes vysokotlaký výměník - tedy ochlazený o pár desítek °C) nechci pustit do výfukového potrubí, ale do válce dieselu kde mi vykoná práci při snížení svého tlaku (při zpětném pohybu pístu kdy se zvětšuje objem ve válci). Teprve tady se sníží teplota a takto značně podchlazený plyn je "přesunut" (nechci použit výraz "vytlačen") do výfukového potrubí.
Samozřejmě, že ten vysokotlaký plyn mi na pístu při jeho zpětném pohybu vykoná práci a ochladí se. Díky setrvačné hmotě klikovky, pístů a třeba i rotoru elektromotoru, kterým to budu pohánět překonám i podtlak, který mi na chvíli ve válci při zpětném pohybu vznikne.
Tím chci říci, že v žádném případě neexpanduji plyn do výfukového potrubí!!! ale do válce.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License