| Ilem 31.03.2017 14:37 Bydliště: Hradec Králové
|
| Jde o to, že v normálním kompresoru se minimalizuje škodlivý prostor. V dieslu to není úplně žádoucí, protože vzduch je to, co po ohřátí hořícím palivem následně koná práci. V kompresoru jsou zpětné ventily. V dieslu jsou ventily ovládané vačkou. Musel bys úplně předělat vačkovou hřídel, aby se chovala jako zpětný ventil. To také znamená, že bude hodně ostrá a tím se zkrátí její životnost. Když budeš otevírat ventil v horní úvrati pístu, dojde k nárazu pístu do ventilu. Takže v horní úvrati musí být ventily zavřené. Tím přijdeš o část komprese. Asi by se místo ventilů daly namontovat zpětné ventily, ale pochybuji, že se to podaří tak, aby byl minimální škodlivý prostor. Prostě je tam spousta komplikací a je mnohem jednodušší, použít kompresor, který je kompresorem prvoplánovaně |
|