Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Volná energie   (str. 7)
 
Ilem   
31.03.2017 14:37
Bydliště: Hradec Králové
451 67 523 
Jde o to, že v normálním kompresoru se minimalizuje škodlivý prostor. V dieslu to není úplně žádoucí, protože vzduch je to, co po ohřátí hořícím palivem následně koná práci. V kompresoru jsou zpětné ventily. V dieslu jsou ventily ovládané vačkou. Musel bys úplně předělat vačkovou hřídel, aby se chovala jako zpětný ventil. To také znamená, že bude hodně ostrá a tím se zkrátí její životnost. Když budeš otevírat ventil v horní úvrati pístu, dojde k nárazu pístu do ventilu. Takže v horní úvrati musí být ventily zavřené. Tím přijdeš o část komprese. Asi by se místo ventilů daly namontovat zpětné ventily, ale pochybuji, že se to podaří tak, aby byl minimální škodlivý prostor. Prostě je tam spousta komplikací a je mnohem jednodušší, použít kompresor, který je kompresorem prvoplánovaně
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License