| Píďalka 19.10.2015 22:32 Bydliště: ČR
|
| Adam napsal(a): Celková mechanická práce pružiny při jejím stlačení / uvolnění. |
O tomhle koumám už velice dlouho. Jaksi mi v tom figuruje taky čas a to z toho důvodu, že síla F * čas t = výkon Hp, popřípadě zrychlení a.
Watt, coby jednotka práce, mi bytostně nevyhovuje. Pokud si vezmu, že pouze el. proud U dává sílu magnetického pole, které zapříčiňuje mechanický výkon motoru stejně jako zpětný krut generátoru, a že opět jenom proud U spolu zapřičiňuje odpor R, a tedy přeměnu energie "elektřiny" na teplo, vidím napětí I jako sice důležitou složku el. proudu a jeho dopravy ( nemluvě o "výrobě", kdy ho soudruzi produkují až při 60,000V, takže s nesrovnatelně menším zpětným krutem na W, než ho my používáme), ale nevidím napětí Ijako součást výkonu W. Je tu zakopaný pes. Zvýšení napětí V (I) pouze snižuje odpor a vede k úsporám na materiálu a samozřejmě i váze zařízení, ale samo o sobě se výkonu nezúčastňuje. Ve skutečnosti se nemohu zbavit dojmu, že nás soudruzi v Evropě svého času s přechodem ze 120V na 240V docela nehezky podvedli na cenách dodávek a začali jsme platit, aniž si to kdo uvědomoval, dvojnásobek za dodávky elektřiny, nemluvě o tom, že uštřili na množství mědi a hliníku. Pokud bychom si doma předělali vše na řekněme 24V, sice by nás to stálo na materiálu a práci předělávek, ale chechtali bychom se při placení účtů za elektřinu v poměru 1:10
Tolik k Volné Energii. |
|