Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Využití příkonu indukčních strojů   (str. 8)
 
Jarin's   
18.12.2017 23:04
Bydliště: Zádveřice-Raková
947 141 903 
Patří to sem, tak jako zajímavost:

https://www.flying-revue.cz/revolucni-letecky-elektromotor-od-siemense

260kW při váze 52Kg.
5kW/kg, to je asi opravdu slušná hodnota. Je třeba ještě podotknout, že u tohoto motoru stejně, jako u motorů do automobilů(pouze ale do 2kW/kg) použili vývojáři po všech božských optimalizacích a počítačových simulacích neuvěřitelné parametry, které se ale Slávkovi určitě nebudou líbit. Motory totiž nejsou napájeny 110V ani 220V by ani 380V, ale neuvěřitelnými 690V!!!! Proč asi??? Koho tady chtěli konstruktéři očůrat? Že by sami sebe?

Proč jenom krucifix si nenechali poradit a nepoužili drasticky nižší napětí a drasticky vyšší proud?
TO BY TEPRVE BYL VÝKON a TEN NIZOUČKÝ PŘÍKON
ty baterky by potom točily mnohonásobně déle.......?????

Jen chci podotknout, že to u těch motorů v reálném životě nebude úplně podobně, jako u těch stejnosměrných magnetů, a že faktorů pro příkon motoru a jeho výkon na hřídeli bude nespočetně více, než si dovedeme představit.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License