Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Paliva   (str. 2)
 
Had   
12.10.2018 16:41
Bydliště: Tam kde hřmí stihačky
1310 87 1385 
Ano souhlasím s Adamem. Motor musí být konstrukčně na dané palivo uzpůsoben. Pokavad do motoru, který je vyroben pro palivo například pro ty co nevědí:
1.nafta dáte benzín - zničený motor
2.benzín dáte naftu - stojíte a čistíte
3.nafta dáte bionaftu - zanasený motor celý
4.etanol místo benzínu - riskujete poškození gumových (pryžových) těsnění
5.LPG místo benzínu - vyšší mechanický opotřebení
6.přidání vodíku - viz Adamův příspěvek (mechanické poškození )
7.dřevé (uhelné) palivo (svítiplyn) - karbonizace a opotřebení

Ale my dnes máme motory na všechny druhy paliv včetně vodíkových.
Na vodík jsou i proudové motory odskoušeny. První byli rusové.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License