 | martin11 30.11.2015 08:08 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
|
| dobře, pozbírám co mám ze staré dokumentace, budou to ale jen fotografie, výkresy žádné nejsou, přiložím k tomu popis. myslím ale že je to docela patrné ztoho videa. - tak jen krátký popis co je na videu.
rotační osa osazená magnety na těsno + na + takže vlastně toroid ale jako do jakési
"odmocňovací" vačky. píst osazen též magnetem polem - takže se k vačce-ose přitahuje a to po celou doby cyklu...360°...tady se zdá že si něco protiřečí - píst když se oddaluje, tak se ale magneticky přitahuje. No a rozvod těch pístů je klasický jako na hvězdicovém motoru. fígl je jen v tom a na rozdíl od klasického motoru že písty nepůsobí ven proti hlavám ale zpět proti ose, která se tak stává hlavou motoru. v klasickém motoru dojde ke kompresi a zapálení a přes kliku se motor točí...zde je výbuch nahrazen přitažením k ose...prostě jak jsem uvedl ..hvězdicový motor naruby...lépe to popsat nejde technické detaily jsou nepodstatné. jen mám problém, písty se silou magnetů kroutí a motor je třeba nově osadit lineárními ložisky na místě pístu...píst bude lineární ložisko s magnetem..problém asi bude s tím, že toto ložisko je Fe...v součastnosti je vše anticoro a navíc jedeno ložisko stojí cca 2000.- pro ověření funkčnosti potřebuji alespoň 4 ks...ve finále bude motor 12ti pístový v současnosti lze udělat 3-4-6 ti pístou verzi... tak prosím dotazy zde. zdraví martin11 |
|