Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Magnetické motory a generátory   (str. 33)
 
martin11    Uživatel podléhá schvalovacímu režimu
25.05.2020 09:08
Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6857 110 3650 
  sae napsal(a):    Myslím, že robíme chybu, keď na to ideme ako pán Diesel, že hľadáme podmienky chodu jednoválca. Nájsť presné vyvážené postavenie magnetov len na jednom "válci" je veľmi náročné. Preto je pre uľahčenie nutné...

...můj motor je na principu hvězdicového motoru, pístů - tudíž i válců zde mám 12 a nepracuje to ...začínám tušit proč. U V- uspořádání v mag. motoru mě nenapadá žádná výhoda i kdyby se jich spojilo několik paraelně nehledě na komplikace s mechanikou jakékoliv Fe clonky, nebo překlápěním magnetů...nedávno zde také jeden nápad byl prezentován
p.s. opět připomínám, že benzínový hvězdicový motor / např. v letadlech/ má vždy lichý počet válců, což zde u Mag. motoru není nutné dodržet. Lichý počet u benzinu je jen a jen s ohledem na pracovní cyklus čtyřtaktu


...právě mě napadla šílenost s mag. motorem nesouvisející...
...benzinový hvězdicový motor, ale dvoutakt...musím se nad tím zamyslet
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2025 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License