Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Paliva   (str. 3)
 
Had   
12.11.2020 21:37
Bydliště: Tam kde hřmí stihačky
1310 87 1384 
  ourel napsal(a):    Ono je to spíš myšleno tak, že největší úsporu to má u karburátorových vozidel, která jsou ještě k tomu nehospodárná - motory velkých obsahů s malým kroutícím momentem z výroby. Trochu jsem učesal strojový...

Ještě taková maličkost. Je velký rozdíl evropské auto a americké auto z minulého století. Ameriky byly skutečně nenažrané, ty polykaly i tu trávu u silnice. Tak u nich tvořit úsporu je sranda. Taky v textu píšou objemy moru 5700 3000 kubíků.
Spotřebou se vybočovaly z řady mercedesy, ale u nich zase platilo že neměly velký rozdíl ve spotřebě . Oni měly spíše konstantní spotřebu s porovnáním s ostatníma.
Základní úspora kterou vidím je předehřátí paliva. Je velký rozdíl ve spalování zahřáté směsi na min 100°C a letních 20°C nebo zimních -20°C.
Další efekt je zvýšení komprese v motoru. Zároveň s probublávajícími plyny odchází i pára do válce. zvýšíš kompresy výkon jde nahoru.
Tím se může zvýšit teplota ve válci nad kritickou teplotu při které se voda rozpadat na vodík a kyslík a můžou se podílet na hoření samostatně.
Ale na to je spíše větší odborník Martin11.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License