| Had 12.11.2020 21:37 Bydliště: Tam kde hřmí stihačky
|
| ourel napsal(a): Ono je to spíš myšleno tak, že největší úsporu to má u karburátorových vozidel, která jsou ještě k tomu nehospodárná - motory velkých obsahů s malým kroutícím momentem z výroby.
Trochu jsem učesal strojový... |
Ještě taková maličkost. Je velký rozdíl evropské auto a americké auto z minulého století. Ameriky byly skutečně nenažrané, ty polykaly i tu trávu u silnice. Tak u nich tvořit úsporu je sranda. Taky v textu píšou objemy moru 5700 3000 kubíků.
Spotřebou se vybočovaly z řady mercedesy, ale u nich zase platilo že neměly velký rozdíl ve spotřebě . Oni měly spíše konstantní spotřebu s porovnáním s ostatníma.
Základní úspora kterou vidím je předehřátí paliva. Je velký rozdíl ve spalování zahřáté směsi na min 100°C a letních 20°C nebo zimních -20°C.
Další efekt je zvýšení komprese v motoru. Zároveň s probublávajícími plyny odchází i pára do válce. zvýšíš kompresy výkon jde nahoru.
Tím se může zvýšit teplota ve válci nad kritickou teplotu při které se voda rozpadat na vodík a kyslík a můžou se podílet na hoření samostatně.
Ale na to je spíše větší odborník Martin11. |
|