 | martin11 16.12.2022 21:06 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
|
| Adam napsal(a): Nebudu vám do toho moc zasahovat, ale Skippy tímto zřejmě míní přístup, který nemusí
být vůbec blbý a sám jsem o něm už mnohokrát různě uvažoval. A to nejen u magnetového
motoru. Může to být totiž právě jeden... |
...ano, také ti zcela rozumím...
...osobně jsem vycházel z teorie práce dvoutaktního motoru vozu Trabant....na jakém principu motor pracuje...odpovědi se mě dostalo po několika letech zkoumání....
..." motor Trabantu pracuje na principu náhodných výbuchů..."...což není zcela jednoduché vysvětlit...
....tuto metodu jsem v mém MM již také vyzkoušel, nerovnoměrnost rozmístění magnetů v rotoru, tedy - z hlediska pístů v "rotační hlavě" motoru...
...u mne se žádné zlepšení neprojevilo, ale pokusování jsem asi nedotáhl do konce, motor se nerozběhl....
....vrátil jsem se zpět k pravidelnému uspořádání a rozmístění pístů po obvodu, z rotační hlavy jsem odstranil magnety a nahradil je čistým Fe. Tímto zásahem jsem "zjemnil chod pístu po hlavě ...ta je stále v pohybu a svým pohybem by měla konat příslušnou práci...
...ani tato úprava nevede k cíli.
...Skipi...čteš??? abych tady neplácal do větru....stejně mám pocit, že jste nepochopili, jak vlastně by měl ten můj motor pracovat....je tu někdo kdo ví, jak je můj motor postaven a proč se vlastně točí...tedy ...lituji netočí ...ale měl by....zatím čekám dotazy...
...s tím trabantem to ale myslím vážně... |
|