| Energy1 27.01.2023 10:49
|
| S čistě mechanickou koncepci tedy přeju hodně štěstí. Skutečný Perendev má být také čistě mechanický s využitím pouze magnetů jako zdroje energie. Ale ta složitost je šílená. Nepoužití elektromagnetického odklonění mag. polí výrazně zvyšuje složitost celého systému. Pokud má vznikat nějaký přebytek z magnetů, musí se mag. pole v přesně daný úhel rotačního motoru odklonit. Na tvé šílené mechanické koncepci nic takového nemáš, nemůžeš mít žádný zisk. Když použiješ jeden píst tak vznikne dopředná síla, která nic neznamená a je nic neříkajicí o teoretické funkčnosti motoru, protože jak osadíš všechny písty, tak vznikne rovnovážný bod, který zabije veškerý eventuální přebytek. Ono to nevypadá, ale je to tak jak říkám. Souměrná rotační koncepce využívající rovnoměrně po určitých krocích trvalé magnety jako zdroje energie, nebude nikdy bez odklánějí polí fungovat. Stačí se pozorně podívat co se děje ve spalovacím motoru a co v magnetickém. Ve spalovacím motoru se dopředná síla vytváří postupně spalováním paliva ve valcich, u čtyřválce je to postupně 1,3,4,2. U magnetického motoru čistě na mech. bázi (tvůj případ) jsou zdroje dopředné síly (magnety) osazené naráz na všech pozicích, to vytváří rovnovážný bod, kdy se všechny dílčí síly v daný čas vyruší. Stojíš na rozcestí a musíš se rozhodnout, buď zainvestuješ a provedeš razantní změnu se stíněním mag. polí, nebo můžeš navštívit nejbližší šrotiště a hodit to na hromadu |
|