Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Motoristické vlákno   (str. 55)
 
Macintosh    Uživatel podléhá schvalovacímu režimu
13.02.2023 20:45
Bydliště: SK
205 108 
@martin11, zmes v prídavnom kompresnom priestore sa cyklicky vyprázdňuje a znova naplňuje čerstvou zmesou. Prídavný ventil sa otvára
okamžite po režime nasávania, teda keď piest dosiahne dolnú úvrať a praáve sa zatvoril nasávací ventil. Je to z dôvodu natlakovania prídavného priestoru z predchádzajúcej kompresie.
Spaľovací motor je účinnejší s vyšším stupňom kompresie, na prvý pohľad sa zdá, že prídavný priestor kompresný pomer znižuje, ale všimni si,
v okamžiku výbuchu je prídavný ventil zavretý, čiže kompresný pomer zostáva vysoký. Pointa je v tom, aby odpor piesta pri stláčaní zmesi pri pohybe k hornek úvrati bol menší = záporná práca motora sa znížila, piesty behajú ľahšie.
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2024 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License