 | Torix 02.10.2023 18:58 Bydliště: Na sihoti 20, Košice
|
| Energy1 napsal(a): Budu se zde opakovat, říká ti něco efekt ozubení - cogging effect? Torrix zde uvedl dvě hodnoty startovacího momentu na hřídeli v závislosti na směru otáčení. 50Nm vpřed a 110Nm vzdad. Tyto síly nejsou ničím jiným než... |
.... a ja som ale nikdy neuviedol že tých 60 Nm je zisk. .... a protichodná sila v závislosti na nábehu je cca 50 Nm čo je velmi veľa a to ja viem. .... a uvidím po pokuse s tienením ako to bude. .... a uviedol som že spätný chod vykázal 110 Nm. .... a principiálne je to správne podľa uhla nábehu a zjazdu. .... a netvrdím že sa mi tienením podarí tieto sily zmenšiť ale práve o to pri tienení by malo ísť. .... a ak by sa to podarilo snáď rozbehnúť tak sa bude uvažovať ako ďalej a ak nie tak vlastne koncept motora bol zlý. V konečnom dôsledku to sa uvidí. .... a už iba niečo pre rozhľad. https://oborudow.ru/sk/tuning/magnitnyi-vechnyi-dvigatel-delaem-svoimi-rukami-magnitnyi-dvigatel/ |
|