 | Energy1 31.01.2024 11:36
|
| Adam napsal(a): Energy, zcela v dobrém, co když je to tak, že ten učitel jen celou dobu neumí vysvětlovat
tak, aby žáci správně chápali kontext v jeho výrocích? Mimochodem, tohle je i velmi častý
jev právě přímo ve školách, kdy... |
Problém nepochopení příspěvků replikujících z mé strany není tím, že bych špatně vysvětloval, ale z důvodu neúplných informací. Jak můžu vysvětlovat správně technické principy, když nemohu uvolnit konstrukční detaily stavby? Na tohle stále musíte myslet, neposkytuju instantní návod, ale pouze určité rady. A je tak jasné, že při tak složité stavbě jako je generátor Figuery bude docházet k neshodám. A jestli to někdo chápe tak, že si protiřečím, tak jde opět pouze o nepochopení se. Naopak mi hodně vadí, když někdo napíše, že mé informace nemají žádnou váhu a že jsem tu vlastně nic nepředvedl. Ten, kdo nerozumí fyzice, tomu skutečně mé informace mohou připadat jako tlachání do větru, Franta, který je šikovný na ruce, ale neovládá fyziku má prostě smůlu. Ale tohle jsem již také zmínil, generátor není pro každého, ale jen pro vyvolené, zkušené v oboru elektromagnetismu. Takže ten, co je ve vývoji Figuery daleko a má přehled ve fyzice, zcela jistě ocení mé příspěvky. |
|