Různé generátory HHO pro vytápění, použití ve spalovacích motorech, svařování atd.
Str.: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Psát příspěvky můžete po přihlášení
Poslední příspěvek z předchozí strany:
Jim68
No ale nerez nevytvoří potenciál pro indukci, ne?
Energy1 08.02.2024 13:57
1838
106
1945
Jim68 napsal(a):No ale nerez nevytvoří potenciál pro indukci, ne?
Ale ano, uhlíku tam není tolik, že by neproběhla indukce. Tento drát jsem objednával později z Číny na zapalovací modul. Mám z tohoto drátu navinuty zapalovací cívky na systém přímého vstřiku vody a dávají 30KV. Slitina 430FR je geniální v tom, že jakmile se odebere proud cívkou, dojde k vytvoření mag. pole, které je proti toku v jádře a tím je dokonale omezen proud. A o to jde, voda představuje pro vysoké napětí tvrdý zkrat, a právě zkratu se musí zabránit, jinak se spustí klasická elektrolýza. Meyer štěpil vodu v podstatě jen napětím, což je ve výsledku nulový, nebo téměř nulový příkon.
0
2
Energy1 08.02.2024 14:59
1838
106
1945
Tenkrát jsem byl do vodíku ještě blázen a stavěl jsem věrnou replikaci Meyera včetně analogových vstřikovacích a zapalovacích obvodů. Současně s Meyerem jsem stavěl Wattse a úspěch u Wattse se dostavil dříve, a tak byla vodíková technologie odstrčena na druhou kolej. Nicméně systém 2 generace přímého vstřiku vody se ocitl těsně před dokončením. Mám všechny mechanické a řídící části hotové, zbývalo dodělat pár napájecích a signálových kabelů. Nechával jsem si vyrábět nerezové vstřikovače dle výkresů s malou úpravou, aby sedělo šroubení do hlavy motoru Felicie 1.3. Každý válec má své VIC zapalovací trafo řízené modulem, dále plynový procesor ionizující atomy kyslíku, řídící ventily vzduchové směsi, elektronický rozdělovač, kompletní analogová řídící jednotka a řídící zapalovací modul s regulací předstihu a pulzní sekvence. Momentálně si na vodík ani nevzpomenu, Figuera nadobro převálcoval všechny ostatní zdroje energie.
0
3
Energy1 08.02.2024 17:09
1838
106
1945
Pár foto vývoje z minulosti. Brutální analogová řídící jednotka, možnost nastavení vstřiku třech složek samostatně, libovolná úvrať vstřiku každé složky, možnost sekvenčního vstřikování, ochranné obvody kontroly vstřiku a polohy klikovky, kontrola otáček. Řídící jednotka ovládaná elektronickým rozdělovačem, stejně jak to měl Meyer. Nahoře nad řídící jednotkou je zapalovací modul s nastavením předstihu, zapalovací a stěpící frekvence rozkladu vody. Na vodíkový vyvíječ už to bylo v chodu a motor točil ochotně 4tis ot/min. Kompletní vstřikovací nerezový systém je od Grams Performance, čerpadlo v nádrži, přepouštěcí comonrail a vstřikovače z nerezu, vše určené pro vstřik vody. Světlo světa ale motor na vodu nejspíš nikdy nespatří, jsou zde technologie, které nevytváří žádné emise, hluk, kouř a hlavně nepotřebují údržbu při současně vysoké spolehlivosti provozu. Elektromotor bez uhlíků je bezúdržbový a jeho provoz je omezen pouze na životnost ložisek, to se o spalovacím motoru nedá říct ani náhodou a v případě vody vznikají ještě větší problémy s opotřebením, než s běžnými palivy.
Obrázky není povoleno jakkoli šířit bez souhlasu jejich autora, a to ani v jakékoli upravené formě
3
3
Jim68 08.02.2024 17:39 Bydliště: Praha
150
11
100
Energy1 napsal(a):Pár foto vývoje z minulosti. Brutální analogová řídící jednotka, možnost nastavení vstřiku třech složek samostatně, libovolná úvrať vstřiku každé složky, možnost sekvenčního vstřikování, ochranné obvody kontroly vstřiku...
Jsi nějaký démon? Kde bereš tolik času?! 🙂👍
0
0
Energy1 08.02.2024 20:37
1838
106
1945
Jim68 napsal(a):Jsi nějaký démon? Kde bereš tolik času?! 🙂👍
Jsem úplně obyčejný člověk, ale žiju nestandardním životem. Nikdy jsem neřešil existenční problémy, zdědil jsem nemovitosti, nesplacím žádné dluhy a nemám rodinu. Veškerý čas a peníze tak směřují do vývoje technologií. Tuto cestu jsem si vybral ve dvaceti dobrovolně. A za dvacet let jsem pracoval na mnoho free energy strojích. Před Meyerem co se do vodíkových technologií týče jsem pracoval na plazmovém rozkladu vody a na buňce Joe Cell, kterou jsem také provedl profesionálně. Buňka Joe Cell ovšem nepracuje na standartní fyzice, a tak nelze generovat energii na požádání. Záleží na geomagnetickém poli, zeměpisné poloze a v neposlední řadě i na frekvenci samotného člověka. Je to velmi zvláštní až záhadná věc. Kvůli těmto faktům jsem se jí zbavil a začal se zajímat o technologii postavené na standartní fyzice. Asi o dva roky později jsem navrhl a vyvinul přímé plazmové spalování vody v motoru. Motor jel jak splašené koně, ale jen chvíli, než uhořely elektrody a také se zavodňoval mazací systém a později se motor zadřel. Pak teprve jsem přešel na Stan Meyera první, plynové generace. V tomto případě jsem motor také rozjel, ale také se objevil problém a to detonace kyslíkovodíkové směsi. Další tři roky na to jsem vyvíjel přímý vstřik vody do válců, abych vyřešil všechny problémy. Bylo to ale zbytečné, cesta vodíku je u konce a bude jen ve zpomínkách.
1
3
Karel 124 09.02.2024 09:48 Bydliště: Praha a okolí
683
44
823
Energy1 napsal(a):Další tři roky na to jsem vyvíjel přímý vstřik vody do válců, abych vyřešil všechny problémy. Bylo to ale zbytečné, cesta vodíku je u konce a bude jen ve zpomínkách.
Mám za to, že to byla pěkná práce a i dnes by po něčem podobném sáhnul
leckdo, kdo má ultralajta s automobilovým motorem.
Pro ilustraci dávám odkaz na článek,
kde je popsáno jak se předělává škoda motor pro ultralajt
Energy1 napsal(a):Jsem úplně obyčejný člověk, ale žiju nestandardním životem. Nikdy jsem neřešil existenční problémy, zdědil jsem nemovitosti, nesplacím žádné dluhy a nemám rodinu. Veškerý čas a peníze tak směřují do vývoje technologií....
Jak píšeš, s čistým Vodíkem, nebo směsí s kyslíkem je problém .
Četl jsem zkušenosti s tzv. procesorem pro spalovací motor .
Je vyroben z plechového kanystru, plní se vodou 70-75%, zbytek nějaký benzín, nebo nafta, taky může být olej .
Do toho (kanystru) se přivádí výfukové plyny motoru (studený motor se startuje na benzín).
Po nahřátí směsi v kanystru, se přepínačem přivedou páry do sání motoru a vypne se benzín.
Motor pak běží na vyprodukované páry .
Pointa je jasná, ušetřit na benzínu .
0
0
Energy1 06.03.2024 16:37
1838
106
1945
Jirka1or napsal(a):Jak píšeš, s čistým Vodíkem, nebo směsí s kyslíkem je problém .
Četl jsem zkušenosti s tzv. procesorem pro spalovací motor .
Je vyroben z plechového kanystru, plní se vodou 70-75%, zbytek nějaký benzín, nebo...
Jo, ale tohle co popisuješ je klasika. Pořád jde o konvenční spalování paliva, jen efektivním způsobem. Kdežto plynový procesor Stanley Meyera je jiná liga. Ten kombinací VN rezonance a fotonů na správných absorpčních délkách bombarduje atomy kyslíku a dochází k ionizaci na čtvrtou a vyšší ionizační hladinu. Pokud se vyrazí všechny valenční elektrony kyslíku tzn. 8, pak osmá ionizační hladina kyslíku představuje cca 85000kj/mol, což je asi 17x tolik co benzín. Vtip je v tom, že na příkon této ionizace v rezonanční dutině jsou zapotřebí desítky wattů a výstupem jsou destabilizované atomy kyslíku až k osmé energetické hladině. V kvantové fyzice neplatí zákony zachování energie, protože dochází ke kvantovému tunelování, což znamená, že energie nemusí růst v přírůstcích, ale ve skocích. A tohle potvrzuje Stanův gas processor, na pohon motoru 1,6L Volkswagen mu stačilo pouze 7L plynu HHO. Energie byla znásobena ionizací okolního nasávaného vzduchu, což bránilo vzniku molekuly vody při tepelném vznícení plynů
0
1
Energy1 06.03.2024 20:29
1838
106
1945
Stanley Meyer před smrtí v r.1997 spolupracoval s NASA, kde technologii ionizace plynů spolu s vodíkovým štěpným procesem chtěli využít v raketoplánu. Na palubě mělo být pouze okysličovadlo a obyčejná voda, žádné palivo primárně ve výbušném stavu. Meyerova technologie dokázala na požádání uvolnit enormní množství energie a nahradit přímé spalování vodíku. Nic z toho ale nedopadlo, v březnu 1998 byl Meyer otráven mafií při prodeji jednoho z patentů kvůli financím a s tím bylo vše pohřbeno k zapomnění.
0
1
impuls 23.04.2024 12:58
756
12
339
martin11 napsal(a):...má to hezký...motorový zvuk...alternátor nemůžeš upravovat, slouží k dobíjení baterie a z té můžeš cucat cca 13V - když je v úplném nabití...video je zajímavé, mě zde fungují i české titulky, ale nic se nedozvíš,...
Troška z mých poznatků ) ze života
Y na elektrolýzu je při malém U (12V )příliš vysoký takže nejen odrovnáme alternátor ,což můžeme vylepšit kaskádou ultra C ,ale máme další problém jak zde stabilisovat U když na něm roste ? Poměr HH (vyrobené )musí být přizpůsoben stávající karburátor na novou směs i předstih .Kdysi jsem předělával petrolej Karburátor na benzín a ejhle jiný předstih -koplo to opačně a ruka v zápěstí rupla .Takže další řešení -to jsme na začátku ...Jediný vyvíječ zatím na jemné svařování s příslušnou tryskou .Proto jsem výsledky shrnul -NEBRAT .
pŘI ZVYŠUJÍCÍ SE ceně energií a zvýšeném tažení proti jednoduším zdrojům Zastávám -samoudržitelnost chodu Domácnosti -Fv je jen Jaro -Léto a pak Co nehledě na jakýchsi 20 let provozu ?Takže Začínáme ...????!!!!!
Ahoj,
ležela mi v hlavě opakovaná poznámka Energyho1, taxem se zeptal: ...“někdy na podzim jsi tu zmínil, že zisk z elektrolýzy při spalování je podmíněn ionizací vzduchu, přitom samotná ellýza je nepodstatná...“
Dovoluji si předložit jeho předvčerejší odpovědi:
„ Čau. Celkem mě právě překvapilo, že nikdo tenkrát neprojevil zájem, jen ty teď, přitom jde o revoluční proces získávání energie. Stan Meyer je širokou veřejností spojován s vysoce efektivní elektrolýzou a provozem auta na tyto plyny. Není tomu tak. Ve skutečnosti za energetickým ziskem stojí štěpný proces vodíku - Hydrogen fracturing process. Meyer zjistil, že pokud se zabrání vzniku molekuly vody při tepelném vznícení plynu, tak dojde k atomové destabilizaci a rozpadu atomů vodíku. Přitom se uvolní mnohem vyšší energie, než je možné získat běžným spálením elementárních plynů. V dnešní době je tato technologie dost cenzurovaná, před 20ti lety běžně dostupná. Tomuto jsem věnoval značnou část vývoje - mnoho let, je to hodně složitý na pochopení i na replikaci, na amerických fórech se to probírá už dlouhé roky, jen tady v ČR nic. Posílám odkaz, aby jsi měl představu o co jde. https://www.amazon.com/Hydrogen-Fracturing-Process-Stanley-Student/dp/B008JGDQX0
… Přiblížím o co jde: molekulu vody tvoří dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Tyto atomy spojuje 10 valenčních elektronů, 8 elektronů má atom kyslíku a po jednom elektronu atomy vodíku. Proces rozdělení molekuly vody do elementárních plynů vyžaduje energii, která se rovná součtu roztržených vazeb mezi dvěma páry elektronů. Při klasickém spálení směsi se uvolní energie, která byla vložena do roztrhnutí této vazby, nic víc, nic míň. Meyer zjistil, že pokud se odstraní část valenčních elektronů z atomů kyslíku, pak při zapálení v uzavřeném systému není možné, aby se spojil kyslík s vodíkem, protože proces postrádá valenční elektrony vytvářející pevná pouta. Tím dojde k termální destabilizaci a rozpadu atomů vodíku, přičemž se uvolní až stonásobně vyšší energie než při běžném spálení. A na tohle slouží malý aparát s rezonanční dutinou, kde působí kombinace vysokého napětí a pulzního světla o správné vlnové délce. Vyražené elektrony z valenčních vrstev kyslíku se pak řízeně pálí v odporu, čímž se řídí energetický výnos štepného procesu. Když se podíváš na ionizační hladiny kyslíku, tak poslední osmá je na 85000kj/mol, to je zhruba 17x vyšší energie než z benzínu. A to počítám jen iontové vyrovnání bez atomové destabilizace vodíkových jader.
… Každopádně je to velmi zajímavá věc, sestavitelná doma na kolenu s minimem investicí a dílů. Zato znalost teorie je rozsáhlá, aby to dělalo to, co má. Přístroj pracuje na tzv. kvantovém tunelování, kdy energie nevzrůstá v krocích, ale v kvantech. Takže na ionizaci kyslíku na čtvrtý a vyšší stupeň v rezonanční dutině je zapotřebí minimum vstupní energie, protože dochází k lavinové ionizaci a tuto snadno získanou energii pak lze převést do termovýbušné reakce GMT při sloučení s vodíkem a zapálení.“
Všechno tohle už tu Energy1 dost podrobně řekl, viz výš ve vlákně. Zřejmě vysoce efektivní, univerzálně použitelná, laciná metoda ...… zajímavé.
0
2
ourel 12.02.2025 19:19 Bydliště: Praha
717
80
1179
Přikládám dokumenty s popisem principu štěpení vody podle Stana Meyera,
původní originál plus překlad do CZ včetně schemat a ilustrací.
Přikládám odkaz na interview r.1992, kde Meyer popisuje jednotlivé části pohonu motoru na vodík. Gas procesor a vodíkový štěpný proces vysvětluje 04:46
Energy1 napsal(a):Přikládám odkaz na interview r.1992
http://www.alexpetty.com/2011/06/17/stan-meyer-tour-of-water-powered-dune-buggy-...
Video smázli.
Pohon auta se nedá dohromady pro obecné použití, viz vlákno.
Hlavní je, že tenhle proces by měl velmi lukrativní uplatnění v mnoha jiných oblastech.
0
1
Antena 13.02.2025 13:49
298
9
137
Ahoj
obecné video o Stenly Mayerovi, jak jezdí autem na vodu mám nahrané u sebe, kdyby ho někdo chtěl, ale nejsou v něm zádné konstrukční detaily...
A.
0
1
eda64 12.03.2025 21:11 Bydliště: Rokycany
138
11
188
Včera jsme to montovali kamarádovi do auta.diesel.Setkal se s někým,kdo to má namontované již několik let,a byl z toho unešen.Následují informace z druhé ruky:
Spotřeba téměř stejná,chod motoru lepší.Nicméně veliké plus jsou prý emise,které jsou téměř 00nic.Takže pokud to dokáže vyčistit vnitřek motoru,můžu najet třeba místo 500t km 700t km,no a auto pokud pokud ho nesžere koroze,může sloužit furt. https://h2i.cz/jak-to-zacalo/
0
1
Omior 12.03.2025 21:23 Bydliště: Praha
363
3
69
Ne tak zhurta. Neni pricinou celeho ucinku jen dekarbonizace motoru ? I to je dulezite a vitane, ale nemluvne o nejakem energetickem efektu. Ten neni i nadale nijak potvrzen.