Odkazy na amail.centrum.cz jsou pro nás na ho... - pardon, ... zbytečné, protože se tam dostaneme jenom po přihlášení.
Jestli to nemáš někde, kde je to běžně dostupné, tak to sem raději nedávej.
0
2
proud 20.11.2016 18:22 Bydliště: svet
1922
42
793
martin11 napsal(a):...poslal kamarád z Indie....
To delas amailu reklamu?
0
0
farkas 20.11.2016 18:47 Bydliště: Střední Čechy
2929
344
3995
Jsem zvědavá jako opice, ale přihlašovat se mi nechce.
Co zase v Indii holkám provedli?
0
0
martin11 20.11.2016 19:03 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
...aha...se mě to nějak normálně otevřelo.tak jsem to sem přeposlal....bylo to docela zajímavý...je mě líto...co mám dělat ...tak se omlouvám...
0
0
proud 20.11.2016 19:05 Bydliště: svet
1922
42
793
martin11 napsal(a):...aha...se mě to nějak normálně otevřelo.tak jsem to sem přeposlal....bylo to docela zajímavý...je mě líto...co mám dělat ...tak se omlouvám...
To sem zkopci,jestli to neni dlouhy :-)
0
0
martin11 20.11.2016 19:25 Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6832
109
3636
....zase tak zajímavý to nebylo...
0
0
proud 20.11.2016 19:33 Bydliště: svet
1922
42
793
Ale tohle je i presto ze jsem u Hajka obzvlast obezretnej :-) :
Pěkné čtení.
Pro mě je Kájínek něco jako národní hrdina a v base ho drží vliv nějakého mafiána, na kterého je krátký i Zeman.
0
1
Samotný příspěvek lze zobrazit pomocí adresy: (Velmi spolehlivé a lze se pak spolehlivě dostat k příspěvku do příslušného tematického vlákna)
Otevřít příslušné tematické vlákno a narolovat na tento příspěvek lze pomocí adresy: (Ve výjimečných případech může fungovat s problémy)
Otevřít příslušné tematické vlákno na začátku lze pomocí adresy:
Šolim 08.12.2016 11:48 Bydliště: na sever od Práglu
565
65
918
Co s tím - kam s tím - smad sem . . .
Největší problém s elektromobily je v jejich akumulátorech. Ty jsou velké, těžké, plné vzácných kovů, takže jsou i drahé. A navíc jejich kapacita je malá, nevydrží navěky a po skončení životnosti si s nimi nakonec nebudeme vědět rady. Co s tím? Přicházejí superkondenzátory.
farkas napsal(a):Pěkné čtení.
Pro mě je Kájínek něco jako národní hrdina a v base ho drží vliv nějakého mafiána, na kterého je krátký i Zeman.
Pro me zlodej narodnim hrdinou bejt nemuze,ale ze je nevinne odsouzenej v pripade vrazd za ktery by mel vrah naopak dostat metal,tomu opravdu verim.A stejne jako ty si myslim,ze v tom jede nekdo porad zatracene cinnej,nejakej velikej gauner,nebo cela parta co z nej maji vichr.Zrejme vi co by vedet nemel a ma mozna neco ceho se bojej(to nejspis).
0
0
proud 08.12.2016 11:54 Bydliště: svet
1922
42
793
Šolim napsal(a):Největší problém s elektromobily je v jejich akumulátorech. Ty jsou velké, těžké, plné vzácných kovů, takže jsou i drahé. A navíc jejich kapacita je malá, nevydrží navěky a po skončení životnosti si s nimi nakonec nebudeme vědět r
To proto ze si energii porad jeste neumime brat z prostoru a hned ji pouzivat.Nebo spis myslim ze umime ale je to jen pro "vyvoleny".
0
0
Poota 08.12.2016 13:26 Bydliště: Praha
9088
603
7590
Šolim napsal(a):Přicházejí superkondenzátory.
Jejich problém, zmíněný ostatně i v tom článku, je v tom, že náboj neudrží "dlouho".
Takže zatím se používají jenom pro systém Stop-Start a u kamionů pro startování - před startem se připojí k baterii, nabijí se a během startu dodají krátkodobě velký proudový impulz. Dá se tak spolehlivě nastartovat i s bateriemi, které by samotné už nastartovat nedokázaly. Hlavní úspora je v tom, že se baterie mění až o několik let později.
0
0
Šolim 11.12.2016 12:20 Bydliště: na sever od Práglu
565
65
918
Poota napsal(a):Jejich problém, zmíněný ostatně i v tom článku, je v tom, že náboj neudrží "dlouho".
Takže zatím se používají jenom pro systém Stop-Start a u kamionů pro startování - před startem se připojí k baterii, nabijí se a bě
Ale udrží. Proto to jsou superkondenzátory. A současná elektronika umí "odkrajovat" energii ve spínaném režimu.
To není jako ta slepá cesta se setrvačníkem, ten je využitelný jen v stacionárních zařízeních.
Starší typy kondenzátorů na vn musely být při transportu a skladování přemostěny odporem, aby nedocházelo k samonabíjení.
0
0
proud 11.12.2016 12:26 Bydliště: svet
1922
42
793
"Starší typy kondenzátorů na vn musely být při transportu a skladování přemostěny odporem, aby nedocházelo k samonabíjení."............zajimavej postreh,a odkud ze by se to jinak "samonabijely"?
0
0
Poota 11.12.2016 12:51 Bydliště: Praha
9088
603
7590
Poota napsal(a):Jejich problém, zmíněný ostatně i v tom článku, je v tom, že náboj neudrží "dlouho".
Takže zatím se používají jenom pro systém Stop-Start a u kamionů pro startování - před startem se připojí k baterii, nabijí se a bě
Šolim napsal(a):Ale udrží. Proto to jsou superkondenzátory.
Vyvíjejí se sice rychle a taky se zlepšují jejich vlastnosti, nicméně stále platí, že superkondenzátory "udrží napětí" pár dnů, kdežto akumulátory pár měsíců.
A s tím si neporadí žádná elektronika.
Je krásné, že se superkondenzátor nabije za pár vteřin nebo minut, je nádherné, že se dá vybít během vteřin, kdy dodá výkon v kiloWattech a je příjemné, že mu nevadí mráz.
Ovšem co je to všechno platné, když už za týden je tak prázdný, že by ani neodemknul auto.
0
2
proud 11.12.2016 13:52 Bydliště: svet
1922
42
793
Otazka je,kdyz se dokaze nabijet "sam",jestli dokaze dobijet baterii a jak efektivne............
0
0
Šolim 13.12.2016 09:20 Bydliště: na sever od Práglu
565
65
918
Poota napsal(a):Vyvíjejí se sice rychle a taky se zlepšují jejich vlastnosti, nicméně stále platí, že superkondenzátory "udrží napětí" pár dnů, kdežto akumulátory pár měsíců.
A s tím si neporadí žádná elektronika.
Je krásné,
Svodové - vybíjecí proudy moderních kondenzátorů jsou na podstatně nižší úrovni než vybíjecí proudy akumulátorů, takže potřebné udržení napětí na kondenzátoru je možné realizovat velice malým proudem na rozdíl od akumulátoru. Výhoda kondenzátoru před akumulátorem je především v dlouhé životnosti, menší hmotnosti a snadnější ekologické likvidaci . . .