Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Využití příkonu indukčních strojů   (str. 8)
 
Jarin's   
19.12.2017 10:48
Bydliště: Za dveřmi je Rak
948 141 910 
  Píďalka napsal(a):    ...braje otáčky z leteckých motorů, které se řádově točí mezi 3000 až 40000 točkama....

Uvedený motor tedy, těch 260kW, dává tento výkon při pouhých 2500 otáčkách. Jedná se tedy o motor, který má obrovskou sílu v N/m. A ta frekvence má opravdu vliv na počet otáček, což je závislý údaj k výkonu, ale já tem příklad uváděl právě a jenom vzhledem k místní debatě o navyšování proudu a snižování napětí v motorech.

Člověka jen zamrzí, že se vývojáři motorů roky snaží o nějaký výsledek a přitom by jim úplně stačilo se mrknout na Omforum sem právě do této debaty a měli by motor snů hned a bez jakéhokoliv vývoje. Je to přeci tak snadné, napereme tam proudu, že se nám to rozsvítí a je hotovo. Škoda že se všichni vývojáři na světě neinspirují zde. Nechápu, že vůbec neznají základní principy chování proudů v motorech. A proč kruci pořád všichni tak zdůrazňují vliv a naprosté omezení jádra ze železa??? Proč prostě nepřinutí to železo aby pobralo násobně víc proudu->magnetizace jádra a mohl se tak ten zvýšený proud uplatnit do síly->výkonu motoru a ne jen do topení??? Fakt to nechápu? Přitom tady mají od tebe kompletně zpracovaný návod a postupy. Vždyť by jen měli snížit napětí!! Co je na tom tak nepochopitelného??? Je to jednoduché a každému zcela jasné. Hlava mi nebere proč to už léta nedělají???
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2025 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License