 | Jarin's 19.12.2017 10:48 Bydliště: Za dveřmi je Rak
|
| Píďalka napsal(a): ...braje otáčky z leteckých motorů, které se řádově točí mezi 3000 až 40000 točkama.... |
Uvedený motor tedy, těch 260kW, dává tento výkon při pouhých 2500 otáčkách. Jedná se tedy o motor, který má obrovskou sílu v N/m. A ta frekvence má opravdu vliv na počet otáček, což je závislý údaj k výkonu, ale já tem příklad uváděl právě a jenom vzhledem k místní debatě o navyšování proudu a snižování napětí v motorech.
Člověka jen zamrzí, že se vývojáři motorů roky snaží o nějaký výsledek a přitom by jim úplně stačilo se mrknout na Omforum sem právě do této debaty a měli by motor snů hned a bez jakéhokoliv vývoje. Je to přeci tak snadné, napereme tam proudu, že se nám to rozsvítí a je hotovo. Škoda že se všichni vývojáři na světě neinspirují zde. Nechápu, že vůbec neznají základní principy chování proudů v motorech. A proč kruci pořád všichni tak zdůrazňují vliv a naprosté omezení jádra ze železa??? Proč prostě nepřinutí to železo aby pobralo násobně víc proudu->magnetizace jádra a mohl se tak ten zvýšený proud uplatnit do síly->výkonu motoru a ne jen do topení??? Fakt to nechápu? Přitom tady mají od tebe kompletně zpracovaný návod a postupy. Vždyť by jen měli snížit napětí!! Co je na tom tak nepochopitelného??? Je to jednoduché a každému zcela jasné. Hlava mi nebere proč to už léta nedělají??? |
|