Hlavní přehled   |   Info a nápověda Přihlásit   |   Registrovat
 
 
Příspěvek umístěný v tematickém vlákně:    Motoristické vlákno   (str. 55)
 
martin11    Uživatel podléhá schvalovacímu režimu
13.02.2023 21:40
Bydliště: ...v garáži s Trabantem P 50 R
6857 110 3650 
  Macintosh napsal(a):    @martin11, zmes v prídavnom kompresnom priestore sa cyklicky vyprázdňuje a znova naplňuje čerstvou zmesou. Prídavný ventil sa otvára okamžite po režime nasávania, teda keď piest dosiahne dolnú úvrať a praáve sa...

aha...tak takto je jasné, pak dotaz...jak velká je ta "komůrka" ?? tedy v poměru k obsahu válce???...je větší nežli objem válce??? ...o kolik % se zmenší dle tvého odhadu protisíla vznikající kompresí???...a pak ještě, pokud je "komůrka" 1:1 s válcem, tak ve spodní úvrati pístu před sáním, kdy se pomocný ventil otevře se přepustí natlakovaná komůrka, vytvoří protitlak na píst,palivo ve válci je nasáté,ale ta vzniklá protisíla tu již je, pravděpodobně poloviční, když komůrka i válec mají stejný objem, tudíž stejný tlak po kompresi...takže se žádná úspora se z hlediska tlaků ve válci nekoná...
...nebo mě toto vyvrať...popiš jak probíhá tlak ve válci...myšleno je to dobře, ale popsal jsem pravděpodobný průběh tlaku ve válci...
Zvláštní ocenění za úsilí nebo přínosPozitivní ohlasyOznačit příspěvek
  Přejít na příspěvek do vlákna      

 
 
Omforum.cz   |   Nápověda   |   Pravidla fóra   |   Podpořte chod fóra   |   Vytvořil: 2015-2025 Adam Benda
 
 
CC BY-NC-ND 3.0 CZ
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 Česká republika License